وبلاگ

منابع ساخت و ساز ساختمان

هر چیزی که سفر ناب شما را هدایت می کند، مطمئن باشید که منابع و مواد برای کمک به شما در یادگیری بیشتر وجود دارد. مراقب جستجوهای اینترنتی با موضوعات گسترده باشید، زیرا نتایج جستجو اغلب اطلاعات زیادی را برمی گرداند. تعیین اینکه چه اطلاعاتی واقعاً ارزشمند هستند می تواند دشوار باشد. سایت های بلاگ، مانند وبلاگ ساخت و ساز ناب، نوشته های مفیدی از کاربران با تجربه ارائه می دهند. من این سایت را هنگام جستجوی دیدگاه های جدید در مورد شیوه های ناب مفید می دانم. اگر در تمرینات ناب تازه کار هستید، کتاب هایی مانند ۲ ثانیه لاغر توسط Paul Akers یک نقطه شروع عالی است. دین رید به زودی کتاب جدیدی درباره تحویل پروژه یکپارچه (IPD) منتشر خواهد کرد. همچنین، حضور در محل خود جامعه عمل LCI رویدادها می توانند به الهام بخشیدن به سفر ناب شما کمک کنند.

برای آن دسته از شما که با برخی از جنبه های ناب آشنا هستید، عضویت در LCI اطلاعات ارزشمندی را در مورد بهترین شیوه ها و روندهای صنعت باز می کند. LCI اخیراً کتاب جدیدی با نکاتی در مورد مربیگری ناب، تغییر فرهنگ و مراحل اجرا منتشر کرده است. کاربران پیشرفته تر شیوه های ناب، مقالات سفید و اسناد تحقیقاتی را در کتابخانه دانش LCI مفید خواهند یافت.

چندین سازمان و افراد اغلب در سمینارها و کنفرانس ها حضور دارند. شرکت در این موارد می تواند به شما یا کارمندانتان ایده ها، درس های آموخته شده و آموزش های مرتبط با شیوه های ناب را بدهد. کنگره LCI، گروه بین المللی برای ساخت و ساز ناب (IGLC)، و موسسه Lean Enterprise همه رویدادهای ملی بزرگ را ارائه می دهند. از ۱ تا ۴ روز طول می کشد، افراد می توانند دانشی برای کمک به ایجاد تحولات لاغر به دست آورند.

مشاوران و مربیان جایگزین دیگری برای کسانی هستند که به دنبال راهنمایی در زمینه اجرای ناب هستند. حفظ تحول لاغر سطح بالا بدون کمک مربی برای حفظ تمرکز تیم شما بر روی هدف بسیار دشوار است. مراقب آن مشاورانی باشید که بیش از حد وعده می دهند و کمتر عمل می کنند. قبل از انتخاب کسی تحقیق کنید و با چند نفر مصاحبه کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها در صنعت شما تجربه دارند، وعده های خود را با معیارها تأیید می کنند و فرهنگ و اهداف شما را درک می کنند.

نوشته های مشابه

یکی از روندهای صنعت نشان می دهد که شرکت هایی برای اجرای ناب استخدام و آموزش پشتیبانی داخلی می کنند. آنها کارگاه های آموزشی و شبیه سازی هایی را ارائه می دهند که به کارمندان اجازه می دهد مزایای ابزارها و فرآیندهای ناب را تجربه کنند. استفاده از کمیته‌های ناب یکی دیگر از راه‌های محبوبی است که شرکت‌ها از آن برای حمایت از بهبود مستمر و اجرای ناب استفاده می‌کنند. کمیته ها اغلب موفق هستند زیرا گروه هایی از افراد را ارائه می دهند که می توانند چندین روش ناب را آزمایش و تأیید کنند. با انجام این کار، رهبری شرکت داده های کافی برای تصمیم گیری در مورد اینکه کدام روش ناب باید در بهترین شیوه های سازمان گنجانده شود، خواهد داشت.

اگر متوجه شدید که از کجا باید سفر ناب خود را شروع کنید، برخی از منابع ذکر شده در این پست را امتحان کنید. توصیه من به کسانی که می‌خواهند یاد بگیرند این است: “همکار دیگری برای شراکت پیدا کنید، در مورد نکات دردناک صنعت ساخت‌وساز با یکدیگر صحبت کنید و بپرسید چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا این کار را بهتر کنیم؟”

رضا امیری

نوشتاری به آیندگان...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا