ابزار آلات ساختمانیعایق ضد حریقوبلاگ

درباره عایق پلی اوره چه میدانید؟

ساخت ویلا روستایی

عایق پلی اوره

 عایق پلی اوره  انقلابی در دنیای ضد آب، برای ساختمان های قدیمی و جدید، سریع تر، آسان تر، ارزان تر و قوی تر میباشد.

عایق پلی اوره یکی از جدیدترین و مستحکم ترین مواد مورد استفاده در خدمات عایق کاری سطحی می باشد که الاستومری حاصل از برهمکنش ایزوسیانات با رزین مصنوعی است که کاربردهای فراوانی مانند عایق کاری مخازن، رنگ آمیزی کف پل ها  و… ساخت بدنه خودرو و غیره و کاربردهای بسیار دیگر می توان از آن بر روی سطوح بتنی، فلزی یا چوبی برای محافظت از آنها استفاده کرد.

ویژگی های پلی اوره

پلی اوره

پلی اوره یکی از قوی ترین مواد مورد استفاده در خدمات عایق کاری سطح  از شرکت مهندسی بازرگانی و تجهیزات است.این یک الاستومری است که از برهمکنش “ایزوسیانات” با مخلوطی از رزین مصنوعی حاصل می شود.

نوشته های مشابه

طراحی ویلا

این یک ماده متمایز است، زیرا یک فناوری است که برای پوشش و جلوگیری از نشت عمل می کند و می تواند در بسیاری از زمینه ها مانند عایق کاری مخازن ، پوشش کف پل ها ، ساخت بدنه خودرو و بسیاری موارد دیگر استفاده شود.

در مقایسه با مواد سنتی مانند اپوکسی و قیر به دلیل قابلیت خشک شدن بالا در ۵ ثانیه برتری کاملی نسبت به آن مواد دارد.
سایر مزیت های خوب این عایق پلی اوره قابلیت کشیده شدن، مقاومت بالای آن در برابر عوامل جوی، عایق قوی در برابر آب، زنگ زدگی، مواد شیمیایی و همچنین مواد اسیدی و خواص آن در تداوم مقاومت در برابر سایش میباشد.
پلی اوره محصولی نوآورانه و منحصر به فرد است که به عنوان یک لایه محافظ، عایق، آستر و اتصالات پرکننده استفاده می شود، زیرا سطح را حفظ می کند و باعث تقویت سطح میشود و از ورود هر چیزی که به محیط اطراف است، خواه مایع و یا مایعات باشد، جلوگیری می کند. اثرات عوامل جوی، به این معنی که سطحی که با پلی اوره محافظت شده است، سطحی کاملاً ایزوله و محافظت شده از تمامی تأثیرات خارجی است.
 پلی اوره فقط یک ایراد دارد،آنهم قیمت بالای آن میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا