خدمات ساختمانی

بهترین تابلو ها برای نصب در سردرمغازه

یکی از روش‌های تبلیغ افراد برای معرفی کسب‌وکار خود، نصب تابلو در سردر مغازه است اما می‌دانید دلیل آن چیست؟

آیا بهترین تابلو ها برای نصب در سردرمغازه را می‌شناسید و نسبت به عوامل موثر در قیمت تابلو مغازه آگاهی دارید؟

به گزارش گروه ساختمان:  اگر به دنبال جواب سوالات بالا هستید، کافیست در ادامه با تابلو سازی ستاره همراه باشید تا همه چیز درباره ساخت تابلو مغازه و انتخاب صحیح و مناسب آن برای کسب‌وکار خود را بدانید. دانستن این نکته نیز حائز اهمیت است که قیمت انواع تابلو مغازه به جنس به کار رفته و متریال آن بستگی دارد، برای مثال قیمت تابلو فلکسی باتوجه به فاکتورهایی چون نوع چاپ تابلو، جنس پی وی سی، نحوه نورپردازی، عرض چاپ تابلو و indoor یا outdoor بودن، مشخص می‌گردد.

بهترین تابلو ها برای نصب در سردرمغازه - تصویر 1
بهترین تابلو ها برای نصب در سردرمغازه – تصویر ۱

مهم دلایل استفاده از تابلوهای سردر مغازه

همانطور که گفتیم تابلوها یکی از مهم‌ترین موارد برای تقویت کسب‌وکارها هستند که دلیل آن جز در موارد زیر نیست:

  • رقابت

مهم‌ترین و اولین دلیل استفاده از تابلوها تقویت ارتباط و حضور در میدان رقابت‌هاست. بنابراین داشتن یک ویترین منحصربه فرد و خلاقانه و همچنین موقعیت مکانی شما، می‌تواند تاثیر بسیاری در فروش کسب‌وکارتان داشته باشد.

  • مقرون به صرفه بودن

موضوع بعدی، هزینه مناسب این محصولات است، چراکه تنوع در طرح، جنس و حتی ساخت تابلو مغازه به قدری بالاست که هر فردی متناسب با نیاز و میزان بودجه خود می‌تواند در میزان فروش کسب‌وکار خود نقش داشته باشد. قیمت تابلو فریم لس و تابلو های دیگر از تابلو های با تنوع کاری بالا محسوب میشود و قیمت و تنوع بالایی دارند.

بررسی بهترین تابلو ها برای نصب در سردرمغازه - تصویر 2
بررسی بهترین تابلو ها برای نصب در سردرمغازه – تصویر ۲
  • بالا بردن فرصت‌ها

زمان که تابلو مغازه شما در موقعیت مکانی مناسبی نصب شود و همچنین از طراحی و رنگ‌های خوبی بهره‌مند باشد، افراد زیادی را برای دقایقی به خود جذب و حتی باعث متوقف شدن آن‌ها از ادامه مسیر شده و اینجاست که فرصت فروش شما نسبت به دیگر رقبا بالا می‌رود.

  • بیشتر دیده شدن برند

در نهایت، استفاده از تابلوهای راهنما و طراحی مناسب، بکارگیری عناصر برندینگ و روایت مناسب، می تواند به جلب توجه بیشتر افراد نسبت به کسب و کار شما را بالا ببرد تا برند شما بیشتر به رسمیت شناخته شود.

بررسی بهترین مدل های تابلو برای مغازه

تابلوهای مغازه از نظر جنس، رنگ و طرح، انواع متفاوتی دارند که بهترین و رایچ‌ترین تابلوهای پراستفاده توسط کسب‌وکارها شامل موارد زیر است:

تابلو چلنیوم

یکی از تابلوهایی که تحول بزرگ و مثبتی در صنعت تابلو سازی ایجاد کرد، تابلو چلنیوم است. نمونه اولیه این تابلو در کشور اسپانیا تولید شد اما رفته رفته ایده‌های مختلفی در تولید آن‌ها شکل گرفت. ساخت تابلو مغازه با عنوان چلنیوم، نوعی آلومینیوم منعطف است که خودنمایی حروف برجسته را افزایش می‌دهد. از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت تابلو چلنیوم مواردی چون جنس لبه حروف، روشنایی، قطر حروف برجسته، پاورهای فن‌دار، اندازه و متراژ تابلو تبلیغاتی و در نهایت ارتفاع محل نصب، است.

تابلو چوب ترموود

یکی از متریال‌هایی که برای ساخت تابلو مغازه مورد استفاده قرار می‌گیرد، چوب ترموود است که به دلیل زیبایی و جذابیت این تابلوها در کنار کیفیت و دوام، کسب‌کارهای مختلفی به سمت این تابلو ترغیب شده‌اند.

بررسی انواع بهترین تابلو ها برای نصب در سردرمغازه - تصویر 3
بررسی انواع بهترین تابلو ها برای نصب در سردرمغازه – تصویر ۳

البته ناگفته نماند که این نوع تابلوها در دسته تابلوهای لوکس و منحصربه فرد به شمار می‌آیند که برای تولید و ساخت آن نیاز به مهارت و تخصص است.

تابلو فلکسی

معرفی بعدی متعلق به تابلو فلکسی است که برای نورپردازی آن‌ها از مهتابی استفاده می‌شود. البته این روش تبلیغاتی از نوع تابلو چاپی است که می‌توان آن را بدون نورپردازی هم به اجرا درآورد. دانستن این نکته نیز حائز اهمیت است که قیمت تابلو فلکسی باتوجه به فاکتورهایی چون نوع چاپ تابلو، جنس پی وی سی، نحوه نورپردازی، عرض چاپ تابلو و indoor یا outdoor بودن، مشخص می‌گردد.

تابلو استیل

یکی دیگر از مرغوب‌ترین و بهترین تابلوها برای نصب در سردرمغازه، تابلو استیل است که قدمتی ۵۰ ساله دارند. ساختار تابلوهای استیل بگونه‌ای که تا مدت‌های طولانی می‌توانند جلوه و براقیت خود را حفظ کرده و بر اثر عوامل مختلف، دچار آسیب نشوند. در حقیقت طولانی بودن عمر این تابلوها باعث شده تا افراد بسیاری از این نوع تابلوها استفاده کنند.

تابلولایت باکس

در نهایت یکی دیگر از بهترین سفارش تابلو مغازه مربوط به تابلو‌های فریم لس بوده و به عنوان روشی نو در تبلیغات شناخته می‌شود. تابلو لایت باکس به تابلویی گفته می‌شود که ضخامت قاب آن‌ها بسیار نازک بوده، بطوریکه در نگاه اول تصور می‌شود هیچ قابی برای آن وجود ندارد. تابلو فریم لس یکی از بهترین و مدرن‌ترین تابلو لایت باکس به شمار می‌رود که از طراحی منحصر به فردی برخوردار بوده و ظاهری مینیمال و شیک به دکوراسیون و فضای داخلی افراد می‌بخشد.

بررسی بهترین مدل های تابلو برای مغازه - تصویر 4
بررسی بهترین مدل های تابلو برای مغازه – تصویر ۴

قیمت تابلو فریم لس نیز مانند دیگر تابلوها به مواردی چون اندازه و ابعاد سفارش، نوع چاپ بک لایت، محل قرار گرفتن تابلو فروشگاه به صورت دیواری، آویز یا ایستاده، بستگی دارد.

این نکته هم بدانید که ساخت تابلو فریم لس نیز به این صورت انجام می‌گیرد که سمت دیوار و یا کف آن را با لامپ های کم مصرف LED و SMD می پوشانند و با قرار گرفتن چاپ بک لایت، یک لایه پلکسی و لمینت شفاف یا مات( به درخواست مشتری) برای محافظت از مهره‌ها در قسمت لبه به ورق انتهایی لایت باکس( معمولا جنسی از ام دی اف یا پی وی دارند)، چفت می‌شود.

درنهایت:

ما در این مقاله به طور کامل به مبحث تابلو فروشگاه پرداختیم. همچنین درخصوص قیمت‌ تابلو مغازه مانند قیمت تابلو چلنیوم یا قیمت تابلو فلکسی، صحبت کردیم. بنابراین اگر قصد سفارش تابلو مغازه در ابعاد، جنس و همچنین طرح‌های مختلف را دارید، کافیست با کارشناسان ما در تابلوسازی ستاره تماس حاصل فرمایید.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و فوت و فن ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا