رپورتاژ آگهیمحصولات ساختمانیمقالاتوبلاگ

چگونه مصالح مناسب برای فضای خود پیدا کنیم؟

چگونه مصالح مناسب برای فضای خود پیدا کنیم؟ داشتن یک زندگی باکیفیت به ابعاد و جنبه‌های مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین جنبه‌های زندگی، کیفیت فضایی است که در آن زیست می‌کنیم؛ چه این فضا خان...

به گزارش گروه ساختمان: داشتن یک زندگی باکیفیت به ابعاد و جبه‌های مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین جنبه‌های زندگی، کیفیت فضایی است که در آن زیست می‌کنیم؛ چه این فضا خانه ما باشد، چه دانشگاه، محل کار، باشگاه و… . طراحی و انتخاب متریال اولین قدم برای شروع یک زندگی با کیفیت، ساخت و طراحی یک فضای با کیفیت است. اما چگونه متریال مناسب فضایمان را پیدا کنیم؟ در این مطلب، فیروزه فام شرکت مهندسی رنگ و پوشش قرار است چهار پوشش جذاب را در ادامه به شما معرفی کند.

۱- میکروسمنت

این روزها میکروسمنت یکی از محبوب‌ترین متریال‌ها برای فضاهای داخلی و خارجی است. این پوشش بر پایه سیمان میکرونیزه، پلیمرهای مختلف، رزین‌های پایه آب، مواد افزودنی و رنگدانه‌های معدنی است و سطحی پیوسته، انعطاف‌پذیر، مقاوم و بادوام ایجاد می‌کند.

با مراجعه به فیروزه‌فام درباره این پوشش محبوب و مدرن بیشتر می‌توانید بخوانید، علاوه‌بر این می‌توانید سایر مصالح، ویژگی‌ها و رنگ‌هایشان را هم ببینید.

تصویر زیر یکی از پروژه‌های اجرا شده فیروزه‌فام است.

۲- تِرازو (Terrazzo)

Terrazzoترازو این نوع کاشی زیبا و اصیل از دوران آرت دکو، جایی که سالن‌ها با بتن و قطعات کوچک سنگ مرمر پر می‌شد، شناخته شد. در فیروزه‌فام می‌توانید انواع ترازو را در طرح و رنگ‌های متفاوت ببینید. تِرازو از یک بستر و سنگدانه تشکیل شده است و ظاهری براق و جذاب می‌تواند به فضاهای داخلی شما بدهد.

۳- میکرومتال

اگر به دنبال ظاهری لوکس و مدرن برای فضاهای خود هستید، فلزات می‌توانند این جلال و درخشش را به فضای شما هدیه بدهند. پوشش پیشنهادی ما به شما میکرومتال است. پوشش‌های میکرومتال، از رزین و پودر فلزاتی مثل آهن و آلومینیوم، برنج، برنز و مس تشکیل شده‌اند و به‌راحتی روی دیوار، پله‎‌، مبلمان، کابینت و سایر سطوح قابل اجرا هستند.

این متریال در رنگ‌ها و بافت‌های مختلفی وجود دارند. فلز برنج به خاطر رنگ طلایی و ظاهر لوکسش یکی از محبوب‌ترین پوشش‌های میکرومتال است. میکرومتال محبوب بعدی نقره‌ای متالیک است. پوشش‌های برنز و مس نیز گزینه‌های محبوبی هستند و می‌توانند ظاهری گرم و جذاب به اتاق ببخشند.

۴- استوکو

این پوشش برآمده از ایتالیای قرن ۱۵بسیار شبیه مرمر صیقل داده شده است. استوکو به نوعی جذابیت دوران کلاسیک را احیا می‌کند. بنابراین اگر به فضاهای کلاسیک و لوکس علاقه‌مندید، این پوشش مناسب شماست.پوشش استوکو (Stucco) مخلوطی از رزین، پلیمرهای پایه آب، پودر سنگ مرمر، آهک و آب است که بصورت چند لایه نازک برای ایجاد یک سطح صاف و صیقلی اجرا می‌شود و در رنگ‌های مختلف در دسترس است.

معرفی شرکت فیروزه فام

شرکت مهندسی رنگ و پوشش فیروزه فام پارس در حوزه تولید، اجرا و مهندسی و مشاوره انواع سیستم‌های رنگ، پوشش و کفپوش فعالیت می‌کند. ما اینجاییم که به فضاهای شما جزئیات و زیبایی اضافه کنیم. برای ارتباط با ما کافی است با شماره ۸۶۱۱۲۸۱۰ – ۰۲۱ تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا