آموزشفن ساخت و سازوبلاگ

درباره روند ساخت و ساز چه میدانید ؟

ساخت ویلا مدرن  هنگام تصمیم گیری برای شروع اجرای پروژه خانه سازی از ابتدا باید با نحوه ساخت خانه از ابتدا آشنایی کافی داشته باشید، بنابراین به شما توصیه می کنیم مراحلی را که در سطور زیر به آنها اشاره خواهیم کرد، که روند ساخت و ساز را از ابتدا پوشش می دهد، با دقت بخوانید کنید.

انتخاب قطعه زمین بر اساس بودجه هر فرد و فضای مناسب برای تعداد خانواده و همچنین موقعیت جغرافیایی زمین است.کارشناسان توصیه می کنند در هنگام انتخاب محل زمین،  مکان های رفت و آمد خانواده را در نظر بگیرید.

شرکت فنی مهندسی اویم شاهانه با هدف ارائه خدمات ساختمان مطابق با شرایط روز و همگام با تکنولوژی نوین و مصالح مرغوب در جهت رفاه و آسایش مشتریان و کارفرمایان این حوزه فعالیت دارد.

در حال حاضر شرکت فنی مهندسی اویم شاهانه با داشتن کادر قوی در حوزه ی طراحی و اجرا و استفاده از استادکاران مجرب و با بهره گیری از تجهیزات و ابزارهای جدید ساختمانی و نیروهای اجرایی متخصص دارای رزومه ای پر افتخار به شرح فعالیت های ذیل میباشد.

۱) اجرای ساختمان:
این شرکت یکی از بهترین مجریان ( مجری) استان مازندران می باشد که با فعالیت در اجرای لوکس ترین ساختمان های استان مازندران فضایی درخور کارفرمایان خلق کرده است.

طراحی ویلا مدرن

۲) آماده سازی زمین مورد نظر برای ساخت

ساخت ویلا پس از انتخاب محل زمین، عملیات پاکسازی و تسطیح زمین برای آماده سازی خاک برای عملیات ساختمانی آغاز می شود که در آن برنامه ریزی و وضع قوانین و سپس تعیین ابعاد و اندازه های مورد نیاز و دقت در طراحی باید در نظر گرفته شود.

در ابتدا نمونه ای از خاک برای بررسی مناسب بودن آن برای ساخت و ساز گرفته می شود و این مرحله با توجه به نوع خاک، مساحت خانه و تعداد طبقاتی که روی آن ساخته می شود متفاوت است.

۳) طراحی و اجرای نما:
شرکت فنی مهندسی ما با انجام پروژه های تخصصی نما ، مجموعه ای بی نظیر از بهترین نماهای کلاسیک ( رومی ) و مدرن ساختمانی ارائه کرده است که از لینک زیر میتوانید گوشه ای از رزومه ی این شرکت را ببینید:

\

۴) بازسازی و دکوراسیون داخلی :
شرکت فنی مهندسی کهن در بازسازی بهترین و زیباترین فضاهای مسکونی ، ویلایی ، تجاری و اداری کارهای درخور برای مشتریان خود ارائه کرده است. برای مشاهده رزومه کاری این شرکت روی لینک زیر بزنید:

۵) طراحی نقشه ساختمان:
شرکت فنی مهندسی اویم شاهانه با داشتن مهندسین بنام و با تجربه در جهت بهبود سبک زندگی دست به خلق بهترین پلان های مسکونی ، تجاری و اداری زده است که در لینک زیر به چند نمونه از آن می توانید دسترسی داشته باشید:

۶) طراحی و اجرای فضای سبز ( لنداسکیپ ) :
این شرکت در اکثر پروژه های ساختمانی خود در کنار ایجاد ساختمان اصلی دست به ارائه بهترین طراحی های فضای سبز و باغچه زده است که در لینک زیر به نمونه ای از آن میتوان دست یافت :

چشم انداز 

هدف شرکت مهندسی اویم شاهانه بهتر کردن سبک زندگی و توسعه امکانات برای کارفرمایان خود میباشد. این شرکت با داشتن چندین سال سابقه در زمینه ساخت ابنیه های مسکونی و طراحی و ساخت ویلا آماده خدمت به شما هموطنان در سرتاسر کشور میباشد.

این شرکت در این راه خوشبختانه قدم های پر رنگی برداشته شده است. البته این شرکت فرصت های سرمایه گذاری ساختمان و سود فراوانی عاید کارفرمایان خود کرده است. ما امیدواریم با استفاده از علم و تجربه به اولین شرکت تخصصی  ساختمان در کشور تبدیل شویم. و برای این امر اول  باید خود را اثبات کنیم تا اعتماد شما  را داشته باشیم.

منبع : ساختمان

رضا امیری

نوشتاری به آیندگان...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا