خدمات ساخت و سازخدمات طراحیرنگ و نقاشی ساختمانفن اسکلت فلزیفن ساخت و سازفن مدیریت پروژهفن مصالح ساختمانی

کاشی چینی لعابدار و دیواری تک پخت – متالیک |

ساخت خانه ویلایی کاشی چینی لعابدار و دیواری تک پخت – متالیک |

Metallic from Love Tiles مجموعه ای از کاشی های کف سنگی میناکاری شده و کاشی های دیواری خمیری سفید تک حفره ای است که با الهام از فولادها و فلزات خام، با هاله ای از مدرنیته و بی احترامی شهری ساخته شده است. با شخصیتی قوی و واقع گرایی منحصر به فرد، اثرات رنگی شبیه لایه های رنگی اکسیدی است که از طریق قرار گرفتن در معرض عوامل خورنده، بسته به نوع فلز، به دست می آیند.
متالیک از سه قالب کاشی پوشش دیوار – ۴۵ x 120، ۳۵ x 100، ۳۵ x 70 – و کاشی کفپوش ۵۹.۹ x 59.9 و ۶۰.۸ x 60.8 پشتیبانی می کند. فرمت ۴۵ در ۱۲۰ بیشتر بر عناصر گرافیکی و تضاد روشنایی و اکسید در هر قطعه تأکید می کند. علاوه بر این، تنوع رنگ‌های رنگی – پلاتینیوم، فولادی، آهنی، زنگ‌زدگی، کورتن و کربنی – محدوده‌ای رشک‌برانگیز را فراهم می‌کند.
این مجموعه دارای دو نوع سطح صاف و ساختاری است که امکان تطبیق پذیری بیشتر در ترکیب محیط ها را فراهم می کند و به طور همزمان عناصر برجسته ای را ارائه می دهد. طیف گسترده ای از تزئینات و سازه ها هندسه، حرکت و تقاطع بین قطعات را فراهم می کند. این ترکیبی عالی از سبک و گرایش های معاصر، تعهد به طراحی و تغییر مواد است. این مجموعه پاسخی به گرایش های مینیمالیستی و طراحی دکوراسیون داخلی است.
گزینه ها
پایه – پلاتین، فولاد، آهن، زنگ، کورتن، کربن
دکورها – آهنگ، شطرنج، ترام، دانه، اسلش، مسابقه، موزاییک لکس، موزاییک پلاس، پیکان موزاییک، موزاییک، منشور موزاییک، جلد
قطعات ویژه – دامن
مشخصات
مت
V1 – تنوع رنگ کمی
ترافیک متوسط
کاشی دیواری تک پخت | چینی لعابدار
کاربرد و کاربرد در ساخت و ساز
دیوارها، کف، بیرونی / بیرونی، داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا