رپورتاژ آگهیسرویس بهداشتی و حماممحصولات ساختمانی

معرفی بهترین برندهای فلاش تانک ایرانی

معرفی بهترین برندهای فلاش تانک ایرانی کارخانه های تولید کننده لوازم بهداشتی ساختمانی در دو دهه اخیر رشد بسیار زیادی کرده اند و تواستند به کیفیت بسیار بالایی در تولید فلاش تانک برسند. ما ...

کارخانه های تولید کننده لوازم بهداشتی ساختمانی در دو دهه اخیر رشد بسیار زیادی کرده اند و تواستند به کیفیت بسیار بالایی در تولید فلاش تانک برسند. ما لیستی از برندهای معتبر تولیدکننده فلاش تانک را تهیه کرده ایم. در این پست قرار است بهترین فلاش تانک‌ هایی که عملکرد قوی دارند و می‌توانند کار تخلیه و تمیزی کاسه توالت را به خوبی انجام دهند، به شما همراهان عزیز معرفی کنیم.

لیست پرفروش‌ترین فلاش تانک های ایرانی

فلاش تانک در انواع مختلف ساده، دو زمانه، اتوماتیک، روکار، آنتی باکتریال و توکار در بازار موجود است. برندهای معرفی شده در زیر نیز این نمونه‌ها را دارا هستند.

۱- فلاش تانک کسری

برند کسری با تولید انواع لوازم ساختمانی و شیرآلات بهداشتی در بیش از ۱۲۰ طرح و مدل مختلف مخصوصاً فلاش تانک، توانسته به‌عنوان خوشنام ترین و مطرح‌ترین تولید کننده شناخته شود و حضوری پررنگ در بازارهای جهانی داشته باشد.

۲- فلاش تانک تاپ

 گروه تولیدی تاپ در کنار دیگر برندها به یکی از بزرگترین عرضه‌کنندگان فلاش تانک تبدیل شده است که انواع فلاش تانک‌های دکمه‌ای، دکمه‌ای طنابی و … را با کیفیت ناب و مرغوب ارائه میکند.

۳- فلاش تانک مهر – پاکیو

شرکت پاکیو با برند مهر؛ سال ۱۳۵۴ در ایران تاسیس شد. اولین تولید کننده سیفون است. از جمله محصولات تولیدی آن شامل سیفون‌، شلنگ توالت (آفتابه) پلاستیکی بدون نیاز به پلاتو با آبدهی بسیار ملایم بدون رسوب گرفتن، سر دوش در سایزهای ۱۰، ۱۵ و ۲۰ سانت، کفشوی (کفشور) در سایزهای ۱۰، ۱۱، ۱۴ و ۲۰ سانت، فلاش‌ تانک اهرمی و فلاش‌ تانک اهرمی دکمه‌ای، علم دوش پلاستیکی متحرک مدل رز و … است.

۴- فلاش تانک قهرمان

برند قهرمان با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و دستگاه‌های روز دنیا توانسته یکی از پیشتازان در عرصه تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی، لوازم و تجهیزات بهداشتی من جمله فلاش تانک و شیرآلات الکترونیکی و بیمارستانی شود.

۵- فلاش تانک فرپود

Farpood تولید کننده انواع لوازم بهداشتی ساختمانی در ایران است که فعالیت خود را از حدود ۲۰ سال قبل آغاز نموده است. هدف فرپود، در نظر گرفتن نیاز مصرف‌کنندگان ایرانی و تولید محصولات مناسب و کارآمد برای آنهاست. انواع فلاش تانک و تجهیزات بهداشتی، از این برند باکیفیت ایرانی قابل تهیه هستند.

۶- فلاش تانک ملودی

 محصولات خارجی تحت عنوان برند ملودی و زیرمجموعه گروه کسری که محصولات آن از کشورهای اروپایی و آسیایی به ویژه چین وارد می‌شود. برند ملودی محصولاتی نظیر توالت فرنگی، فلاش تانک، علم دوش، سنگ روشویی، دست خشک کن و… را به بازار عرضه می‌نماید.

۷- فلاش تانک ایمن آب

ایمن آب جزو برندهای شناخته‌شده کشور است که با تولید محصولات با کیفیت و به‌روز توانسته بازار خوبی در ایران داشته باشد. محصولاتش دارای ۵ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است.

۸- فلاش تانک راسان

مجموعه راسان (ماهسان پویا)، فعالیت خود را در زمینه تولیدات لوازم ساختمانی از سال ۱۳۷۶ آغاز نموده است. فلاش تانک‌های راسان با نام تجاری رویال تولید میشود. ویژگی بارز این محصول، علاوه بر فلاشر بندی (قابل استفاده در نصب فلاش تانک در سطح بالا) بهره‌مندی از شاسی در بالای فلاش تانک است تا در صورت نصب در سطح پایین بماند.

۹- فلاش تانک محک

به دنبال برند خوشنام ایرانی هستید، پیشنهاد ما فلاش تانک محک است. با محصولات با کیفیتی که ارائه می‌دهد، می‌توانید سالها بدون مشکل از آنها استفاده کنید. همچنین فلاش تانک‌های محک با کیفیت بالا و قیمت مناسب انتخاب خوبی برای خرید هستند.

به دنبال کشف بهترین‌ها باشید

امروزه گزینه‌های بسیار زیادی برای خرید لوازم بهداشتی و شیرآلات ساختمانی از جمله فلاش تانک در بازار موجود است. مهم است که دقت کنید، چه سبکی برای سرویس بهداشتی یا حمام شما مناسب‌تر است، پس به سراغ مدلی بروید که می‌تواند با دکوراسیون و بودجه شما مناسب باشد. نگران نباشید! می‌توانید طیف وسیعی از فلاش تانک‌های شیک، قدرتمند و با کاربری آسان را که فقط برای شما طراحی شده‌اند در بازار ایران به راحتی پیدا کنید. کافیست سرچ کنید بهترین فلاش تانک.

منبع: معرفی ۹ فلاش‌ تانک با عملکرد فوق‌ العاده

رضا امیری

نوشتاری به آیندگان...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا