فن طراحی داخلیوبلاگ

طرح های مدرن برای تزئین راهروهای داخلی خانه چیست؟

ساخت ویلا مدرن

طرح های مدرن برای تزئین راهروهای داخلی خانه

و دکور راهروهای داخلی که قسمت‌های خانه را به هم متصل می‌کند و واسطه یا به اکثر اتاق‌ها منتهی می‌شود، با دادن منظره‌ای زیبا به خانه در آن نقش مهم و زیبایی‌شناسانه ایفا می‌کند.

راهروهای داخلی روح خانه

می گوید که “راهروهای داخلی خانه روح خانه است و ظرافت متمایز و ظریفی به آن می بخشد، چه در راهروهای منتهی به اتاق خواب ها و چه در راهروهای منتهی به اتاق خواب. اتاق پذیرایی، اما برای من خیلی به راهرویی که درب خانه و پذیرایی را به هم وصل می کند اهمیت می دهم.»

او اشاره می کند که راهرو آپارتمانش با طراحی گسترده و بلند مشخص می شود که اولین چیزی است که مهمان می بیند، بنابراین علاقه مند است که هر دوره دکور آن را تغییر دهد، علاوه بر این، نقاشی هایی با رنگ های شاد بر روی دیوارهای آن اضافه کند.
یک میز “کنسول” طلاکاری شده زیبا که بالای آن یک آینه طلاکاری شده زیبا قرار دارد و در کنار آن یک نگهدارنده چوبی برای آویزان کردن کلیدها قرار دارد و پشت درب آپارتمان یک آویز بزرگ ساخته شده از مهره ها و سرامیک های آبی رنگ قرار دارد تا به زیبایی دکوراسیون اتاق را تزئین کند.

نوشته های مشابه

او می افزاید: در این راهروها نباید چیزهای زیادی را بی جهت روی هم انباشته کنید، حتی اگر فضاها بزرگ باشد، زیرا ظرافت، ظرافت و زیبایی جز با وجود برخی لوازم چیدمان شده، با رنگ های شاد و نورپردازی مناسب جلوه نمی کند. نباید فراموش کرد که تزئین راهروهای داخلی اولین برداشت را از ساکنان خانه به وجود می آورد، بنابراین نباید از این نکته کلیدی که تمام قسمت های خانه را به هم متصل می کند غافل شد.

راه ها مانند باغ ها همیشه دلپذیر هستند

هدی یموت، زن خانه‌دار، می‌گوید: «راهروهای آپارتمان ما همیشه شاد است، زیرا من و همسرم عشق مشترکی به گل و گیاه داریم. بنابراین، راهروهای خانه ما همیشه با گلدان‌های گل و فضای سبز طبیعی تزئین شده است. که قبلاً گروهی را در کنار بالکن قرار می دادیم و گروهی را در راهروهای داخلی آپارتمان بین اتاق خواب ها روی قفسه ها آویزان می کردیم و اینها گیاهان سایه بان هستند و اغلب با فرزندانمان به دنبال رشد یک معطر خاص هستیم. در گلدان های فراوانی که داریم بکاریم تا آنها را در کنار اتاق پذیرایی در راهروی منتهی به آن قرار دهیم تا به منظور تزئین و بوی مطبوع همه ما در خانه.

طراحی ویلا

همچنین به راهروهای داخلی آپارتمان هم باید رسیدگی شود همانطور که به راهرو بیرونی منتهی به پذیرایی اهمیت می دهیم.اهمیت مردم خانه و ساکنان آن کمتر از مهمانان و بازدیدکنندگان آن نیست.همانطور که ما به آن اهمیت می دهیم. در مورد تزیین اتاق پذیرایی و راهروی منتهی به آن، باید مراقب اتاق خواب، اتاق نشیمن و راهروهای منتهی به آن نیز باشیم. او به ما می گوید که روحیه خوب و روحیه زیبایی در خانه دارد.

ایده های تزئین راهرو داخلی

کابینت و قفسه

یکی از برجسته ترین ایده ها قرار دادن کمدهای کوچک در راهروهایی است که به ورودی خانه منتهی می شود که نمونه آن کمد کفش و کمد کت است. در مورد راهروهای باریک، ذخیره سازی در آنها به صورت قفسه های آویزان به دیوار است و همچنین می تواند به صورت کشوهای کوچک یا کمد دیواری باشد.

کتابخانه

کتابخانه یکی از زیباترین ایده هایی است که می توان در دکور راهرو انجام داد و از آن بهره برد که می تواند به صورت قفسه کتاب یا کمد دیواری باشد.

منبع :  ساخت و ساز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا