رپورتاژ آگهیسرویس بهداشتی و حمامسنگقرنیزمحصولات ساختمانیوان و جکوزیوبلاگ

هایپر کالای ساختمانی مرداس

تا به حال فکر این را کرده اید که در فضای وب یک هایپر کالای ساختمانی وجود دارد که تمامی محصولات اساسی ساختمانی را دارا باشد. فروشگاه کاشی و سرامیک و شیرالات مرداس سرام با تنوع محصول بالا پاسخگوی تمام نیاز های شما در زمینه دیزاین و طراحی ساختمان است. اما چه خدمتی مرداس سرام را از دیگر رقبا متمایز میکند؟ مگر فروشگاه MerdasCeram.ir چه محصولاتی ارائه میدهد؟

بهترین سرامیک های دیواری با قیمتی مناسب

قبلا سرامیک های دیواری در بیشتر ساختمان ها برای پوشاندن دیوار های راه پله و دیوار آشپزخانه، استفاده میشده است که کیفیت بالا آنچنان مد نظر نبود. اما اگر شما قصد خرید جدید ترین سرامیک بین کابینتی و یا دیوار سرویس بهداشتی را داشته باشید نباید کیفیت را فدای قیمت کنید.

بهترین سرامیک های دیواری با قیمتی مناسب
بهترین سرامیک های دیواری با قیمتی مناسب

در بازار امروز که کمی هم با افت تقاضا رو به رو شده ایم، اکثر محصولات کاشی و سرامیک با قیمت های باور نکردنی و ارزان به مشتریان ارائه میشود. باز هم میگویم نباید کیفیت را فدای قیمت کرد. سرامیک های ارزان قیمت که تقاضای بالایی هم دارند دارای چند نکته منفی هستند.

  1. لکه پذیری بالا تری نسبت به کالا های درجه یک دارند.
  2. تمیز نگه داشتن آنها کمی مشکل است
  3. فضای شما را کمی د مده یا غیر لوکس نشان میدهند.
  4. جذب آب بالایی دارند و مناسب برای استفاده در محیط های مرطوب نیستند.

اما در فروشگاه مرداس شما با چنین محصولاتی مواجه نخواهید شد. چراکه همواره سعی کرده با دقتی بی نظیر محصولات را انتخاب و گرد آوری کند و مهم ترین پارامتر ها را برای داشتن یک سرامیک بین کابینتی یا دیواری لحاظ کند که عبارتند از :

  1. مقاومت بالای سرامیک بین کابینت در برابر لکه پذیری نسب به چربی ها، اسید ها و محلول های قلیایی
  2. مقاوم بودن به جذب آب محصولات جهت استفاده برای سرویس بهداشتی
  3. لعاب پولیشی برای انعکاس نور و جلوه بیشتر در فضا
  4. جنس بدنه مقاوم به نیرو های خمشی موجود
  5. ضد خط و خش بودن سرامیک ها برای ماندگاری بیشتر

یک نکته مهم دیگری که در فروشگاه مرداس وجود دارد تصاویر محصولات است. ویژگی این فروشگاه این است که تمامی تصاویر محصولات با نمونه زنده آنها برابری میکند و تفاوت رنگ و طرح وجود ندارد.

بهترین محصول سرامیک استخری در مرداس

دنیا کاشی و سرامیک مختص به فضای آشپزخانه و کف سالن نیست و یکی از پر تقضا ترین و پر مصرف ترین نوع کاشی و سرامیک، کاشی های استخری هستند.

بهترین محصول سرامیک استخری در مرداس
بهترین محصول سرامیک استخری در مرداس

در ایران عزیزمان صنعت گران کاشی و سرامیک چند سالی است دست به تولید این محصول پر مصرف و لوکس زده اند. اما هر نوع کاشی را نمیتوان در استخر استفاده کرد. عمده محصولات سرامیک استخری موجود در بازار ایران از جنس خاک سفید نهایتا پرسلان هستند.

ولی در MerdasCeram.ir باز هم قضیه این محصول کاملا متفاوت است به چند علت

  1. جنس محصولات استخری سرامیک و یا به زبان ساده تر خاک نیست و از شیشه و سنگ و پرسلان بصورت ترکیبی درست شده است.
  2. مقاومت بالایی در برابر تغیرات دمایی دارند.
  3. دو طرف محصول کاملا ضد آب و ضد اسید است
  4. طیف رنگی محصولات لوکس و خاص هستند.
  5. طول عمر بالایی برای استخر های فضای باز دارند.

توجه داشته باشید که در حال حاضر میتوانید از حراج بهترین کاشی استخری شیشیه ایی در فروشگاه مرداس بهره ببرید.

سرامیک بهتر از سنگ برای کف حیاط و پارکینگ

قدیم تر ها شما برای کف پوش کردن حیاط ۲ گزینه بیش تر پیش رو نداشتید یکی سنگ و دیگری موزائیک. موزائیک ها که چند طرح بیشتر نداشتند و سنگ هم کمیاب بود و هم گران قیمت. اما صنعت سرامیک برای کف حیاط و پارکینگ نیز دست به کار شد.

سرامیک بهتر از سنگ برای کف حیاط و پارکینگ
سرامیک بهتر از سنگ برای کف حیاط و پارکینگ

مزیت های سرامیک در برابر سنگ و موزائیک بسیار قابل توجه است ولی هر کف پوش سرامیکی برای کف حیاط مناسب نیست و باید همگی ویژگی های زیر را دارا باشد.

  1. ضخامت بالا داشته باشند.
  2. جنس بدنه آنها پرسلان و گرانیت باشد.
  3. لعاب آنها ضد لغزش و ضد اسید باشد.
  4. در برابر اجسام نوک تیز، لاستیک و وزن خودرو کاملا بی واکنش باشد.

برای همین نیز بهترین سرامیک های پرسلان کف حیاط و پارکینگ در فروشگاه مرداس گرد آوری شده که مزیت آن با دیگر فروشگاه ها ارائه منصفانه ترین قیمت سرامیک پرسلان کف حیاط و پارکینگ است.

اما مزیت های سرامیک پرسلانی کف حیاط نسبت به سنگ چیست؟

سرامیک کف حیاط شاید در نظر اول نسبت به موزاییک کمی گران بنظر برسد، اما باید گفت که انتظاری که از موزاییک باید داشت صرفا پوشش کف و خداحافظی با گرد و خاک خواهد بود.

 قیمت سرامیک حیاط و پارکینگی اما در مقایسه با سنگ بسیار مقرون به صرفه است. مثلا قیمت سرامیک پارگینگی ایفا سرام در برابر سنگ های تیشه ای حدود ۳۰ درصد ارزان تر تمام خواهد شد. حتی اگر شما سنگ کف پارکینگی ارزان قیمت هم خریداری کنید امکان پوسته کردن و شوره زدن آن در برابر شستشو وجود دارد.

شاید برای شما سئوال پیش آید که این مطالب چه ارتباطی به قیمت سرامیک پارکینگی دارد؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت قیمت سرامیک پارکینگی ارزان تر از سنگ و موزاییک خواهد بود. چراکه شما با یک بار پرداخت بابت خرید سرامیک مخصوص حیاط و پارکینگ از دردسر های بعدی و معظلات نگهداری آنها راحت خواهید شد.

به انضمام اینکه این محصولات از لحاظ مقاومت برتری بیشتر به دیگر محصولات با همین کاربرد را دارند.

پیترا A1 یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین سرامیک کف حیاط و پارکینگ است.

شیرآلات بهداشتی ساختمانی در مرداس

مرداس سازندگان و مصرف کنندگان محترم را در هر مرحله از ساخت و ساز تنها نمیگذارد و به همین علت برای مشتریان خود که قصد خرید شیرالات لاکچری ساختمانی را داند اقدام به گرد آوری ست شیرآلات لوکس و با کیفیت را دستور کار خود قرار داد.

شیرآلات بهداشتی ساختمانی در مرداس
شیرآلات بهداشتی ساختمانی در مرداس

توجه داشته باشید که این یک شعار تبلیغاتی برای جذب مشتری نیست این یک هدف است و تمامی محصولات ارائه شده از شرکت شیرالات فیروزه دارای ۶۰ ماه گارانتی بی قید و شرط میبشاد. از مزیت های این هایپر کالای ساختمانی آنلاین میتوان به آزادی در خرید حتی یک شیرظرفشویی تکی از یک ست بخصوص، اشاره کرد.

چکیده :

با پیشرفت صنعت و بروز آوری ماشین آلات تولید کاشی و سرامیک رفته رفته سایز های سرامیک های دیواری از ۳۰*۱۰ سانتی متر به ۳۲۰*۱۶۰ سانتی متر رسیده است. در این بین تولید کنندگان و فروشندگانی وجود دارند که هدف اصلی آنها رضایت مشتری بوده و به هیچ وجه راضی به کسب سود از طریق فروش کالای نامرغوب، نخواهند بود.

عقیده و هدف محمد عرفان شیخان بعنوان مالک مرداس ارائه محصولات با کیفیت ساختمانی با قیمت منصفانه است.

باز هم متذکر میشویم کیفت را فدای قیمت نکیند.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و فوت و فن ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا