رپورتاژ آگهیمحصولات ساختمانیمقالاتوبلاگ

یک راهکار اثر گذار برای فروش سریع تر ساختمان در دوران رکود

سال ۱۴۰۱ شاهد رکودی در بازار ساختمان سازی و فروش مسکن بودیم که هنوز هم ادامه دارد .عوامل زیادی از جمله تورم ، گرانی مصالح ساختمانی و نیروی کار به این رکود دامن زد ه است .

بسیاری از کسانی که سال گذشته به امید گرانی مسکن، در صنعت ساختمان سرمایه گذاری کرده بودند ، از فروش ملک خود نا امید شدند و به دنبال راهکاری برای فروش ملک خود هستند .

در این مقاله به سه راهکار قابل اجرا که در فروش ساختمان در دوره‌ی رکود کمک می‌کند می‌پردازیم :

عوامل مهم در فروش ساختمان

کیفیت ساخت : رعایت کیفیت ساخت ساختمان در بازار پر نوسان ایران موردی است که بسیاری در اجرای آن عاجز مانده اند ، اما رعایت آن بسیار ضروری است چرا که با جان و امنیت انسان ها درارتباط است . در ادامه این مقاله به موردی اشاره می‌کنیم که درعین حفظ کیفیت و نمای ساختمان هزینه‌های ساخت آن را نیز کاهش می‌دهد .

قیمت: این عامل تحت تاثیر عوامل متعددی از جمله ؛ نیروی کار ، مصالح ساختمانی …است . راه حلی که در عمل می‌تواند به کاهش هزینه ها وحفظ کیفیت ساخت به صورت همزمان کمک کند ، استفاده از مصالح با کیفیت و افراد متخصص است ، شاید برایتان سوال پیش بیاید که چطور می‌شود هزینه ها را از این طریق کم کرد ؟

پاسخ ساده است ، یک ضرب المثل معروف انگلیسی در اینباره هست که می‌گوید : اینقدر ثروتمند نیستم تا جنس ارزان بخرم .

این بدین معنی است که جنس بی کیفیت و ارزان قیمت در حین کار ، ضایعات زیادی دارد پس بهتر است مصالح و اجناس با کیفیت خریداری کنید .

نمای ساختمان : نما یا ظاهر ساختمان نخستین چیزی است که توجه خریدار ساختمان را جلب می‌کند شاید حتی بتوان گفت مهمترین عامل در فروش ملک شما است .

تاثیر روانی این مورد به قدری زیاد است که امکان فروش ساختمانی با نمای زیبا و شکیل ، بسیار بیشتر از ساختمان با نمای ساده تر است . این تاثیر بر خانم ها که تصمیم گیرنده اصلی خرید خانه هستند به وضوح بیشتر است .

پس توجه به نما می‌تواند تا حد زیادی فروش ملک شما را سرعت ببخشد ، از طرفی روش های جدید ساختمان سازی به بالا بردن کیفیت و پایین آوردن قیمت کمک می‌کند .

یکی از ابزارهای صنعت ساختمان که به این امر یعنی بالا بردن کیفیت و پایین آوردن قیمت در بحث نما کمک می‌کند ، دستگاه سنگبری ساختمانی می‌باشد .

مزایای استفاده از دستگاه سنگبری ساختمانی

یکی ازمهمترین مزایای استفاده از این دستگاه ، کاهش پرتی سنگ در سنگبری و پایین آمدن ضایعات آن در مقایسه با روش های سنتی و فرزهای دستی است .

دقت ، سرعت و ظرافت برش از دیگر مزایای استفاده از دستگاه های سنگبری حرفه ای می‌باشد که متناسب با نیازخود می‌توانید تهیه کنید .

در استفاده از دستگاه های سنگبری امنیت کاربر تامین است و آلودگی صوتی در مقایسه با ابزار قدیمی مثل فرز دستی کمتر شده که به راحتی می‌توان در محل پروژه های ساختمانی و بدون ایجاد مزاحمت از آن استفاده کرد .

وجود پمپ آب در دستگاه سنگبری به جهت کنترل گرد و خاک موجود در برش سنگ و سرامیک امتیاز مثبت دیگری برای استفاده از این دستگاه درمحل ساختمان و کارگاه های سنگبری است.

بهترین دستگاه سنگبری در ایران

شرکت ایلیاکو شرکت ایلیاکو ، بزرگترین تولید‌کننده ماشین‌آلات برش سنگ‌ و سرامیک ساختمانی و ملزومات کاشی‌کاری در ایران است به صورت تخصصی انواع دستگاه های سنگبری در تیپ ها و قیمت های متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌کند .

توجه به این نکته ضروری است که بهتراست این دستگاه تخصصی را از شرکتی معتبر و با سابقه تهیه نمایید ، با خرید دستگاه سنگبری ایلیاکو ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش دریافت خواهید کرد .

دستگاه های سنگبری ایلیاکو با بالاترین کیفیت و به روز ترین ابزار آلات تولید می‌شوند و با قیمت هایی بی رقیب به بازار عرضه می‌شوند .

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و فوت و فن ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا