رپورتاژ آگهیفن ساخت و سازمحصولات ساختمانی

فناوری طراحی و ساخت کانکس پانلی + وجه تمایز آن با سایر کانکس ها

یکی از جدیدترین انواع کانکس، کانکس پانلی بوده که به کمک فناوری طراحی و ساخت پانل‌های مجزا می‌توان ویژگی و امکانات منحصربه‌فردی به آن بخشید.

کانکس‌ها به عنوان محل موقت برای زندگی یا فعالیت‌های تجاری و اداری، نقش بسزایی در صنعت تولید امروزی دارند. با پیشرفت تکنولوژی و علم شاهد تحولات عظیم در امکانات و ویژگی‌های کانکس هستیم. یکی از جدیدترین انواع کانکس، کانکس پانلی بوده که به کمک فناوری طراحی و ساخت پانل‌های مجزا می‌توان ویژگی و امکانات منحصربه‌فردی به آن بخشید.

سرعت ساخت این ‌گونه کانکس‌ها بسیار بالا است و در کنار آن کیفیت بیشتری نسبت ‌به نمونه‌های قدیمی‌تر دارد. از جمله ویژگی‌های خاص این نمونه می‌توان به انعطاف‌پذیری بالا، قابلیت جابجایی، بهره‌برداری از انرژی و کاهش هزینه‌های مصرفی و همچنین حفظ محیط‌ زیست اشاره داشت. اگر شما هم قصد خرید کانکس پانلی یا ساندویچ پانل را دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا تمام ویژگی های کانکس پانلی را مورد بررسی قرار دهیم.

کانکس پانلی چیست؟
کانکس پانلی چیست؟

کانکس پانلی چیست؟

در ساخت کانکس پانلی، پانل‌ها را به ‌طور مجزا در محل تولید و کارخانه می‌سازند و سپس آن را در محل نصب به یکدیگر متصل می‌کنند. جنس این پنل‌ها از فلز یا پلاستیک بوده که برحسب نوع کانکس و یا بودجه‌ در دسترس و موارد دیگر تعیین می‌شود. این کانکس‌های پانلی خود دارای نمونه‌های بسیار متنوعی هستند که به ‌دلیل کیفیت و دوام بالا، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله انواع کانکس پانلی که می‌توانید در تولیدی‌ها و فروشگاه‌های کانکس‌های متنوع، سفارش دهید می‌توان نمونه‌های زیر را نام برد:

کانکس پانلی ساده

متداول‌ترین نوع کانکس پانلی، شکل ساده آن است که به حالت مکعب مستطیل ساده در رنگی معمولاً سفید، سفارش داده می‌شود. این مدل بیشتر برای فعالیت‌های عمرانی و پروژه‌های ساخت‌ و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توانید نسبت به خرید کانکس پانلی ساده در ابعاد استاندارد اقدام کنید. همچنین حمل‌ و نقل کانکس‌های پانلی بسیار راحت است و با هر نوع محیطی انطباق‌پذیری دارد.

کانکس پانلی دفتری

این نمونه نیز جزو نمونه‌های پر تقاضا در ساخت کانکس پانلی بوده که برای دفاتر یا شعب سازمان‌ها مورد سفارش قرار می‌گیرد. معمولاً مدل استاندارد پانلی که سفارش داده می‌شود طولی بین ۶ تا ۱۲ متر و عرض بین ۲.۴ تا ۳ متر دارد.

کانکس پانلی دفتری
کانکس پانلی دفتری

کانکس پانلی صنعتی

کانکس‌های پانلی به‌ دلیل متریالی که در ساخت آن‌ها به کار می‌رود دارای مقاومت بالا در مقابل نفوذ گرد و غبار بوده، از این نظر یک گزینه مناسب برای محیط‌های آزاد هستند.

گونه‌های دیگر کانکس پانلی نیز نمونه مسکونی، سیار و کانکس با ابعاد بسیار بزرگ و ابعاد خیلی کوچک هستند که به ‌دلیل حمل‌ و نقل بسیار آسان و نصب راحت، جزو بیشترین مواردی بوده که متقاضیان سفارش می‌دهند.

وجه تمایز کانکس پانلی با دیگر کانکس‌ها

کانکس پانلی با دیگر انواع کانکس تفاوت‌هایی دارد و همین مسئله سبب تقاضای بیشتر آن برای سفارش و تولید شده‌ است. این کانکس‌ها به‌ دلیل قابلیت جابجایی، امکان استفاده در هر مکانی را دارند و می‌توان بخش‌های مختلف آن را متناسب با ابعاد مورد نظر ساخت.

متریال

از جمله ترکیباتی که در دیواره کانکس‌های پانلی به کار می‌رود، ورق‌های گالوانیزه و پروفیل هستند، اغلب تولیدکنندگان معتبر و باتجربه، در ساخت کانکس پانلی از ساندویچ پانل استفاده می‌کنند که جزو جدیدترین مصالح ساختمانی به شمار می‌آید و خود این ساندویچ از ورق‌های فلزی مانند گالوانیزه و آلومینیوم و آلو زینک ساخته می‌شود. این متریال مقاومت و استحکام بسیار بالایی داشته و کانکس را در مقابل عوامل محیطی محفوظ می‌دارد.

در ساخت کانکس پانلی از عایق پلی اورتان استفاده شده که در این مورد معمولاً در کانکس‌های معمولی مشاهده نمی‌شود، اما اگر بخواهید در دیگر انواع کانکس این ویژگی عایق بودن را داشته باشید می‌توانید در سفارش خود آن را بیان کنید. کاربردهای کانکس پانلی نیز در مقابل دیگر انواع کانکس‌ها متفاوت است و می‌توان آن را متناسب با هر نیازی ساخت.

سرعت

از دیگر تمایزهای کانکس پانلی با سایر انواع کانکس‌ها می‌توان به سرعت ساخت آن‌ها اشاره داشت که در شرایط نرمال ساخت کانکس پانلی باید در کمتر از ۱ ماه انجام شود که در مقایسه با سایر کانکس‌ها این زمان نسبتا کمتر است؛ البته خرید کانکس پانلی آماده نیز امکان‌پذیر است و درصورتی که یک کانکس ساندویچ پانل ساخته شده، با نیازهای شما تناسب داشته‌باشد، می‌توانید آن را خریداری کنید.

کیفیت ساخت

لازم است هنگام خرید کانکس ساندویچ پانل، به کیفیت ساخت آن و اعتبار تولیدکننده نیز توجه ویژه‌ای داشته‌باشید، مجموعه‌های معتبری مانند بنیان کانکس در بازار ایران هستند که با کیفیت بسیار بالایی نسبت به ساخت انواع کانکس به خصوص کانکس پانلی مشغول هستند؛ مجموعه بنیان کانکس تمامی تولیدات خود را با بهترین کیفیت می‌سازد، اما به‌ دلیل متریال ویژه‌ای که برای ساخت پانل‌های کانکس پانلی به کار می‌رود، شاهد مقاومت بیشتر آن‌ها و کیفیت ساخت بهتر و دقت بالاتر هستیم.

انعطاف‌پذیری

انعطاف‌پذیری که کانکس پانلی دارد نسبت ‌به دیگر انواع بیشتر بوده و می‌توان آن را در ابعاد مختلفی ساخت و حتی در فضای داخلی آن نیز تغییرات ایجاد کرد.

کانکس پانلی
کانکس پانلی

قابلیت جابجایی

اصلی‌ترین تفاوت این کانکس با دیگر نمونه‌ها قابلیت جابجایی آن است که به ‌دلیل سبکی قطعات و ساختار قابل جدا شدن، می‌توان آن را به هر مکانی انتقال داد.

قیمت کانکس پانلی

پس ‌از بررسی فناوری طراحی و ساخت کانکس پانلی و وجه تمایز آن با سایر کانکس‌ها، به قیمت این نمونه و عوامل موثر بر روی آن می‌رسیم.

ابعاد و اندازه

یکی از مهم‌ترین عوامل که بر روی قیمت کانکس پانلی تأثیرگذار هستند، ابعاد و اندازه آن است. هر چه این ابعاد بیشتر باشد بدون شک قیمت کار نیز بیشتر می‌شود. برای اطلاع از قیمت دقیق کانکس پانلی می‌توانید با مجموعه بنیان کانکس تماس گرفته و با مشاوران مجموعه صحبت کنید.

ویژگی‌های اضافی

در صورتی که در این کانکس ویژگی‌های اضافی مانند عایق حرارتی و صوتی، سیستم تهویه، سیستم الکترونیکی و غیره را نیز داشته باشید، قیمت را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

مکان و شرایط نصب

مکان و شرایطی که در آن کانکس باید نصب شود و قرار گیرد نیز می‌تواند در قیمت نهایی کار تأثیر بگذارد. اگر برای نصب به تجهیزات خاص نیاز باشد قیمت آن کمی بیشتر می‌شود.

کانکس پانلی
کانکس پانلی

سفارش کانکس پانلی

در صورتی ‌که قصد سفارش و خرید کانکس پانلی را دارید، هم اکنون می‌توانید وارد این لینک شده با مشاوران مجموعه بنیان کانکس تماس گرفته و سفارش خود را با آن‌ها مطرح کنید. مشاوران مجموعه راهنمایی‌ها و مشورت‌های لازم در زمینه بهتر شدن محصول شما را ارائه می‌دهند، همچنین برای عقد قرارداد به طور حضوری به کارخانه مراجعه می‌کنید تا جزئی‌تر از مراحل تولید و آماده‌سازی کانکس مطلع شوید.

بنیان کانکس با سابقه ده سال در زمینه تولید انواع مختلفی از کانکس‌ها به ‌دلیل استفاده از بهترین متریال و دقت و ظرافت بالا در تولید، دارای درصد بالای رضایت مشتریان است.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و فوت و فن ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا