رپورتاژ آگهی

تفاوت رادیاتور های قرنیزی با سایر سیستم های گرمایشی چیست؟

به گزارش گروه ساختمان: تامین گرمای مورد نظر در فصل‌های سال یکی از دغدغه‌های بسیار مهم و بزرگ همه افراد محسوب می‌شود. انتخاب یک سیستم گرمایشی مناسب با ویژگی‌های عالی، از چالش‌های مهم افرادی است که به دنبال انتخاب بهترین سیستم‌های گرمایشی هستند.

رادیاتور قرنیزی یکی از مدل‌های نسل جدید سیستم‌های گرمایشی است که تفاوت‌هایی با دیگر سیستم‌های گرمایشی موجود در بازار دارد. بررسی ویژگی‌ها، معایب، نوع کاربرد و معرفی انواع رادیاتورهای مدل قرنیزی یکی از نکات مهمی است که قبل انتخاب یا خرید بهترین سیستم گرمایشی باید به آن توجه داشت.

تفاوت رادیاتور های قرنیزی با سایر سیستم های گرمایشی چیست؟ – تصویر ۱

کاربرد رادیاتور قرنیزی

رادیاتور قرنیزی یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های گرمایشی با طراحی خاص است که معمولاً در داخل پنل‌های قرنیزی در سرتاسر خانه نصب می‌شود. این رادیاتورها از جنس آلومینیوم اصل و مقاوم هستند که انتخاب آلومینیوم باعث شده رادیاتور در برابر تمامی شرایط مقاومت بالایی از خود نشان دهد. این رادیاتورهای مستقل بسیار مدرن طراحی شده‌اند و طراحی داخلی آنها با بهره‌مندی از تکنولوژی روز است. با توجه به طراحی خاص رادیاتور قرنیزی می‌توان گفت سیستم کار آن‌ها نیز کمی متفاوت‌تر از دیگر سیستم‌های گرمایشی به نظر می‌رسد.

ابتدا آب گرم موتورخانه به قسمت لوله‌های این رادیاتورها وارد می‌شود. همین عبور آب داغ پکیج یا موتورخانه از داخل لوله‌ها باعث می‌شود تا گرما به راحتی از قسمت سطح رادیاتور به محیط پیرامون انتقال یابد. همین انتقال گرما و تبادل حرارت، فضای ورد نظر را نیز به تدریج گرم می‌کند.

مهمترین تفاوت‌های رادیاتور قرنیزی با دیگر سیستم‌های گرمایشی

اکنون در رابطه با رادیاتور قرنیزی اطلاعاتی کسب کردید و اگر با دیگر سیستم‌های گرمایشی آشنا باشید به راحتی می‌توانید به بررسی تفاوت آنها بپردازید. البته رادیاتورها نیز خود دارای انواع مختلفی هستند که هر یک از انواع رادیاتور نیز از نظر مشخصات و نوع کارکرد با یکدیگر تفاوت دارند.

طراحی ساده و نصب سریع

از تفاوت‌های بسیار مهمی که در رادیاتورهای مدل قرنیزی و دیگر سیستم‌های گرمایشی دیده می‌شود، می‌توان به طراحی بسیار ساده این سیستم‌های گرمایشی اشاره داشت. حتی اگر به بررسی انواع رادیاتور بپردازید متوجه می‌شوید که ساختار مدل‌های قرنیزی ساده‌تر است و همین سادگی طراحی نصب آنها را نیز راحت‌تر می‌کند.

نبود محدودیت کاربرد

برای نصب بسیاری از سیستم‌های گرمایشی محدودیت‌هایی همچون تعداد طبقه، نوع و جنس کف و شرایط مختلف ساختمان وجود دارد. طراحی مدل‌های قرنیزی به گونه‌ای است که بدون هیچ محدودیتی می‌توانید آنها را برای ساختمان‌هایی با تعداد طبقات مختلف و برای کف‌هایی با متریال‌‌های متنوع نصب کرد.

قابل استفاده با انرژی‌های مختلف

هر یک از سیستم‌های گرمایشی را تنها می‌توان از طریق یک منبع انرژی خاصی مورد استفاده قرار داد. رادیاتورهای قرنیزی که با بهره‌مندی از تکنولوژی روز طراحی شده‌اند قابل استفاده با تمامی انرژی‌های تجدید پذیر هستند.

مقرون به صرفه بودن

استفاده از رادیاتور قرنیزی به دلیل مصرف آب بسیار مقرون به صرفه‌تر از دیگر سیستم‌های گرمایشی موجود در بازار است که همین مسئله هزینه‌های مصرف آب را نیز کاهش می‌دهد.

چند تفاوت مهم در ادیاتورهای قرنیزی و دیگر سیستم‌های گرمایشی

اگر قصد خرید یک سیستم گرمایشی مناسب دارید و بین انواع رادیاتور و دیگر سیستم‌های گرمایشی در تردید هستید، بهتر است به بررسی تفاوت این دو بپردازید.

تعمیر راحت

در صورتی که مشکلی در مدل‌های قرنیزی رادیاتور دیده شود به دلیل سادگی ساختار آن می‌توانید با کمترین هزینه آن را تعمیر کنید. مدل‌های دیگر به دلیل پیچیدگی ساختار یا حتی نصب توکار، نیاز به هزینه‌های زیادی برای تعمیر دارند و چه بسا اینکه گاهی باید حتی کف ساختمان نیز تخریب شود.

گرمادهی یکنواخت

بسیاری از سیستم‌های گرمایشی به دلیل نوع نصب غیر استاندارد یا حتی طراحی پیچیده، گرمادهی یکنواختی ندارد. در صورتی که در رادیاتورهای قرنیزی گرما به صورت یکنواخت به تمام فضا منتقل می‌شود.

توان گرمادهی بالا

بسیاری از سیستم‌های گرمایشی یا حتی دیگر انواع ادیاتورهای موجود در بازار همانند رادیاتور پنلی در دمای پایین توانایی گرم کردن ندارند. در صورتی که مدل‌های قرنیزی دارای قدرت گرمادهی بسیار بالایی نسبت به دیگر مدل‌ها هستند.

قیمت مناسب

در بازار تنوع زیادی از انواع رادیاتور در مدل‌های مختلف و حتی سیستم‌های گرمایشی متنوعی وجود دارد. بدون شک یکی از پارامترهای مهم انتخاب یک سیستم گرمایشی مناسب برای کاربران قیمت مناسب است. بررسی قیمت باید پس از بررسی سطح کیفیت، انتخاب یک مدل مناسب و توجه به ظرفیت گرمادهی سیستم گرمایشی باشد. رادیاتور قرنیزی به عنوان یک سیستم گرمایشی پرطرفدار قیمت بسیار مقرون به صرفه‌‌تری در مقایسه با دیگر سیستم‌های گرمایشی موجود در بازار دارد.

بهترین رادیاتور قرنیزی

اگر به دنبال بهترین رادیاتور قرنیزی موجود در بازار هستید، می‌توانید مدل آرامیس را با کیفیت مطلوب انتخاب کنید. مدل آرامیس در ظرفیت حرارتی ۱۸۶ کیلو کالری بر ساعت طراحی شده است و با این ظرفیت حرارتی پاسخگوی ساختمان‌های بزرگ خواهد بود. این مدل‌ها را معمولاً برای مناطقی با آب و هوای معتدل مورد استفاده قرار می‌دهند که بتواند به راحتی گرمای مورد نیاز فضا را تامین کند. چنین رادیاتورهایی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که توجه کاربران را به خود جلب نموده‌اند.

هسته گرمایشی با کیفیت

هسته گرمایشی رادیاتور قرنیزی مدل آرامیس به صورت کاملاً یکپارچه اکسترودی طراحی شده است. این هسته‌ها از جنس آلومینیوم ۶۰۶۳ هستند که مقاومت بالایی در برابر تمامی شرایط دارند. این هسته را با رعایت استاندارد ۳۶۰ سازمان ملی استاندارد ایران طراحی کرده‌اند و به همین سبب از نظر کارایی بسیار مقاوم و ایمن است.

راندمان بالا

راندمان کارایی مدل‌ آرامیس این رادیاتورها بسیار زیاد است و قطعاً این راندمان بالای سیستم به سبب استفاده از هسته گرمایشی با کیفیت در ساختار آنها خواهد بود.

قدرت گرمایشی خوب

یکی از مزایای انتخاب بهترین رادیاتور بازار قدرت گرمایشی مناسب آن به تناسب ابعاد محیط است. قطعاً هنگام انتخاب یک رادیاتور از نظر قدرت گرمایشی به مساحت محیط مورد نظر توجه می‌شود و این وسیله اگر به درستی انتخاب شده باشد، باید به سرعت محیط را گرم کند.

تفاوت رادیاتور های قرنیزی با سایر سیستم های گرمایشی چیست؟ – تصویر ۲

نتیجه

دنیای سیستم‌های گرمایشی بسیار گسترده‌تر از آن است که شما مشتریان عزیز تصور آن را داشته باشید. سال‌هاست که صنعت تولید سیستم‌های گرمایشی در زمینه تولید انواع تجهیزات گرمایشی مختلف با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوع فعالیت دارند.

معمولا کاربران به دنبال سیستم‌های گرمایشی نسل جدیدی هستند که با قابلیت‌های بالاتر و ویژگی‌های منفحصر به فرد متمایز از دیگر سیستم‌های گرمایشی هستند. هم اکنون شما کاربران عزیز برای خرید بهترین رادیاتور قرنیزی یا انواع رادیاتور در مدل‌های مختلف می‌توانید با کارشناسان توانمند گروه صنعتی اترین تماس بگیرید یا وارد سایت https://atrin.co/products/radiator-decorative/ شوید.

در این مجموعه به تنوعی از انواع رادیاتورهای نسل جدید اصل بازار دسترسی دارید که با قیمت کاملاً اقتصادی به دست شما کاربران عزیز می‌رسد.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و فوت و فن ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا