ابزار آلات ساختمانیفن مصالح ساختمانیوبلاگ

آلومینیوم پیش رنگ | EURAMAX را توضیح دهید؟

ساخت ویلا ارزان آلومینیوم پیش رنگ | EURAMAX

استفاده از سطوح آلومینیومی با روکش کویل کاربردها ساخت پانل های نما و سقف ویژگی ها لایه یکنواخت، رنگ ثابت، کیفیت بالا، طول عمر بالا، انتخاب زیاد در کیفیت پوشش اندازه ها ضخامت آلومینیوم: ۰.۳ میلی متر – ۲.۰ میلی متر گواهی ISO 9001 / ISO 14001 ارائه شده توسط پروژه تضمین شده توسط پروژه تضمین شده است.

از فرآیند پوشش کویل برای ارائه پرداخت های سفارشی برای محصولات فلزی استفاده می کند. این فرآیندی است که توسط آن می توان سطوح مسطح آلومینیومی را رنگ کرد. چندین لایه گنجانده شده است و سپس ورق آلومینیوم فرآیند پخت را طی می کند.

سالانه ۲۵۰۰۰ کیلومتر آلومینیوم رنگ‌آمیزی می‌شود و بیش از ۸۰ درصد کل سقف‌ها و پانل‌های نما از فلز با روکش کلاف تولید می‌شود.

یک تیم مشخصات به نام EuramaxLab از معماران در تعیین سطوح پوشش داده شده با تجربه عمیق در پوشش برای ساخت پانل های روکش پشتیبانی می کند. این تیم انتخاب گسترده‌ای را در طراحی پاکت‌های فلزی به معماران ارائه می‌دهد و دوشادوش مشتریان خود برای درک تجارت، نیازها و چالش‌های آنها کار می‌کنند.

نوشته های مشابه

توسعه پوشش سفارشی
توسعه رنگ سفارشی
تطبیق رنگ دقیق
نمونه برداری فلز
سرویس ماکت
شبکه تولیدکنندگان پنل
به پایان می رسد

طراحی ویلا ساده

رنگ های فلزی
پایان های بافت دار
رنگ های دو رنگ
الگوهای طراحی
جامد و فلزی
پوشش های با کارایی بالا
رنگ های استاندارد
پوشش های شفاف
فرآیند پوشش سیم پیچ

پوشش کویل یا پیش رنگ آمیزی یک فرآیند صنعتی است که در آن کویل های فلزی بزرگ یک سری مراحل تولید کاملاً خودکار را در یک فرآیند مداوم و بسیار خودکار قبل از مراحل ساخت نهایی طی می کنند.

این فرآیند در دهه ۱۹۵۰ متولد شد. از آن زمان، مزایای اساسی نقاشی “در تخت” و متعاقبا خم کردن و برش مواد به شکل تغییر نکرده است.

مزایای

لایه یکنواخت و رنگ ثابت
کیفیت بالا و طول عمر بالا
انتخاب بزرگ در کیفیت پوشش
کاربرد و کاربرد در ساخت و ساز
دیوارها، نماها، سقف، بیرونی / بیرونی

منبع :  آموزش ساخت و ساز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا