رپورتاژ آگهی

خرید و فروش قیر ساختمانی پرشین قیر پاسارگاد

انواع قیر

به گزارش گروه ساختمان: می دانید که بهترین مرکز خرید و فروش قیر کدام است؟ شما هم به دنبال بررسی آیتم های موثر در قیمت قیر هستید؟ از شما دعوت می شود که قبل از خرید قیر مورد نیاز خود، اطلاعاتی را در خصوص انواع آن به دست آورید. همچنین در نظر داشته باشید که بهترین مرکز خرید و فروش قیر در استان تهران شرکت پرشین قیر پاسارگاد می‌باشد. شرکت پرشین قیر پاسارگارد تامین کننده انواع قیر و ایزوگام بصورت مستقیم و بدون واسطه در خدمت شما همراهان گرامی می‌باشد.در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی پرفروش ترین انواع قیرهای موجود در بازار بپردازیم:

فروش قیر – تصویر ۱

قیر مخلوط ۸۵/۲۵

قیر مخلوط یا قیر ۸۵/۲۵ ترکیبی از دو نوع قیر شل و قیر سفت است که ویژگی‌ های هر دو قیر مذکور را دارد. این نوع قیر به دلیل برخورداری از حالت نیمه‌ جامد و مشخصات خاص خود به یکی از پرکاربردترین قیرها در صنعت تبدیل شده است. قیر مخلوط در واقع ترکیبی از قیر شل ۷۰/۶۰ و همچنین قیر سفت ۱۵/۹۰ است. نقطه نرمی این قیر در دمای ۸۵ درجه سانتی ‌گراد و نقطه شکنندگی آن در دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد اتفاق می افتد. قیر مخلوط یکی از انواع قیرهای دمیده یا اکسید شده است. این نوع قیر به دلیل داشتن ویژگی ‌های مناسب خود، کاربرد بسیار گسترده ای را در صنایع مختلف دارد.

خرید انواع قیر – تصویر ۲

قیر شل ۶۰/۷۰

قیر شل با گرید ۶۰/۷۰ یا ۷۰/۶۰ شناخته می ‌شود که این اعداد نشان ‌دهنده نقطه نرمی آن است. به عبارت دیگر، نقطه ی نرمی قیر شل ۶۰/۷۰ ، در دمای ۶۰ درجه سانتی گراد و نقطه ی نرمی نقطه نرمی قیر شل ۷۰/۶۰ در دما ۷۰ درجه سانتی گراد خواهد بود. قیر شل به دلیل داشتن حالت نیمه ‌جامد و خمیری، در صنعت آسفالت ‌ریزی و عایق‌ کاری کاربرد بسیار فراوانی دارد. توجه نمایید که این نوع قیر معمولا در بشکه‌ های فلزی بسته ‌بندی و به بازار عرضه می ‌شود.

قیر امولسیون

قیر امولسیون یک نوع قیری است که در فرآیند تولید آن، قیر گرم به صورت آهسته و مستمر به مخلوط کن اضافه می‌ شود تا یک قیر امولسیون با کیفیت تولید گردد. این نوع قیر دارای ویژگی‌ های منحصر به‌ فردی است که در صنایع مختلف استفاده می‌ شود. قیر امولسیون شامل ۶۰ درصد قیر و ۴۰ درصد آب است. از سوی دیگر قیرهای محلول MC250 که اغلب در کشور مصرف می ‌شوند شامل ۷۰ درصد قیر و ۳۰ درصد حلال نفتی هستند. این نوع قیر به عنوان ماده چسبنده و آب ‌بندی مصالح در صنایع مختلف استفاده می‌ گردد.

از جمله کاربردهای قیر امولسیون می‌ توان به استفاده در راه‌ سازی، آسفالت ‌ریزی، عایق‌ کاری و سایر صنایع اشاره کرد. این نوع قیر به دلیل داشتن ویژگی ‌های منحصر به ‌فردی مانند امکان حمل به مکان‌ های دوردست به صورت فله یا بشکه، توانایی استفاده از آسفالت با ضخامت کم و قیمت مناسبی که دارد، مناسب برای صنایع مختلف می باشد.

قیر سفت

قیر سفت به انواع بسیار مختلفی تقسیم بندی می شود، که شما می توانید با توجه به مشخصات هر یک از آنها، بهترین انواع قیر سفت را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. قیر سفت یک نوع قیری با ویژگی‌ های خاصی است که در صنایع مختلف از جمله ساختمان و عایق‌ کاری استفاده می ‌شود. از بهترین انواع قیر یاد شده می توان به قیر سفت ۹۰/۱۵ و ۲۵/۸۵ اشاره کرد. در سایر بخش های مقاله نیز با ما همراه باشید.

خرید قیر مخلوط – تصویر ۳

نکات مورد توجه در حین خرید بهترین قیر

بدون شک یکی از بهترین مراکز فروش قیر در تهران، شرکت پرشین قیر پاسارگاد می‌باشد. توصیه می شود که قبل از نهایی کردن سفارشتان، به برخی از مهمترین نکات توجه نمایید. نکات مورد توجه در حین خرید قیر شامل موارد زیر می باشند:

  •  نوع قیر: انواع مختلفی از قیر وجود دارد، بنابراین پس از بررسی های کامل و دقیق، اقدامات مربوط به خرید قیر را انجام دهید.
  • کیفیت: توجه به کیفیت قیر و اطمینان از استانداردهای مربوط به آن مانند نقطه نرمی و دمای ذوب.
  • مقدار مورد نیاز: تعیین مقدار مورد نیاز قیر بر اساس پروژه و مصرف.
  • بسته بندی: بررسی بسته ‌بندی و شرایط نگهداری قیر برای اطمینان از حفظ کیفیت آن امری ضروری است.
  • استاندارد: اطمینان از تطابق قیر با استانداردها و مشخصات فنی مورد نظر.

آیتم های موثر در قیمت قیر

فروش قیر در روزهای اخیر افزایش قابل توجهی را داشته است. توجه نمایید که با نزدیک شدن به فصل گرما، بسیاری از کاربران به دنبال راهنمای خرید قیر ساختمانی هستند تا بتوانند عایق بندی لازم را در سقف ساختمان های مدنظرشان انجام دهند. شما می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت پرشین قیر پاسارگاد اطلاعات مورد نیازتان را در خصوص قیر صادراتی به دست آورید. از سوی دیگر چند عامل می‌ تواند بر قیمت قیر تاثیرگذار باشد، که از مهمترین و اصلی ترین این آیتم ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. نوع و کیفیت قیر: نوع قیر (قیر طبیعی یا قیر مصنوعی) و کیفیت آن (میزان تصفیه و پاک ‌سازی قیر) بر قیمت آن تأثیرگذار است.

۲. مقدار سفارش: مقدار قیری که سفارش داده می‌ شود نیز بر قیمت آن تأثیرگذار است.

۳. هزینه حمل و نقل: هزینه حمل و نقل قیر از محل تولید به محل مقصد نیز می‌ تواند بر قیمت آن تاثیر گذار باشد.

۴. نرخ ارز: اگر قیر از کشور دیگری وارد شود که ارز آن نسبت به ارز محلی متفاوت باشد، قیمت قیر نیز تحت تاثیر ارز خارجی قرار می گیرد.

۵. تقاضا و عرضه: نرخ تقاضا و عرضه بر قیمت قیر نیز تاثیرگذار است. در صورتی که تقاضا بالا باشد و عرضه کم، قیمت قیر افزایش خواهد یافت. به طور کلی، توجه به این عوامل و درک بازار قیر می ‌تواند کمک کننده باشد تا قیمت مناسبی برای خرید قیر تعیین شود.

قیر پاسارگاد – تصویر ۴

جمع بندی

امروزه بسیاری از کاربران به دنبال بهترین مرکز خرید و فروش قیر هستند. برای این منظور نیز می توانند از طریق وب سایت پرشین قیر پاسارگاد اقدام نمایند. شما می توانید جهت بررسی قیمت و انواع قیر، اطلاعات کافی و لازم را به دست آورید. در این صورت می توانید با آگاهی بیشتری اقدام به خرید قیر مدنظرتان داشته باشید. مجموعه ی پرشین قیر پاسارگاد، یکی از معروف ترین مراکز در خصوص فروش قیر بصورت مستقیم و بدون واسطه می باشد.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و فوت و فن ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا