محصولات ساختمانیمقالاتوبلاگ

خوش نشین؛ فروش انواع فرش ماشینی

ویژگی یک فرش خوب چیست؟ می دانیم که یکی از صنایع دستی بسیار زیبای کشورمان ایران، فرش می باشد. فرش انواع مختلفی دارد و به دو دسته فرش ماشینی و فرش دستباف تقسیم می شود. فرش ماشینی نیز با توجه به مشخصات و ویژگی های آن تنوع بسیار زیادی دارد. برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی های یک فرش خوب با ادامه مقاله خوش نشین همراه باشید.

فرش ماشینی چیست؟

فرش ماشینی نوعی فرش است که با استفاده از ماشین‌ های پیچیده و کامپیوتری و به صورت خودکار بافته می‌شود. یکی از ویژگی ‌های مهم فرش‌های ماشینی کیفیت بالا و دقت در طراحی و تولید آنهاست. این فرش‌ها دارای الگوها و طرح ‌های متنوع و زیبا هستند و می‌توانند به تنوع و زیبایی محیط داخلی کمک کنند.

علاوه بر این، فرش‌های ماشینی به‌ عنوان گزینه‌ ای اقتصادی محبوبیت دارند. این فرش ‌ها از نخ­ های مختلفی تولید می‌شوند که اغلب استحکام بالایی هم دارند. فرش‌ های ماشینی برای استفاده در منازل، محیط‌ های تجاری و اداری و حتی مکان‌ های عمومی مناسب هستند.

مجموعه خوش نشین ارائه دهنده انواع فرش ایرانی و بهترین قیمت فرش ماشینی در اصفهان می باشد.

مشخصات فرش خوب

تنوع فرش های ماشینی بسیار بالا می باشد و این تنوع به دلیل مشخصات فرش و حتی کارخانه تولید کننده فرش می باشد. در این قسمت ۸ ویژگی یک فرش خوب گردآوری شده است که به آن می پردازیم.

۱.طراحی فرش

طراحی حرفه ای فرش یکی از کارهای بسیار تکنیکال در صنعت فرش محسوب می شود و این کار از عهده کارشناسان و متخصصان صنعت فرش بر می آید و هر کسی قادر به انجام این کار نیست. طراحی فرش براساس الگوهای بسیار دقیق و تجربه های کاربری انجام می شود و یک عملیات بسیار تخصصی می باشد.

در طراحی فرش از نمادها، الگوها و ترکیبات هنری پیروی می شود و همه جزئیات در آن اعمال می شود. این طراحی برگرفته از ادبیات و فرهنگ غنی کشورمان می باشد و سرشار از حس زندگی و شادابی می باشد.

۲.استفاده از رنگ های باکیفیت

داشتن رنگ باکیفیت و ثابت از مهم ترین ویژگی های فرش ماشینی خوب است. در تولید فرش ماشینی از متدهای پیشرفته برای ثبات رنگ فرش استفاده می شود. رنگ ‌های استفاده شده در فرش، در برابر شستشو و نور مقاوم هستند و کیفیت رنگ در طول زمان افت نخواهد کرد. این ویژگی باعث می ­شود که با گذر زمان و شستشوی فرش ماشینی، فرش همچنان به شکل زیبا و با رنگ ‌های تازه مانند روز اول باقی بماند.

۳.جنس درجه یک تار و پود

یکی از بارزترین ویژگی های فرش ماشینی خوب، جنس باکیفیت تار و پود آن است. فرش ­های ماشینی معمولا از مواد باکیفیتی نظیر پنبه، پلی پروپیلن یا نخ ‌های صنعتی تولید می شوند. جنس باکیفیت تار و پود تضمین می‌کند که فرش دارای ماندگاری و طول عمر بیشتری است.

۴.تراکم مناسب

تراکم یک عنصر اساسی در ارزیابی کیفیت یک فرش ماشینی است. تراکم به تعداد گره‌ ها یا تارهای فرش در هر متر مربع می باشد و از اهمیت بسیاری برخوردار است. تراکم بالا یک ویژگی فرش ماشینی خوب محسوب می­شود؛ چرا که فرش با تراکم مناسب دارای تارهای فشرده ‌تر و بیشتر در هر واحد مربع بوده و این موضوع خود نشان ‌دهنده کیفیت و ماندگاری بالای فرش است.

مجموعه خوش نشین ارائه دهنده بهترین و زیباترین انواع فرش ماشینی، انواع مبلمان راحتی و استیل، سرویس خواب نوزاد، نوجوان و بزرگسال و انواع سرویس ناهارخوری در اصفهان می باشد. برای مشاهده محصولات خوش نشین بر روی فروشگاه خوش نشین کلیک نمایید.

۵.عایق حرارتی

عایق بودن فرش در برابر حرارت یکی از مشخصات فرش خوب است. این ویژگی به معنای توانایی فرش در حفظ دمای محیط است. فرش ‌های با عایق حرارتی مناسب، دمای محیط را تنظیم کرده و از افت و صعود حرارت در فضا جلوگیری می‌کنند. این ویژگی به‌ ویژه در فصل‌های سرد سال بسیار مفید است؛ زیرا فرش‌ های دارای عایق حرارتی می‌توانند در برابر از دست ‌رفتن حرارت و انرژی را بگیرند و به کاهش هزینه ‌های گرمایشی کمک ویژه‌ای دارند.

۶.نگهداری آسان

نگهداری ساده هم یک ویژگی فرش ماشینی خوب است. این ویژگی به معنای مقاومت فرش در مقابل نفوذ گرد و غبار، لکه ‌ها و آلودگی‌ ها است که باعث می ‌شود فرش نیاز به مراقبت و تمیزی مکرر نداشته باشد. فرش ‌های ماشینی خوب معمولا از مواد باکیفیت تولید می‌شوند که باعث شده فرش دیرتر لکه شود. تمیزکردن و نگهداری این فرش ‌ها بسیار آسان و کم ‌هزینه است.

۷.ابعاد استاندارد

ابعاد مناسب به معنای اندازه دقیق فرش است که به‌ صورت استاندارد بیان می ‌شود. ابعاد فرش باید با فضا و محل استفاده هماهنگ باشد. از جمله ابعاد معمول فرش ‌های ماشینی خوب و باکیفیت می‌توان به اندازه ‌های استانداردی مانند: ۴ متری، ۶ متری، ۱۲متری و ۱۸ متری اشاره کرد. ابعاد مناسب به کاربر اجازه می‌دهد تا فرش را به ‌راحتی در مکان مورد نظر پهن کند و از جلوه زیبای فرش بهره ببرد و ضمناً از بابت تناسب فرش با فضا خیالش راحت باشد.

۸.مقرون به صرفه بودن

قیمت فرش ماشینی باید مقرون ‌به‌ صرفه و اقتصادی باشد و این یک ویژگی فرش ماشینی خوب است که بسیار اهمیت دارد. فرش‌ های ماشینی اغلب گزینه اقتصادی برای پوشش فضاها و استفاده در دکوراسیون داخلی محسوب می ‌شوند. فرش ‌های ماشینی با قیمت منطقی‌تری نسبت به فرش ‌های دست ‌بافت تولید می ‌شوند؛ اما همچنان از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این ویژگی موجب می ­شود که بتوانید به ‌آسانی یک فرش با طراحی دلخواه خود و با قیمتی مناسب انتخاب کنید.

کلکسیون فرش ماشینی خوش نشین

کلکسیون فرش آنتیک

یکی از زیباترین و خاص ترین انواع فرش ماشینی و فرش ایرانی، فرش آنتیک می باشد. ویژگی های منحصر به فرد این فرش شامل موارد زیر می باشد:

  • ارتفاع نخ خاب:۶
  • تراکم طولی (تراکم):۳۶۰۰
  • تراکم عرضی (شانه):۱۲۰۰
  • جنس نخ پود:پنبه
  • جنس نخ تار:پنبه پلی استر
  • جنس نخ خاب:اکریلیک بامبو
  • شکل:مستطیل

مجموعه خوش نشین ارائه دهنده زیباترین و بهترین قیمت کلکسیون فرش آنتیک در اصفهان می باشد. لازم به ذکر است قیمت فرش آنتیک در مجموعه خوش نشین به قیمت کارخانه می باشد.

فرش آنتیک

کلکسیون فرش الگانت

فرش الگانت یکی از زیباترین فرش های ایرانی محسوب می شود. این فرش یک فرش ماشینی محسوب می شود و ویژگی های آن به شرح زیر می باشد:

  • ارتفاع نخ خاب:۶
  • تراکم طولی (تراکم): ۱۷۰۰
  • تراکم عرضی (شانه): ۵۰۰
  • جنس نخ پود:پنبه
  • جنس نخ تار:پنبه پلی استر
  • جنس نخ خاب: اکریلیک میکرو فایبر
  • شکل:مستطیل

مجموعه خوش نشین ارائه دهنده زیباترین و بهترین قیمت کلکسیون فرش الگانت در اصفهان می باشد. لازم به ذکر است قیمت فرش الگانت در مجموعه خوش نشین به قیمت کارخانه می باشد.

فرش تیانا
فرش تیانا

کلکسیون فرش حریر

فرش حریر یکی از خاص ترین انواع فرش ایرانی محسوب می شود که دارای تنوع رنگ بسیار بالا می باشد و ویژگی های آن به شرح زیر می باشد:

  • ارتفاع نخ خاب:۶
  • تراکم طولی (تراکم):۳۶۰۰
  • تراکم عرضی (شانه):۱۲۰۰
  • جنس نخ پود: مودال
  • جنس نخ تار: پنبه
  • جنس نخ خاب:اکریلیک بامبو
  • شکل:مستطیل

مجموعه خوش نشین ارائه دهنده زیباترین و بهترین قیمت کلکسیون فرش حریر در اصفهان می باشد. لازم به ذکر است قیمت فرش حریر در مجموعه خوش نشین به قیمت کارخانه می باشد.

کلکسیون فرش تیانا

فرش تیانا یکی از زیباترین و جذاب ترین انواع فرش ماشینی و ایرانی محسوب می باشد که دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • ارتفاع نخ خاب:۶
  • تراکم طولی (تراکم):۳۶۰۰
  • تراکم عرضی (شانه):۱۲۰۰
  • جنس نخ پود:پنبه
  • جنس نخ تار:پنبه پلی استر
  • جنس نخ خاب:اکریلیک بامبو
  • شکل:مستطیل

مجموعه خوش نشین ارائه دهنده زیباترین و بهترین قیمت کلکسیون فرش تیانا در اصفهان می باشد. لازم به ذکر است قیمت فرش تیانا در مجموعه خوش نشین به قیمت کارخانه می باشد.

فرش الگانت

خوش نشین؛ بزرگترین فروشگاه فروش انواع فرش ماشینی در اصفهان

در مجموعه خوش نشین، ما مفتخریم که مجموعه وسیعی از فرش های ماشینی را ارائه می‌کنیم که برای ارتقای فضای زندگی شما طراحی شده ‌اند. وقتی فرش های ما را انتخاب می‌کنید، چیزی بیش از یک قطعه را انتخاب می کنید. شما سبک زندگی راحتی و لوکس را پذیرفته ‌اید.

شیک و بی‌نظیر: سطحی از زیبایی را تجربه کنید که باعث می شود هرگز نخواهید آن جا را ترک کنید. فرش های ما با دقت با مواد درجه یک ساخته شده اند تا حداکثر کیفیت و زیبایی را ارائه دهند.

تنوع در طراحی: ما کلکسیون های مختلف را ایجاد کرده‌ایم تا برای هر سلیقه انتخابی داشته باشیم.

کیفیت ماندگار: تعهد ما به کیفیت به این معنی است که هر فرش به گونه ای ساخته شده است که در آزمون زمان مقاومت کند. شما می توانید اطمینان داشته باشید که سرمایه گذاری شما در فرش های ما برای سال های آینده به ارائه راحتی و سبک ادامه خواهد داد.

اگر به دنبال خرید بهترین فرش ماشینی در اصفهان هستید، ترکیبی عالی از ظرافت و راحتی را در شرکت مبلمان خوش نشین تجربه کنید. ما با یک نمایشگاه بزرگ ۶۰۰۰ متر مربعی، طیف گسترده ای از مبلمان را در سبک های استیل، مینیمال، کلاسیک و راحتی که از باکیفیت ترین متریال ساخته شده‌اند ارائه می دهیم. مجموعه خوش نشین ایده های زیادی برای طراحی دکوراسیون پذیرایی یا اتاق نشیمن با مبل ها و فرش های متنوع دارد. طیف گسترده مبل‌های ما، انتخاب ‌های متنوعی را برای پاسخگویی به سبک‌ها و ترجیحات مختلف ارائه می‌دهد. ما این اطمینان را می‌دهیم که قطعه مناسبی را پیدا می‌کنید که مطابق با سلیقه شما و تکمیل کننده دکوراسیون منزل شما باشد. اگر در شهر دیگری به جز اصفهان زندگی می‌کنید می‌توانید فرش مورد نظر خود را سفارش دهید و ما آن را برای شما ارسال می‌کنیم.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و فوت و فن ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا