رپورتاژ آگهیمحصولات ساختمانیوبلاگ

مزایای استفاده از سایبان متحرک

اگر به فکر ساخت یک سایبان برای محوطه خانه، ویلا و یا حتی برای ‌محوطه باغ رستوران یا کافی شاپ خود هستید همین اکنون دست از کار بکشید و این مطلب را مطالعه کنید چون این مقاله می‌تواند ‌ایده بسیار زیبایی را در اختیار شما قرار دهد. استفاده از سایبان متحرک جدید یک پیشنهاد بسیار خوبی است که کارشناسان ما در شرکت هوبر برای شما عزیزان دارند. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این نوع از سقف متحرک (retractable fabric roof) داشته باشید در ادامه مطلب با ما را همراهی کنید.

چرا از سایبان متحرک استفاده کنیم؟

حتماً این سؤال برای شما به وجود آمده است که چرا ما در ابتدای مطلب به شما پیشنهاد کردیم برای ساخت سایبان به سراغ سایبان متحرک بروید. در حالی که سایبان‌های متنوع بسیار زیادی وجود دارد. برای مثال اگر شما کاربرد پرگولا را بدانید شاید ترغیب شوید که چنین سایبانی را برای محیط خانه یا ویلای خود بسازید. اگر شما با مزایای انواع سایبان متحرک آشنا شوید قطعاً متوجه دلیل پیشنهاد ما خواهید شد

قابلیت جمع شوندگی

مهمترین مزیت سایبان متحرک این است که قابلیت جمع شدن دارد. به خصوص اینکه انواع سایبان متحرک جدید به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نسبت به مدل‌های قدیمی راحت‌تر و سریع‌تر جمع می‌شوند. فرض کنیم که شما خانه‌ای دقیقاً رو به آفتاب ساخته‌اید. این موضوع در زمستان بسیار خوشایند است. ولی در تابستان دمای خانه را بالا می‌برد. شما می‌توانید یک سایبان متحرک برای خانه خود نصب کنید. در تابستان سایبان باز باشد تا در کنار روشن بودن فضای ساختمان نور مستقیم وارد خانه نشود. ولی در زمستان سایبان را ببندید تا نور خورشید فضای داخلی ساختمان را گرم کند.

هزینه بسیار مناسب

از نظر هزینه‌های سایبان متحرک تنوع بسیار زیادی دارد. اگر شما به سراغ سایبان متحرک پارچه‌ای بروید باید مبلغ کمتری بپردازید ولی اگر می‌خواهید سایبان متحرک برقی را انتخاب کنید مسلماً تجهیزات به کار رفته در آن پیشرفته‌تر بوده و قیمت آن بسیار بالاتر می‌رود. بنابراین همین تنوع در قیمت انتخاب را برای شما راحت‌تر خواهد کرد.

تنوع

سایبان‌های متحرک انواع مختلفی دارند. برخی از آن‌ها پارچه‌ای و برخی دیگر حالت کرکره‌ای دارند. بنابراین تنوع در بین انواع سایبان متحرک این امکان را فراهم می‌کند که شما براساس محلی که قرار است سایبان را قرار دهید یک مدل مناسب را انتخاب کنید. برای مثال در قسمت جلویی فروشگاه‌ها و یا مغازه‌ها بهتر است یک سایبان متحرک کرکره‌ای نصب شود. ولی اگر شما می‌خواهید سایبانی را برای محیط خانه خود طراحی کنید یا برای جلوی ساختمان به دنبال سایبان متحرک می‌گردید قطعاً استفاده از سایبان پارچه‌ای هم هزینه کمتری برای شما خواهد داشت و هم انتخاب مناسب‌تری است.

قابلیت جابجایی

برخی از انواع سایبان متحرک قابلیت جابجایی دارند در واقع شما می‌توانید سایبان را از یک نقطه حیاط به یک نقطه دیگر انتقال دهید. بنابراین اگر می‌خواهید برای محوطه حیاط یا ویلای خود سایبان داشته باشید که هر از گاهی برای مطالعه یا دورهمی از آن استفاده کنید بهتر است به سراغ این نوع سایبان متحرک بروید. به زبان دیگر هر زمان خواستید می‌توانید به طور کامل اتصالات سایبان را باز کرده و به محل جدید انتقال دهید. ولی فرض کنیم شما یک آلاچیق یا یک پرگولا ساخته‌اید. امکان جابجایی این دو در محوطه خانه وجود ندارد.

طراحی زیبا و جلوه بصری

طراحی زیبای انواع سایبان متحرک از دیگر مزایای آن به حساب می‌آید. برای مثال اگر سایبان متحرک پارچه‌ای را انتخاب کنید طراحی‌های متنوع پارچه باعث زیباتر شدن محوطه می‌گردد. البته لازم است بدانید که این پارچه در برابر بارندگی مقاوم بوده و به هیچ عنوان رطوبت را از خود عبور نمی‌دهد.

هزینه ساخت سایبان متحرک چقدر می‌شود؟

چند عامل باعث نوسان قیمت ساخت سایبان متحرک و نصب آن می‌گردد که عبارتند از:

  1. شما از کدام یک از سایبان‌های متحرک استفاده کرده‌اید. سقف برقی نسبت به سایبان‌های دستی هزینه بالاتری دارند.
  2. از طرف دیگر جنس سایبان متحرک چیست؟ آیا به سراغ سایبان پارچه‌ای رفته‌اید یا سایبان‌های فلزی را انتخاب می‌کنید.
  3. سایبان قرار است چه مساحتی را پوشش دهد؟ هر اندازه مساحت بزرگتر و در نتیجه به سایبان بزرگتری نیاز باشد قیمت‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
  4. گروهی که سایبان را برای شما نصب می‌کنند چه مبلغی را به عنوان دستمزد از شما دریافت خواهند کرد.
  5. حتی نوع برند سایبان متحرک نیز بر روی قیمت‌ها تأثیر می‌گذارد که بهترین کار رفتن به سراغ برند‌های معتبر و شناخته شده است چون در این صورت هم از کیفیت مطمئن خواهید بود و هم اطمینان خواهید داشت کارشناسان حرفه‌ای وظیفه نصب سایبان را برای شما بر عهده می‌گیرند.

اگر شما از یک گروه مهندسی حرفه‌ای بخواهید که وظیفه نصب سایبان متحرک را برای شما بر عهده بگیرند موظف هستند قبل از هر چیز یک برآوردی در مورد هزینه‌ها برای شما داشته باشند چون این حق مشتری ا‌ست که بداند قرار است چه مبلغی را پرداخت کند. شاید شما نتوانید چنین هزینه‌ای بپردازید یا بخواهید به سراغ گروه‌های دیگر رفته و هزینه کمتری را پرداخت نمایید ولی این موضوع را فراموش نکنید که در راه‌اندازی سایبان متحرک در ابتدا باید به فکر کیفیت باشید و سپس در مورد هزینه‌ها صحبت کنید.

کلام آخر

اگر با مطالعه این مطلب به این فکر افتاده‌اید که پرگولا، روف گاردن و یا سایبان متحرک را برای خانه یا ویلای خود نصب کنید می‌توانید از سقف و سازه‌ های متحرک هوبر استفاده کنید. کافی است به سایت ما وارد شده، انواع سایبان‌ها را بررسی کنید و مسئولیت کار را به ما بسپارید ما صفر تا صد کار شامل خرید تجهیزات، نصب و راه‌اندازی سایبان را برای شما عزیزان انجام داده و گارانتی را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا در صورتی که دچار مشکل شد کارشناسان ما به صورت رایگان خدمات را برای شما عزیزان ارائه کنند.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و فوت و فن ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

رضا امیری

نوشتاری به آیندگان...

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا