فن ساخت و سازوبلاگ

طراحی آشپزخانه آمریکایی چیست ؟

ساخت ویلا طراحی آشپزخانه آمریکایی

برای ایجاد یک آشپزخانه سنتی و در عین حال شیک آمریکایی، به سادگی از مواد کاربردی، وسایل بزرگ و راه حل های صرفه جویی در فضا استفاده کنید.

ویژگی آشپزخانه کلاسیک آمریکایی ترکیب کیفیت بالا و کاربردی بودن با استفاده از موادی مانند سنگ مرمر و گرانیت و استفاده از فولاد ضد زنگ در هود فر است. اگر فضایی از پیچیدگی معمولی را به فضا اضافه کند و در طول اعصار دوام بیاورد، به آشپزخانه آمریکایی تعلق دارد.

آشپزخانه‌های آمریکایی دارای استفاده هوشمندانه از فضاهای ذخیره‌سازی فضا هستند، پر از کمدها، صندوق‌های کوچک و قفسه‌های چرخان برای نگهداری همه چیز، از قابلمه‌ها و تابه‌ها گرفته تا چاشنی‌ها و ملحفه‌های آشپزخانه.

طراحی آشپزخانه آلومینیومی

طراحی آشپزخانه مدولار آلومینیومی یک روند در حال ظهور سریع در دنیای آشپزخانه مدولار است. ظاهر شیک و مدرن آشپزخانه آلومینیومی آن را به یک تناسب طبیعی برای طراحی های مدرن آشپزخانه مدولار تبدیل می کند.

طراحی ویلا مدرن

  • فلز کاربردی ترین و بی دردسرترین انتخاب مواد برای محیط آشپزخانه حرفه ای سریع است. به دلیل ماهیت غیر متخلخل آلومینیوم، بخارهای پخت و پز که منجر به ظاهری چرب و بوی نامطبوع می شوند جذب نمی شوند و بنابراین نیازی به تمیز کردن عمیق ندارند، در بیشتر موارد کافی است آن را با دستمال مرطوب پاک کنید.
  • خاصیت غیر متخلخل آلومینیوم همچنین از تبدیل شدن کابینت های آلومینیومی آشپزخانه به محل رشد باکتری ها و سایر میکروارگانیسم ها جلوگیری می کند. مانند کپک مهمانان ناخواسته را جذب نمی کند.
  • طبیعت ضد آب آلومینیوم آن را برای آشپزخانه ایده آل کرده است. این ویژگی منجر به محبوبیت آشپزخانه های آلومینیومی و کابینت های آشپزخانه مدولار آلومینیومی در کشورهایی می شود که در معرض شرایط آب و هوایی گرم، مرطوب و متغیر قرار دارند.
  • امکان زنگ زدگی وجود ندارد، لایه اکسیدی که آلومینیوم را احاطه کرده است، آن را از اکثر انواع خوردگی و زوال طولانی مدت محافظت می کند.
  • مقاومت آن در برابر آتش یکی دیگر از مزایای وجود این فلز پایدار در فضای آشپزخانه است. مانند آب، گرما بر دوام یک آشپزخانه آلومینیومی مدولار تأثیر نمی گذارد.
  • آشپزخانه آلومینیومی مدولار یکی از سازگارترین و پایدارترین راه حل های ذخیره سازی موجود است. بر خلاف استفاده از چوب که جنگل زدایی را تشویق می کند، استفاده از آلومینیوم چنین تقاضایی را برای زمین ندارد. مواد نیز ۱۰۰% قابل بازیافت هستند.

طرح های آشپزخانه کلاسیک

طرح های کلاسیک آشپزخانه فوق العاده انعطاف پذیر و ساده هستند. ویژگی‌های همیشگی، جزئیات کوچک و پالت‌های رنگی خنثی شامل ظاهری می‌شود که خیلی هم شیک نیست و همچنان می‌تواند با سلیقه‌ها، سبک‌ها و بودجه‌های مختلف مطابقت داشته باشد.

  • هنگام طراحی آشپزخانه کلاسیک مدرن، نمی توانید با رنگ سفید به خصوص در مورد کابینت آشپزخانه اشتباه کنید. کابینت های سفید یا کرم ظاهری کلاسیک ارائه می دهند که در آزمون زمان مقاومت می کنند.
  • آشپزخانه های کلاسیک اغلب مسیر بی انتها را با سیاه یا سفید طی می کنند. یکی از ویژگی‌های کلاسیک و امتحان شده، میز کار مشکی است، چه گرانیت سیاه مطلق، چه سنگ صابون یا کوارتز ریخته‌گری.
  • کابینت آشپزخانه کلاسیک به فضا شخصیت و گرما می بخشد. نه خیلی مدرن، نه خیلی آراسته.
  • سنگ مرمر سفید نوعی است که واقعا در آشپزخانه های کلاسیک خودنمایی می کند. در واقع، میزهای مرمر اغلب نقطه کانونی یک آشپزخانه کلاسیک هستند.
  • یک آشپزخانه کلاسیک انعطاف پذیر است و می تواند با افزودن کاشی های مدرن و مخلوط کردن آن با میز و صندلی های سبک عتیقه و چراغ های آویز به سبک صنعتی تبدیل به التقاطی شود.

شرکت اویم شاهانه

شرکت اویم شاهانه یک شرکت پیشرو در زمینه طراحی و بازسازی ویلا، ارائه خدمات طراحی به مشتریان است و یکی از ویژگی های خوب  این شرکت این است که دارای تیمی از طراحان حرفه ای است که جدیدترین ایده ها و اطلاعات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. و برای کمک به مشتری در شناسایی نیازهایش و تبدیل آنها به یک برنامه موثر که مطابق با سلیقه و بودجه اش باشد، تلاش میکنند.

منبع : ساختمان

رضا امیری

نوشتاری به آیندگان...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا