فن طراحی ساختمان

شیشه های بادی + اشکال ارگانیک به سنگریزه ها شخصیت می دهند

انتظار می‌رود آینه‌ها ساده باشند، اما خطوط انتزاعی و ناقص دست‌کشیده شده در این آینه خاص، باعث می‌شود که احساس غیرمنتظره‌ای داشته باشید. هیچ ابزار یا تکنیک دیجیتالی برای ایجاد هیچ یک از قطعات موجود در مجموعه Pebbles استفاده نشده است تا آن کیفیت دست‌ساخته دست نخورده باقی بماند. دو قفسه افست یک لمس اتفاقی دیگر را اضافه می کند و سطح دوم عملکرد را به آینه می بخشد. آن را در ورودی به عنوان مکانی برای کلید و پست یا در حمام برای محصولات زیبایی آویزان کنید. این آینه با قفسه‌هایی در شیشه‌های تزئینی DecorFlou Design Wire یا در شیشه‌های مات بسیار شفاف DecorFlou موجود است.

جزئیات قفسه های آینه مدل دار

کیکی و جوست به عنوان طراح، نقاط قوت یکدیگر را به خوبی تکمیل می کنند. در مورد میز قهوه پبل، آنها تعادلی بین رویکرد کیکی به مواد و تمایل جوست به معماری برقرار می کنند. ترکیبی از شیشه شفاف و نیمه شفاف با اشکال گرد و متقاطع در یک تکنیک کلاژ سه بعدی که ظاهری مطبوع ایجاد می کند. میز قهوه خوری با طرح مشبک مات شده در شیشه مات DecorFlou یا شیشه تزئین شده DecorFlou Design Wire تولید می شود.

آخرین قطعه شمعدان است، کوچکترین قطعه از سه موردی که هنوز بیانیه معاصری دارد. همچنین به عنوان یک کلاژ سه بعدی ساخته شده است و همان فرم ارگانیک موجود در بقیه مجموعه Pebbles را حفظ کرده است. شمعدان در رنگ طلایی و طرح دکور فلو فوق شفاف موجود است.

Pebbles از ۱۰ تا ۱۸ سپتامبر در میلان و ۱۷ تا ۲۵ سپتامبر در ونیز به نمایش گذاشته می شود.

کلی بیل سردبیر ارشد دیزاین میلک است. این طراح گرافیک و نویسنده اهل پیتسبورگ از زمانی که به یاد می آورد عشق عمیقی به هنر و طراحی داشته است و از به اشتراک گذاشتن یافته های خود با دیگران لذت می برد. وقتی حواسش به هنر و طراحی عالی نرود، او را می‌توان یافت که در آشپزخانه به‌هم ریخته است، تا جایی که ممکن است اطلاعات مصرف می‌کند، یا روی کاناپه با سه حیوان خانگی‌اش. @designcrush او را در شبکه اجتماعی پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا