رپورتاژ آگهیمحصولات ساختمانی

پارکت چوبی ایران، تولیدکننده پارکت چوبی با استانداردهای روز دنیا

در انتخاب چوب مناسب معیارهایی مانند مقاومت، ماندگاری، ظاهری زیبا و توانایی تحمل فشار و کشش در نظر گرفته می‌ شوند که قیمت پارکت چوبی با نصب حائز اهمیت هستند.

پارکت چوبی ایران با استفاده از استانداردهای روز دنیا، پارکت‌ هایی با کیفیت را تولید می‌کند. استانداردهای مربوط به تولید پارکت چوبی شامل استفاده از مواد اولیه با کیفیت، رعایت فرآیندهای تولید، استفاده از فناوری‌ های مدرن، حفاظت از محیط زیست، بهداشت و ایمنی کارکنان و مطابقت با نیازهای بازار می‌شوند.

 چوب مورد استفاده در تولید پارکت چوبی ایران از جنسی با کیفیت بالا و قابل باز تولید برخوردار است. همچنین برخی از چوب‌ های متداول در تولید پارکت چوبی شامل راش، بلوط، درختان میوه مانند سیب و گردو و همچنین چوب های استوایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در انتخاب چوب مناسب معیارهایی مانند مقاومت، ماندگاری، ظاهری زیبا و توانایی تحمل فشار و کشش در نظر گرفته می‌ شوند که قیمت پارکت چوبی با نصب حائز اهمیت هستند.

انواع چوب برای پارکت

چوب بلوط، چوب گردو و چوب راش سه گزینه بسیار محبوب برای استفاده در پارکت به شمار می روند. هر کدام از این چوب‌ ها از ویژگی‌ ها و ظاهری منحصر به فردی برخوردار هستند که آنها را به انتخابی عالی برای پوشش کف‌ های داخلی تبدیل کرده اند. چوب بلوط یکی از قدیمی ‌ترین و با ارزش ‌ترین چوب‌ های مورد استفاده برای ساخت پارکت شناخته می شود. این چوب کاملاً طبیعی و مقاوم بوده و تحمل وزن زیاد و استفاده روزانه را دارد. همچنین چوب بلوط دارای الگوهای طبیعی و تنوع رنگ پارکت منحصر به فردی بوده که به طور چشمگیری زیبایی فضا را افزایش می ‌دهد.

در رابطه با چوب راش نیز باید گفت که بسیار مقاوم و پایدار است. پارکت چوبی ایران با کیفیت ترین پارکت های چوبی را با انواع چوب راش به تولید می رساند. چوب راش دارای طیف گسترده ای از رنگ متفاوت بوده و می توانید زیباترین رنگ پارکت و طرح آن را با دکوراسیون محیط هماهنگ نموده و برای نصب پارکت چوبی خوبی اقدام نمایید. اگر به دنبال یک پارکت کلاسیک، مقاوم و دوست ‌داشتنی هستید، چوب بلوط، چوب گردو و چوب راش انتخاب‌ های بسیار مناسبی به شمار می روند. برای این که تصمیم نهایی خود را اتخاذ نمایید، توصیه می ‌شود که نمونه‌ های واقعی این چوب ‌ها را مورد بررسی قرار داده و با متخصصان طراحی داخلی پارکت چوبی ایران مشورت کنید.

پارکت سالید

پارکت های سالید از یک چوب، معمولاً بلوط و راش تولید می‌شوند. یکی از مزایای اصلی پارکت سالید این است که ظاهر طبیعی و زیبایی به فضای می‌بخشد. این نوع پارکت همچنین بسیار مقاوم بوده و می‌تواند برای سال ها به شرط نگهداری و مراقبت صحیح، مورد استفاده قرار بگیرد. سالید گزینه‌ای عالی برای زیبایی بخشیدن به خانه ها به حساب می آید؛ اما قبل از نصب آن، باید اطمینان یابید که مناسب ترین نوع چوب را انتخاب کرده و همچنین باید از روش های مناسب نگهداری و تمیز کردن آن آگاهی داشته باشید.

پارکت مهندسی

پارکت مهندسی در مقایسه با پارکت سالید، با داشتن لایه‌ های متعدد چوبی، از مقاومت و تحمل بار بیشتری برخوردار دارا است. این نوع پارکت به عنوان جایگزینی برای پارکت سنتی مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا بهترین ویژگی ‌های چوب طبیعی راش و بلوط را می‌ تواند در اختیار شما قرار دهد. همچنین در مقابل رطوبت مقاومت بیشتری داشته که سبب دوام بیشتر آن خواهد شد. پارکت راحتی قابل نصب و نگهداری، ظاهری مدرن و منحصر به فرد، قیمت پارکت چوبی ارزان و مناسب است.

دوام بالا و مقاومت در برابر سایش نیز از ویژگی ‌های مهم پارکت مهندسی به حساب می آیند. همچنین، پوشش براق و صاف آن باعث ایجاد جلوه زیبا و درخشان می‌ شود. با توجه به ویژگی‌ های برتر آن، می ‌توان در منازل، مکان های تجاری و صنعتی، هتل ‌ها و مناطق عمومی از این نوع پارکت استفاده کرد. پارکت مهندسی یک گزینه محبوب برای کسانی است که به دنبال یک پوشش زمین با کیفیت و استحکام هستند. این ویژگی ها در نصب پارکت چوبی بسیاری تاثیرگذار خواهند بود.

تاثیر انتخاب پارکت مناسب بر محیط

پارکت ها در طرح ها و رنگ های متنوعی عرضه می ‌شوند. انتخاب یک پارکت با طرح و رنگی که با سبک دکوراسیون داخلی مطابقت داشته باشد، زیبایی و ظرافت خاصی را به محیط می ‌بخشد. همچنین نصب پارکت چوبی به دلیل وجود تنوع رنگ، الگو و جنس‌ ها، از توانایی ایجاد جذابیت بالایی در دکوراسیون داخلی برخوردار است. از پارکت ‌های رنگارنگ و الگوهای هندسی گرفته تا پارکت‌ های با الگوهای ساده و معمولی، انواع پارکت می ‌توانند با سلیقه و سبک دکوراسیون موجود در محل مورد استفاده قرار گیرند و زیبایی آن را تکمیل کنند.

همچنین در انتخاب پارکت باید به مقاومت و استحکام آن توجه کرد. پارکت های با کیفیت تحت تاثیر رطوبت یا ضربه قرار نمی ‌گیرند. بنابراین، انتخاب یک پارکت با استحکام و مقاومت بالا، نیاز به تعمیر و تعویض را کاهش خواهد داد. در نهایت، باید توجه داشته باشید که هر پارکتی برای هر نوع محیطی مناسب نیست. می بایست با توجه به نیازها، سلیقه ‌ها و همچنین ویژگی ‌های محیط، پارکت مناسبی انتخاب کنید تا بتوانید از آن برای سال‌ ها لذت ببرید.

خرید پارکت چوبی

برای خرید پارکت چوبی، به شرکت پارکت مرکز پارکت چوبی ایران (iwfc) مراجعه کنید. مشخص کنید که چه نوع چوبی و طراحی‌ای مد نظر شماست و قیمت‌ پارکت مختلف را مقایسه کنید.

سخن پایانی

امروزه پارکت های چوبی گزینه های محبوبی برای پوشش زمین هستند. پارکت های سالید و مهندسی هر کدام برای فضای خاصی مناسب بوده و زیبایی منحصر به فردی را به محیط می بخشند. وجود تنوع در پارکت چوبی باعث شده تا بتوانید آن ها را با فضای محیط هماهنگ کنید. استانداردهای روز دنیا در تولید پارکت چوبی همواره در حال تغییر و بهبود هستند و تولیدکنندگان پارکت چوبی ایران با تمامی استانداردها همراه بوده تا محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه نمایند و نصب انواع پارکت چوبی و همچنین هماهنگی آن ها را با محیط، آسان سازند.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و فوت و فن ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

رضا امیری

نوشتاری به آیندگان...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا