رپورتاژ آگهیمحصولات ساختمانیمقالاتوبلاگ

پیندو، مقاوم ترین پارکت در برابر رطوبت و آب !

پارکت لمینت نسل جدید کفپوشهای چوبی است که با توجه به قیمت مقرون به صرفه و مزایای بسیاری که دارد جایگزین پارکت های چوبی شده است. با توجه به محدودیت واردات در سالهای گذشته، شاهد افزایش برندهای ایرانی پارکت لمینت و سایر تجهیزات دکوراسیون داخلی بوده ایم. این روند رقابتی در بازار رفته رفته موجب افزایش کیفیت انواع محصولات ایرانی شده است. پیندو فلور یکی از برترین برندهایی است که در سالهای گذشته با ارائه محصولات با کیفیت، جایگاه خوبی در بازار پیدا کرده است. یکی از مهم ترین ویژگی‌های پارکت لمینت های پیندو، مقاومت فوق العاده بالا در برابر رطوبت و تماس مستقیم با آب است. این مسئله باعث شده است که بسیاری از فروشندگان معتبر و نصاب ها، اعتماد به این برند را به مصرف کنندگان خود پیشنهاد دهند.

مقاومت پارکت لمینت در برابر آب چقدر است ؟

یکی از نقاط ضعف پارکت لمینت ها، آسیب پذیری آنها در برابر آب است و این مسئله شایع ترین نگرانی افرادی است که کفپوش پارکت لمینت را برای منزل یا محل کار خود انتخاب می‌کنند. معمولا اکثر پارکت لمینت ها در مجاورت با آب به سرعت باد کرده و رطوبت به درون آن نفوذ می‌کند. اما برخی برندهای معتبر و با کیفیت مدت زمان واکنش مغزی به رطوبت را افزایش داده اند. این مسئله به شما فرصت می‌دهد که قبل از آسیب دیدن پارکت لمینت محل مورد نظر را خشک کنید.

پیندو فلور چطور مقاومت در برابر رطوبت را افزایش داده است؟

همانطور که میدانید پارکت لمینت ها از یه مغزی HDF تشکیل شده اند و یک لایه پوشش لمینت روی سطح آنها چسبانده شده است. مغزی پارکت ها در مجاورت با رطوبت و آب آسیب پذیر میباشد. اما در پارکت‌های با کیفیت این آسیب پذیری به حداقل رسیده است. مغزی های پارکت لمینت پیندو با ترکیب رزین ساخته شده اند که همین مسئله باعث شده است تا مدت زمان بیشتری در برابر آب مقاوم باشند. در ادامه به معرفی بیشتر و بررسی ویژگی های این کفپوش لمینت ایرانی می پردازیم.

از ویژگی‌های پارکت لمینت های پیندو به موارد زیر میتوان اشاره کرد:

  • دارای ۶ سال گارانتی تعویض طلایی !
  • دارای روکش ملامینه برجسته وارداتی
  • تنها پارکت جناغی ایرانی
  • با ابعاد خاص ۱۸.۵ در ۶۰
  • داری شیار میکرو وی (نازک)
  • دارای کلاس سایش AC4 مناسب امکان پرتردد
  • مقاوم در برابر جذب انواع لکه
  • مقاوم مناسب در برابر خط و خش
  • قابلیت سازگاری با سیستم‌های گرمایش از کف
  • عایق صدا و حرارت

و در آخر مهمترین نکته قابل توجه پارکت لمینت های پیندو مقاومت بسیار بالای ابن محصول در‌برابر آب و رطوبت میباشد.

آذرخش دکور، نماینده پخش و فروش انواع پارکت

مجموعه آذرخش دکور نماینده فروش و پخش برترین برندهای پارکت لمینت، انواع پارکت‌های مهندسی، کفپوش های پی وی سی و انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی است. این مجموعه با اخذ نمایندگی پخش و فروش عمده، انواع محصولات دکوراسیون داخلی را به بهترین قیمت به مصرف کنندگان و همکاران گرامی عرضه می‌کند. همچنین با در اختیار داشتن تیم نصب شرکتی مجرب، خدمات نصب و اجرا در این مجموعه برای مشتریان همراه با گارانتی ارائه خواهد شد.

خرید اقساطی انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی

از دیگر خدمات مجموعه آذرخش دکور، امکان خرید اقساطی تجهیزات دکوراسیون داخلی است. این امکان به شما اجازه می دهد تا خرید خود را با خیال راحت انجام داده و به صورت اقساطی هزینه آن را پرداخت نمایید. جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره می‌توانید به وب سایت آذرخش دکور به آدرس Azarakhshdecor.com مراجعه فرمایید.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و فوت و فن ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا