رپورتاژ آگهیمحصولات ساختمانیمقالاتوبلاگ

قیمت در و پنجره آلومینیومی دو جداره

مصالح متنوعی مثل شیشه، در و پنجره آلومینیومی، بتن، آجر، شیشه و چوب در اجرای نماهای ساختمان از جمله اجرای نمای کرتین وال ، سنگی و … به کار گرفته می‌شود، که هر کدام دارای قیمت‌های متفاوتی هستند.

با توجه به اینکه ما در اجتماعی زندگی می‌کنیم که افراد همیشه به دنبال هر چیزی با مناسب‌ترین قیمت هستند. با این حال، وقتی صحبت از مصالح ساختمانی مانند در و پنجره آلومینیومی جهت نما می‌شود، فقط به قیمت آن فکر می‌کنیم. چرا که سهم در و پنجره دو جداره درقسمت نازک‌کاری ۹ تا ۱۳ درصد هزینه نازک را شامل می‌شود و معمولا به همراه آسانسور جزو مصالح گران قیمت بخش نازک می‌باشد.

معیارهای انتخاب در و پنجره آلومینیومی مناسب چیست؟

تعیین در و پنجره آلومینیومی سازگار برای کاربر وابسته به معیارهایی است. از جمله محل ساختمان به علت مسائل آب و هوایی اهمیت دارد(اقلیم محل قرارگیری ساختمان). یکی دیگر از معیارهای انتخاب مناسب نوع پنجره و اندازه پنجره میزان صدای اطراف ساختمان است. از معیارهای مهم برای تعیین نوع و اندازه پنجره، اندازه دیوار یا مساحتی است که پنجره برای آن در نظر گرفته شده است. دقت کنید که پنجره‌ها روزنه‌هایی هستند که نور را وارد محیط زندگی شما می‌کنند و میزان نور می‌تواند علاوه بر سلامت جسم سلامت، روان شما رو نیز تحت تاثیر قراردهد. جهت تابش نور، فضایی که نور به آن می‌تابد، میزان نور مورد نیاز هر قسمت از خانه عوامل تعیین کننده در انتخاب پنجره، نوع بازشو و …. هستند.

تمامی این معیارها توسط کارشناسان شرکت نما تجارت آوش بسیار حرفه‌ای مدیریت می‌شود تا در و پنجره‌های آلومینیومی با کیفیت را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم. بنابراین توصیه می‌شود برای اطلاع از مناسب‌ترین مدل در و پنجره آلومینیومی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

معیارهای انتخاب در و پنجره آلومینیومی
معیارهای انتخاب در و پنجره آلومینیومی

عوامل موثر بر قیمت در و پنجره آلومینیومی

  1. عوامل پنجره
  • اندازه پنجره: سایز پنجره عامل مهم در انتخاب نوع پنجره می‌باشد چراکه هر سیستمی مصرفی در و پنجره آلومینیومی درشرکت نما تجارت آوش بسته به شکل و ابعاد آن دارای ممان خمشی(ایستایی) متفاوتی می‌باشد. البته با افزایش مساحت، قیمت زیاد می‌شود.
  • ترمال بریک یا نرمال بودن پروفیل مصرفی و رنگ از عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت هستند.
  • نوع یراق آلات مصرفی و نیز برند آن در قیمت بسیار موثر است.
  • نوع، ضخامت و رنگ شیشه نیز از فاکتورهای اصلی قیمت است.
عوامل موثر بر قیمت در و پنجره آلومینیومی
عوامل موثر بر قیمت در و پنجره آلومینیومی
  1. لوازم جانبی پنجره
  • شیشه: شیشه استاندارد برای پنجره و درهای آلومینیومی، دو جداره است. ارزان‌ترین پنجره‌ها، تک جداره هستند. انواع زیادی از شیشه‌های تخصصی مانند رنگی، مات، مقاوم در مقابل ضربه و انرژی استار در دسترس هستند که هر کدام دارای قیمت های متفاوتند.
  • رنگ: بعضی نوع‌های در و پنجره‌ آلومینیومی همچنان با آلومینیوم خام یا روکش شفاف پوشیده شده و با صرفه‌تر هستند. رنگ سفید گران‌ترین رنگ بعدی است. رنگ‌های تیره‌تر، بسته به رنگ هزینه را احتمالا ۱۰ تا ۱۵ درصد در هر پنجره، افزایش می‌دهند. البته انتخاب نوع رنگ آمیزی آلومینیوم (رنگ پودری یا آنودایزینگ) نیز هزینه‌های متفاوتی را ایجاد می‌کند.
  • یراق آلات: بسته به تک یا دو حالته بودن یا کشویی و یا لیفت اسلاید و… همگی به همراه نوع برند و کشور سازنده در قیمت در و پنجره آلومینیومی موثر است.
  • توری یا پشه بند و حفاظ: شما می‌توانید هر حفاظ در و پنجره آلومینیومی را انتخاب کنید، یا یکی از چند سبک توری پنجره را انتخاب کنید، که قیمت برخی از آن‌ها بیشتر از بقیه است.
  1. قیمت نصب پنجره

هزینه نصب پنجره شامل دستمزد اکیپ نصب به همراه هزینه مواد مصرفی آن می‌باشد که از ۱۰ تا ۱۵ درصد بسته به سهولت و یا صعوبت کار و نیز به دوری و نزدیکی مرکز متغیر است اکیپ نصب در و پنجره آلومینیومی در شرکت نما تجارت آوش بسیار با تجربه و زیر نظر کارشناسان دفتر فنی شرکت می‌باشند.

راه‌های خرید در و پنجره آلومینیومی مقرون به صرفه

  • در و پنجره آلومینیومی نرمال، در صورتی که در شهرهایی نظیر تهران زندگی می‌کنید که در منطقه معتدل آب و هوایی قراردارد، می‌تواند گزینه مقرون به صرفه‌ای باشد.
  • همیشه قبل از تصمیم‌گیری نهایی برای خرید، خواندن نظرات مشتریان را با دقت مطالعه کنید.
  • همیشه مطمئن شوید که در و پنجره های آلومینیومی را از یک تولید کننده معتبر خریداری می‌کنید.
  • محصولات باید دارای سیاست بازگشت با گارانتی باشند.
  • حتما قبل از تصمیم‌گیری با ما در تماس باشید. کارشناسان فروش شرکت نما تجارت آوش بدون در نظر گرفتن فاکتورهای تجاری سعی دارند در درجه اول مشاوران درجه یکی برای مشتریان شرکت باشند با بهره‌گیری از مشورت با کارشناسان ما قطعا می‌توانید انتخاب بهتری در خرید داشته باشید و کیفیت ساختمان خود را چه به لحاظ بصری و چه به لحاظ کیفی افزایش دهید. به گونه‌ای که پنجره‌های ساختمان شما به عامل تمایز ساختان شما با دیگران تبدیل شود.
راه های خرید در و پنجره آلومینیومی
راه های خرید در و پنجره آلومینیومی

قیمت در و پنجره آلومینیومی دوجداره در تهران

آیا به فکر نصب پنجره‌های دوجداره آلومینیومی در تهران هستید ولی بایستی از قیمت آن‌ها اطلاعی بدست آورید؟ مثل پنجره‌های سفارشی در اندازه‌های مختلف و یا قیمت در ورودی و تراس آلومینیومی؟

اگرچه ما نمی‌توانیم قیمت‌های دقیقی را به شما ارائه دهیم. می‌توانید با مشاهده لیست قیمت در و پنجره آلومینیومی دوجداره ما یک قیمت متوسط ​​دریافت کنید. یا با تماس با کارشناسان نما تجارت آوش به شما کمک می‌شود تا در و پنجره‌ آلومینیومی با کیفیت بالا را با قیمت مناسب تهیه کنید. همچنین کارشناسان ما به شما ایده ای از قیمت‌های مختلف پنجره‌های آلومینیومی در تهران خواهند داد.

قیمت در و پنجره آلومینیومی دوجداره در تهران
قیمت در و پنجره آلومینیومی دوجداره در تهران

سخن پایانی

در مقاله قیمت در و پنجره آلومینیومی به عامل‌های متفاوتی پرداخته شد که بر قیمت تمام شده چنین پنجره‌هایی اثرگذار است. این عامل‌ها شامل اندازه و ابعاد پنجره، نوع آلومینیوم و کیفیت آن، نوع شیشه و ساختمان، نصب و نگهداری و ویژگی‌های اضافی نیز مانند عایق حرارتی و صوتی است. بعلاوه، در مقاله قیمت در و پنجره آلومینیوم نکاتی جهت انتخاب بهترین گزینه در اختیار خریداران قرار داده شد. این مقاله به ایجاد آگاهی در بین مصرف‌کنندگان در مورد قیمت تمام شده در و پنجره آلومینیومی کمک می‌کند و آن‌ها را در تصمیم‌گیری صحیح برای خرید این محصول مهم یاری می‌کند.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و فوت و فن ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

رضا امیری

نوشتاری به آیندگان...

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا