پارتیشن

دکوراسیون و دیزاین دفتر کار کوچک

به گزارش گروه ساختمان: دکوراسیون و دیزاین دفتر کار کوچک و با متراژ کم بهتر است که با مشاوره اشخاص مجرب و باسابقه در این زمینه انجام شود. زیرا ایده و خلاقیت با شناخت انواع سبک معماری ها ارتباط مستقیمی داشته و برای افزایش بهره‌وری روش های اصولی و مناسب زیادی برای طراحی مطلوب‌ و تخصصی دکوراسیون دفاتر کاری کاربرد دارند. از طرفی قوانین، متدها و الگوهای زیادی توسط دکوراتور برای پارتیشن اداری استفاده خواهد شد که هم مطابق سلیقه مدیران و کارکنان دفتر کار و هم باعث جذب نظر و راحتی ارباب رجوع آن ها خواهد شد. در ادامه نیز بررسی چند ایده کاربردی و نکات مهم بر اساس تجربیات و تخصص شرکت پارس پارتیشن برای دیزاین مدرن و امروزی انواع دفتر کاری مطرح خواهد شد.

۱۰ ایده کاربردی برای طراحی دفتر کار کوچک

دفتر کار کوچکی دارید و به دیزاین و زیبایی آن امیدی ندارید؟ این اشتباه برای همه کارمندان و مدیران مراکز دولتی، خصوصی و مشاغل دیگر وجود دارد. در واقع برخلاف تصور عموم دکوراسیون و دیزاین دفتر کار کوچک هرگز دور از تصور و ناممکن نیست و حتی با تکنیک های خاص و ساده و رعایت برخی قوانین و اصول دیزاین و دکوراتیو مکان دلخواه، شما صاحب فضایی راحت، شیک، لوکس و همه چیز تمام خواهید شد. بنابراین علاوه بر اجرای پارتیشن با پرده ۱۰ ایده کاربردی برای طراحی دفتر کار کوچک به صورت زیر است.

پارس پارتیشن – تصویر ۱

۱) کاربرد مناسب رنگ ها

استفاده از هارمونی رنگ های روشن و ترکیبات رنگی جذاب و ست در دفتر کار نقلی و کوچک راهکاری ساده برای دیزاین متفاوت و مدرن است. تکنیک رنگ آموزی صحیح و استفاده از رنگ خنثی و توناژ ملایم و مات حالت خسته و کسل کننده دفتر را نابود کرده و باید تنها دو یا سه رنگ برای دل بازتر شدن دفتر استفاده کرد. همچنین روانشناسی و شناخت رنگ در این شرایط اهمیت خود را برای هر چه شیک و جذاب شدن دفتر کاری شما نشان خواهد داد.

۲) توجه به نورپردازی دفتر

ایجاد نور طبیعی در اتاق به کمک پنجره ها و پلان باز یا پارتیشن با پرده باعث بزرگتر نمایش دادن دفتر کاری خواهد شد. در کنار این موارد نورپردازی مصنوعی به کمک انواع لامپ LED، نورهای خطی، چراغ فریم لس و دیگر ابزارهای جدید کاربردی هستند. با انتخاب رنگ مناسب، انعکاس نور در اتاق بیشتر و با ترکیب متعادل نور طبیعی و مصنوعی علاوه بر زیبایی، کوچک بودن اتاق را نیز کمتر نشان خواهید داد.

۳) طراحی ساده و مینیمال دفاتر کوچک

دکوراسیون و دیزاین دفتر کار کوچک هر چه ساده و سبک مدرن بدون تزیینات و شلوغ کاری داشته باشد، از گیرایی بیشتر و لوکس تری برخوردار خواهد بود. ایجاد تصویری بی آلایش و مینیمال در اتاق کار، باعث تمرکز بیشتر کارکنان، عدم نیاز به هزینه های مازاد دکوراسیون و در کل جذابیت چشمگیر و تناسب در فضای اداری می شود.

پارس پارتیشن – تصویر ۲

۴) کاربرد عناصر طبیعی ارگونومیک در دیزاین دفتر کار

گلدان های طبیعی و چینش گل و گیاهان تزئینی مناسب یا استفاده از میز و صندلی یا مبلمان ارگونومیک در دفتر کار کوچک با ابعاد مناسب باعث خلق دکوراسیونی فوق العاده حتی در دفتر کار نقلی خواهد شد. وجود گل و گیاه و لوازم چوبی در دفتر کار باعث انتقال روح طبیعت به شما، تصفیه هوای اتاق و زیبایی و حتی بوی خوب و مطبوع در دفتر کار خواهد شد.

۵) ایجاد نقطه کانونی و استفاده از فضای عمودی دفتر

برای دکوراسیون و دیزاین دفتر کار کوچک به نحو احسن ایجاد یک نقطه در معرض چشم و نقطه کانونی جهت شروع و انجام اقدامات طراحی از آن موثر خواهد بود. همچنین جهت بهینه سازی محیط و فضاهای اداری به جای چینش افقی از چیدمان عمودی روی دیوار می توان استفاده نمود. همچنین استفاده از قفسه های توکار و شلف برای نظم و ترتیب وسایل در دفاتر نقلی و کوچک گزینه خوبی است.

۶) نصب و اجرای پارتیشن اداری

پارتیشن بندی فضای اداری به ویژه پارتیشن شیشه‌ای علاوه بر انتقال نور، عدم‌ اشغال فضا، قابل حمل و جا به جایی، نشکن و مقاومت بالا، زیبا با عدم انتقال صدا همراه هستند. اجرای پارتیشن به بزرگنمایی اتاق کار کمک کرده و برخلاف دیوارهای سخت و ثلب هزینه یا دردسرهای دیگر را ندارد، بنابراین‌ بهترین جنس و کیفیت را از پارس پارتیشن بخواهید.

۷) استفاده از طرح ساده و خلوت

تسکتچر و تزئینات شلوغ و پر ازدحام یا تراکم زیاد وسایل سلطنتی و مجلل موجب کوچک شدن فضای اتاق و دفتر کار خواهد شد. طراحی ساده، خلوت و مینیمال برای دفاتر کوچک بیستر پیشنهاد می شود.

۸) کاربرد متریال سبک و کوچک در دفتر کار

استفاده از متریال ساده. بدون نقش و سبک مانند شیشه، چوب، فلز و سایر موارد برای دفاتر کوچک مناسب‌تر است.

پارس پارتیشن – تصویر ۳

۹) عدم استفاده از اکسسوری و تزئیات فاخر و برجسته

برای افزایش شکوه و تجمل دفتر کاری بسیاری از مدیران از اکسسوری، تابلو، مجسمه و دیگر موارد استفاده می کنند که کاری غلط است. برای تبدیل دفتر کوچک به فضایی راحت و جادار حذف المان ها و موارد پر زرق و برق و جایگزینی آن ها با لوازم انتزاعی و ساده اما مدرن و لوکس مانند دیوارکوب ها اهمیت دارد.

۱۰) استفاده از مبلمان نقلی، مدرن و ارگونومیک

به کارگیری مبلمان مدرن و نقلی در دکوراسیون و دیزاین دفتر کار کوچک به جای میز و صندلی سلطنتی بزرگ و با اشغال حداکثر فضا، منطقی و بهترین راه است. استفاده از میز و صندلی اداری ارگونومیک نیز علاوه بر راحتی و سلامتی به فضای شیک محل کار شما کمک‌خواهد کرد.

طراحی دکوراسیون دفتر کار با شرکت پارس پارتیشن

برای مشاوره، طراحی و اجرای انواع پارتیشن شرکت های زیادی مدعی بوده اما کیفیت و تنوع خدمات نوین و لاکچری شرکت پارس پارتیشن کم نظیر و فوق العاده هستند. این شرکت علاوه بر انجام کار مطابق سلایق و تصورات متقاضیان، در اجرای پارتیشن با پرده و پارتیشن شیشه‌ای حرف های زیادی برای گفتن دارد. این شرکت با بیش از ده سال سابقه نمادی از تجربه، دانش و مهارت، خلاقیت عالی برای تولید، ساخت، نصب و اجرای پارتیشن و دکوراسیون زیبا برای دفتر کاری و اداری پروژه های متنوع است. برای برخورداری از خدمات و کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با شماره تماس ۸۸۹۳۹۲۵۸ ۰۲۱ ارتباط برقرار نمایید.

جمع بندی

نکات و ایده های کاربردی زیادی در رابطه به دکوراسیون و دیزاین دفاتر کاری وجود دارد اما با چند متد و تکنیک ویژه تبدیل دفتر کاری کوچک به فضایی شیک، لاکچری و جادار راحت، سریع و مطلوب خواهد بود. بررسی این چند ایده برای دکوراسیون دفتر کاری نقلی نشان می دهد که با هزینه کم و از طریق پارتیشن اداری علاوه بر نظم و چیدمان بهتر در محل کار، راحتی، آسایش، زیبایی و تجمل کافی نیز در فضاهای مختلف کاری فراهم خواهد شد. همچنین به کمک پارس پارتیشن رسیدن به اهداف دکوراسیون و دیزاین دفتر کار کوچک و تبدیل این محیط ها به جایی دنج و برخوردار از فضای آزاد کافی محقق خواهد شد.

سوالات متداول

۱) آیا دکور و طراحی دفتر کار کوچک ممکن است؟

این کار اگر چه سخت و چالش برانگیز به نظر می رسد اما پارس پارتیشن بهترین تحولات و استانداردها را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

۲) پارتیشن بندی سازمان ها و ادارات چه تاثیری دارد؟

باعث زیبایی، نظم و انسجام، راحتی و مزایای مختلف دیگر برای مدیران و کارکنان خواهد شد.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و فوت و فن ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

دکمه بازگشت به بالا