محصولات ساختمانی

فروش روکش پی وی سی

این روکش‌ها با استفاده از دستگاه وکیوم ممبران روی چوب MDF وکیوم شده و به سطح آن می‌چسبند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا ظاهر معمولی این چوب، به طرح‌های جدید و مدرن تبدیل شده و مقاومت بالایی در برابر حرارت و رطوبت داشته باشید. همراه ما باشید تا در ادامه علاوه‌بر آشنایی بیشتر با این روکش، بهترین روش برای خرید آن را به شما معرفی کنیم.

به گزارش گروه ساختمانیکی از روش‌های فوق‌العاده‌ای که برای کابینت زدن در آشپزخانه وجود دارد، استفاده از روکش پی وی سی است. به‌احتمال زیاد بارها نام این روکش‌ها را شنیده‌اید. در واقع روکش‌های پی وی سی یک نوع روکش وکیومی هستند که با استفاده از PVC تولید شده و ضخامت خوبی دارند.

این روکش‌ها با استفاده از دستگاه وکیوم ممبران روی چوب MDF وکیوم شده و به سطح آن می‌چسبند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا ظاهر معمولی این چوب، به طرح‌های جدید و مدرن تبدیل شده و مقاومت بالایی در برابر حرارت و رطوبت داشته باشید. همراه ما باشید تا در ادامه علاوه‌بر آشنایی بیشتر با این روکش، بهترین روش برای خرید آن را به شما معرفی کنیم.

روکش‌های PVC چه کاربردهایی دارند؟

مهم‌ترین سوالی که دررابطه‌با روکش‌های پی وی سی وجود دارد این است که این روکش‌ها چه کاربردهایی را به شما ارائه می‌کنند؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است. کاربردهای بسیار زیادی برای روکش پی وی سی وجود دارند که از مهم‌ترین آن‌ها باید به موارد مهم و اساسی زیر اشاره کنیم:

  • استفاده برای زیباسازی کابینت‌های آشپزخانه در طرح‌های مینیمال و نئوکلاسیک
  • کاربردی برای ضدآب کردن کابینت‌ها در کانتر آشپزخانه
  • قابلیت استفاده برای چوب پشت گاز به‌دلیل مقاومت در برابر حرارت
  • قابل ‌استفاده برای قطعات چوبی ابزار خورده با طرح‌های پیچیده و خاص

آیا وکیوم ممبران با روکش PVC فرق دارد؟

سوالی که بسیاری از کاربران پرسیده‌اند این است که آیا وکیوم ممبران با روکش پی وی سی تفاوتی دارد یا خیر؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است. باید گفت که هیچ تفاوتی میان این روکش‌ها وجود نداشته و در واقع هر ۲ آن‌ها یکی هستند. باید گفت که روکش PVC یک نوع متریال پلاستیکی نازک با ضخامت و ابعاد مختلف است؛ اما وکیوم ممبران فرایندی است که با آن این روکش‌ها روی چوب MDF سوار می‌شوند.

در واقع دستگاه ممبران یک وکیوم به‌حساب می‌آید که قادر به چسباندن این روکش‌ها به سطح MDF است. همین امر نیز موجب شده تا بسیاری از افراد فکر کنند که روکش‌های ممبران نسبت به روکش‌های PVC متفاوت هستند.

مزایای استفاده از روکش پی وی سی

قبل‌از اینکه به کابینت‌سازی‌ها رفته و نسبت به انتخاب کابینت‌های روکش پی وی سی اقدام کنید، بهتر است بدانید که چه مزیت‌هایی با خرید این روکش‌ها به شما ارائه می‌کنند. در واقع بهره‌گیری از کابینت‌هایی که به کمک این روکش‌ها تولید شده‌اند پر از مزیت است که مهم‌ترین آن‌ها بدین صورت هستند:

  • دارای چاپ‌پذیری ایده‌آل برای طرح‌های مختلف
  • قابلیت ابزارخوری فوق‌العاده و شکل‌پذیری حرارتی
  • مقاومت بالا در برابر الکل و اسیدها
  • مقاوم در برابر آب و رطوبت
  • دارای تنوع بالا در طرح و نقش
  • سرعت بالا و هزینه مناسب

آیا روکش PVC معایبی هم دارد؟

فروش روکش پی وی سی – تصویر ۲

باید بگوییم که هر چیزی به همراه مزیت‌های خود، عیب‌هایی را هم دارد. این یعنی روکش‌های پی وی سی معایبی نیز دارند. به‌طور مثال، حرارت بسیار زیاد به آن‌ها آسیب می‌زند؛ قابلیت ترمیم در آن‌ها وجود نداشته و زیبایی آن‌ها به روکش‌های لامینت و ملامینه نخواهد رسید.

بهترین مرکز ارائه‌دهنده روکش پی وی سی در ایران

تهیه روکش‌های پی وی سی از یک مرکز معتبر، قطعا مهم‌ترین قدمی است که باید برای روکش کردن کابینت‌های MDF خود در نظر داشته باشید. باید گفت که عالیوود تنها یک فروشگاه نیست؛ در واقع عالیوود یک مرکز ارائه‌دهنده و پخش مدل‌های گوناگون از روکش‌های ممبران بوده و از سال ۱۳۹۵ در این حوزه فعالیت می‌کند.

در ابتدای فعالیت این شرکت، بیشتر محصولات آن از کشور کره جنوبی وارد شده و به بازار با بهترین قیمت ارائه می‌شدند؛ اما پس‌از تحریم‌ها به‌جای محصولات کره‌ای، عالیوود باکیفیت‌ترین نمونه‌های چینی را وارد بازار کرده و به‌همراه نمونه‌های ایرانی در مراکز خود ارائه می‌کند.

انواع روکش‌های موجود در عالیوود

باید این موضوع را بدانید که عالیوود به‌دلیل ارائه بهترین مدل‌ها و انواع از روکش پی وی سی توانسته به بهترین شکل خود را در بازار جای دهد. در واقع دلیل محبوبیت این شرکت واردات و پخش روکش، ارائه انواع گوناگون ایرانی، چینی و کره‌ای است.

مدل‌های ایرانی علاوه‌بر کیفیت مناسب، قیمت خوبی نیز دارند؛ اما قطعا بیشترین کیفیت برای مدل‌های کره‌ای خواهد بود. البته به‌دلیل تحریم‌های بین‌المللی مدل‌های کره‌ای در بازار محدود شده و می‌توانید به‌جای آن‌ها سراغ روکش‌های چینی بروید.

رنگ‌بندی‌های مختلف روکش PVC را در عالیوود پیدا کنید!

به‌دنبال خرید این روکش هستید و نمی‌دانید که کدام طرح‌ها و رنگ‌های آن وجود دارند؟ باید گفت که مرکز عالیوود، مدل‌های گوناگونی از رنگ‌بندی‌های این روکش را برای شما موجود کرده است. هنگام خرید روکش پی وی سی از این شرکت می‌توانید ازمیان رنگ‌های مات، سوپر مات یا هایگلاس یکی را انتخاب کنید. البته علاوه‌بر رنگ، نقش‌ها و طرح‌های متفاوتی نیز از این روکش در عالیوود موجود هستند.

بهترین برندهای روکش PVC در عالیوود

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هرکسی باید در مورد روکش pvc بداند، قابلیت خرید آن در برندهای گوناگون است. شرکت‌های مختلف ایرانی و خارجی این روکش را تولید می‌کنند که کیفیت هر یک متفاوت بوده و به نحوی خاص رضایت شما را جلب می‌کنند. برترین برندهای موجود در عالیوود عبارت‌اند از:

  • رز فیلم
  • یکتا فیلم
  • نوین چوب (پاراکس)
  • آرمان پی وی سی
  • تیانجین
  • اف آر پی frp
  • اینوکس
  • رسپینا
  • کاسپین

چرا باید روکش PVC را از عالیوود بخریم؟

فروش روکش پی وی سی – تصویر ۳

در پاسخ باید گفت که خرید روکش‌های پی وی سی از عالیوود مزایای بسیار زیادی را به شما ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین آن‌ها باید به ارائه بهترین قیمت روکش pvc اشاره کنیم. در واقع قیمت روکش پی وی سی در این مرکز آنلاین بسیار ارزان بوده و ارزش خرید بالایی دارد.

جمع‌بندی

اگر به‌دنبال این هستید که یک روکش مناسب برای کابینت‌های خود پیدا کنید، خرید روکش پی وی سی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این روکش بسیار باکیفیت بوده و قطعا نظر شما را جلب می‌کند. دلیل این موضوع مقاومت بالای آن در برابر رطوبت، مواد اسیدی و حرارت معمولی است.

این روکش‌ها با کمک دستگاه ممبران وکیوم شده و زیبایی خوبی را به چوب‌های MDF می‌دهند. درصورتی‌که می‌خواهید بهترین نمونه‌های این روکش را بخرید، می‌توانید به وب‌سایت عالیوود رفته و مدل‌های متنوع آن‌ها را زیر ذره‌بین ببرید. قیمت‌های عالیوود نسبت به دیگر مراکز مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و فوت و فن ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا