رپورتاژ آگهیمحصولات ساختمانیمقالاتوبلاگ

خرید تجهیزات حیاط از ایران سایبان

داشتن حیاطی زیبا و جذاب برای همه ما یک نوع خواسته همیشگی بوده است. به همین دلیل زمانی که ساختمانی را میسازیم، با استفاده از تجهیزات مدرن و کاربردی در حیاط، محیط را بسیار کاربردی تر می کنیم.

تجهیزاتی ماند سقف متحرک، نورپردازی، سایبان و… . همگی این ها در کنار یکدیگر می توانند تمامی نیازهای یک حیاط مطلوب و کاربردی را رفع کنند.

در این مقاله که توسط تیم تولید محتوا و سئو وب داران نوشته شده است درباره تجهیزات حیاط برای شما صحبت می کنیم.

مهم ترین تجهیزات حیاط

برخی از ابزار برای داشتن یک حیاط مجهز و زیبا ضروری هستند. برخی دیگر براساس سلیقه شما انتخاب می شود. در ادامه چند مورد از این ابزار مهم و غیر ضروری را معرفی کرده ایم.

  • سایبان بازویی: سایبان بازویی، ابزاری است که بر روی سقف و یا دیوار نصب می شود و از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری می کند. سایبان های بازویی را علاوه بر حیاط می توان مقابل درب مغازه ها نیز قرار داد تا از تابش مستقیم خورشید داخل مغازه جلوگیری کند. آن ها دارای دو مدل اتوماتیک و ساده هستند. مدل اتوماتیک های سایبان بازویی، با کمک برق بطور خودکار باز و بسته می شوند و کار را برای شما بسیار راحتتر می کنند.
  • سقف متحرک: سقف متحرک ابزاری می باشد که بر روی حیاط قرار می گیرد و با کمک آن می توان محیط را سربسته و یا سر باز کرد. این کار بدون دخالت دست انجام می شود. سقف متحرک به شما کمک می کنند تا فضای دلخواه خود را داشته باشد. آن ها از ریل ها، موتور و چرخ ها ساخته شده اند.
  • چراغ: چراغ ها یکی از اجزای مهم و ضروری برای حیاط و فضای باز شما هستند. آن ها نور محیط را در شب تامیین می کنند. چراغ های حیاط انواع مختلفی دارند که می توانید براساس بودجه و نیاز محیط آن ها را انتخاب کنید.
  • گل و گیاه: خرید گل و گیاه هر چند که ضروری محسوب نمی شود اما می تواند حیاط شما را از آن چیزی که هست بسیار دلچسب تر کند. گل و گیاه حس تازگی و طراوت را در محیط ایجاد می کنند.
  • سقف متحرک استخر: یکی دیگر از تجهیزات مدرن و بسیار کاربردی، سقف متحرک استخر است. سقف متحرک برای استخر می تواند در حیاط های استفاده شود که استخر در فضای باز دارند. سقف متحرک استخر سبب می شود تا آب استخر آلوده نشود، خطری کودکان را تهدید نکند و در صورت خالی بودن آب استخر، در تمیز ماندن کف آن موثر باشد. این ابزار کمی مدرن تر و امروزی تر است.

چرا از سقف متحرک استخر استفاده کنیم؟

اگر شما هم در فضای باز استخر دارید و می خواهید که همواره بتوانید از آن بهره برداری کنید می توانید با کمک سقف متحرک برای آن، بهترین استفاده را از استخرتان ببرید. سقف های متحرک هم می توانند به صورت با فاصله از استخر تعبیه شوند تا بتوان از فضای داخل آن نیز استفاده کرد. این مورد برای زمان های است که ساختمان های مجاور روی استخر دید دارند. در اینصورت هم از دیدرس خارج می شوید و هم می توانید از در برابر سرما و گرما از خودتان مراقبت کنید. متحرک بودن این سقف باعث می شود تا هر زمان که نیاز به فضای باز داشتید بتوانید محیط را باز کنید. مدل بعدی سقف متحرک، تنها به یک روکش بر روی استخر قرار می گیرد. از این روکش ها همیشه نمی توان استفاده کرد. آن ها استخر را در برابر گرد و خاک و آلودگی محافظت می کنند.

چرا از سایبان بازویی استفاده کنیم؟

سایبان بازویی یکی از پیشرفته ترین ابزارهای مناسب برای تجهیز کردن فضای باز است. این ابزار در میان تمام افراد رجهان محبوب است. با کمک آن می توان به شیب دلخواه تان برسید.

آن ها می توان فضا را جذاب تر و زیباتر کنند. و در موارد اتوماتیک می توانند کار شما را بسیار راحت کنند. سایبان های بازویی علاوه بر فضای باز برای مغازه ها و فروشگاه ها نیز مناسب است. حتی از آن ها در رستوران های که فضای باز دارند هم می توان استفاده کرد.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و فوت و فن ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا