متفرقه

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ۱۴۰۳

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در تاریخ ۸ الی ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود؛ این نمایشگاه یکی از نمایشگاه‌های بسیار مهم و بین المللی در کشور ما می باشد. در این نمایشگاه افراد و مجموعه هایی که در این حوزه فعالیت دارند می توانند حضور پیدا کنند و از جدیدترین دستاوردهای خود و محصولاتشان رونمایی کنند همچنین بازدیدکنندگان علاقمند نیز در حوزه ساختمان می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند و سطح دانش علمی خود را افزایش دهند. اگر به دنبال حضوری فوق العاده و خاص در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان هستید تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

چه زیرگروه های تخصصی در نمایشگاه صنعت ساختمان حضور پیدا می کنند؟

در نمایشگاه صنعت ساختمان زیرگروه های تخصصی فعالیت دارند که این نمایشگاه را تشکیل می دهند درز قسمت زیر به برخی از این زیرگروه های تخصصی اشاره کرده ایم:

  • فعالین حوزه آهن آلات و فروش میلگرد تولید کننده گان مصالح اولیه همچون سیمان، گچ و …
  • تولیدکنندگان حوزه پوشش کف، کاشی و سرامیک
  • فعالین حوزه درب، پنجره و شیشه
  • تجهیزات ساختمانی و راه سازی
  • حوزه برق و الکترونیک
  • تولیدکنندگان حوزه لوله و اتصالات
  • تولیدکنندگان بخش رنگ، رزین و نمای ساختمانی
  • فعالین حوزه سرمایشی و گرمایشی ساختمان
  • و…

اهداف شرکت در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان چیست؟

  • فعالین حوزه آهن آلات و فروش میلگرد تولید کننده گان مصالح اولیه همچون سیمان، گچ و …
  • تولیدکنندگان حوزه پوشش کف، کاشی و سرامیک
  • فعالین حوزه درب، پنجره و شیشه
  • تجهیزات ساختمانی و راه سازی
  • حوزه برق و الکترونیک
  • تولیدکنندگان حوزه لوله و اتصالات
  • تولیدکنندگان بخش رنگ، رزین و نمای ساختمانی
  • فعالین حوزه سرمایشی و گرمایشی ساختمان
  • و…

هدایای تبلیغاتی مناسب در نمایشگاه صنعت ساختمان

در این قسمت می خواهیم به هدایای تبلیغاتی اشاره کنیم که شما می توانید در نمایشگاه صنعت ساختمان از آن ها استفاده کنید و نظر بازدیدکنندگان نمایشگاه را به خود جلب کنید.

لیوان تبلیغاتی

یکی از هدایای تبلیغاتی که می توانید در نمایشگاه صنعت ساختمان از آن استفاده کنید لیوان تبلیغاتی می باشد، لیوان های تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی پرکاربرد معرفی می شوند که می توانید آن ها را در اندازه ها و رنگ های مختلف سفارش دهید و برند مجموعه خود را روی آن ها چاپ کنید.

ست هدیه مدیریتی

ست هدیه تبلیغاتی جزو آن دسته از هدایای تبلیغاتی می باشد که شما می توانید برند مجموعه خود را روی محصولات به کار رفته در آن چاپ کنید و حتی محصولات را با انتخاب خود داخل آن قرار دهید و به مدیران شرکت های همکار هدیه دهید و تاثیری خاص در جلب نظر آن ها به شرکت خود داشته باشید.

ساک دستی تبلیغاتی

در همه نمایشگاه ها شما می توانید ساک دستی های مختلفی را ببینید که در دست افراد است و محصولات تبلیغاتی داخل آن ها قرار دارد شما نیز می توانید ساک دستی موردنظر خود را با جنس های مختلف سفارش دهید و برند مجموعه خود را روی آن چاپ کنید و محصولات تبلیغاتی خود را داخل آن قرار دهید و به افراد بدهید.

خودکار تبلیغاتی

یکی از به صرفه ترین هدایای تبلیغاتی که شما می توانید در نمایشگاه صنعت ساختمان از آن استفاده کنید، خودکار تبلیغاتی می باشد. زمانی که شما خودکار تبلیغاتی را به بازدیدکننده نمایشگاه هدیه می دهید تا زمانی که فرد از آن خودکار استفاده کند می تواند گویای برند و مجموعه شما باشد.

استفاده از سازه های نمایشگاهی در نمایشگاه صنعت ساختمان

راجب هدایای تبلیغاتی که شما می توانید در نمایشگاه صنعت ساختمان از آن ها استفاده کنید صحبت کردیم حال می خواهیم درباره مجموعه خدمات چاپ دیجیتال صحبت کنیم که شما با استفاده از این نوع چاپ می توانید سازه های نمایشگاهی مورد نیاز خود را تهیه کنید.

استند ایکس تبلیغاتی

یکی از کاربردی ترین سازه های نمایشگاه که شما می توانید در نمایشگاه صنعت ساختمان از آن بهره بگیرید، استند ایکس تبلیغاتی می باشد؛ استند ایکس از یک پایه آلومینومی ساخته شده است که بنری بر روی آن توسط گیره های مخصوص به پایه وصل می گردد و شما می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را روی این بنر چاپ کنید و در معرض دید همگان قرار دهید.

میز کانتر تبلیغاتی

میز کانتر تبلیغاتی معمولا از واجبات هر نمایشگاهی به حساب می آید؛ میزهای کانتر در دو نوع یک نفره و دو نفره قابل سفارش است که روی آن می توانید لوگو مجموعه خود را بصورت اختصاصی چاپ کنید و محصولات تبلیغاتی خود را شامل کاتالوگ، بروشور و… روی آن قرار دهید.

استند پاپ آپ تبلیغاتی

یکی دیگر از سازه های نمایشگاهی که شما می توانید از آن به عنوان بکگراند عکاسی نیز استفاده کنید، استند پاپ آپ تبلیغاتی می باشد؛ این استندها برعکس ظاهری که دارند قابلیت حمل و نقل آسان دارند و شخص خودش می تواند در هر مکانی که دوست داشت این استند را نصب کند و روی آن تبلیغات مجموعه خود را چاپ کند.

خدمات چاپ افست در نمایشگاه جهت ایجاد ارتباط و تعامل

 

یکی از راه های ایجاد ارتباط و تعامل در نمایشگاه صنعت ساختمان استفاده از خدمات چاپ افست می باشد که شما می توانید اطلاعات مجموعه خود را روی آن ها چاپ کنید و به بازدیدکنندگان نمایشگاه ارائه دهید.

چاپ بروشور تبلیغاتی

یکی از خدمات چاپ افست که شما می توانید در نمایشگاه صنعت ساختمان اطلاعات محصولات و مجموعه خود را روی آن چاپ کنید و به مشتریان ارائه دهید، چاپ بروشور تبلیغاتی می باشد؛ بروشورها در انواع دولتی، سه لتی و گاها چهارلتی قابل سفارش هستند که شما می توانید با توجه به نوع فعالیت و استفاده خود مدل دلخواه خود را سفارش دهید.

چاپ کاتالوگ تبلیغاتی

کاتالوگ تبلیغاتی یکی از راه های ایجاد تعامل و ارتباط با بازدیدکنندگان نمایشگاه می باشد که شما می توانید محصولات خود را در کاتالوگ بصورت کلی توضیح دهید و اطلاعات مربوط به مجموعه و شرکت خود را در آن درج نمایید، همچنین کاتالوگ می تواند تاثیری شگفت انگیز در ارتقا مجموعه شما به دلیل توضیحاتی که درباره مجموعه شما داخل آن چاپ می گردد بگذارد. بنابراین از تاثیر چاپ کاتالوگ تبلیغاتی در نمایشگاه صنعت ساختمان غافل نشوید.

چاپ تراکت تبلیغاتی

بارها شده در نمایشگاه و یا مکانی حضور پیدا کنید و تراکت هایی را دریافت کنید که کسب و کاری را معرفی می کنند در نمایشگاه صنعت ساختمان نیز می توان از این تراکت ها استفاده نمود و اطلاعات جزئی از کسب و کار خود به بازدیدکننده ارائه داد تراکت ها به دلیل سایز استانداری که دارند قادر به درج اطلاعات کامل درباره مجموعه شما نیستند بنابراین شما بر روی این تراکت ها می توانید بخشی از اطلاعات خود را چاپ کنید و از آن برای تبلیغات استفاده کنید.

سفارش انواع خدمات نمایشگاهی در مجموعه صبح آگهی

مجموعه های مختلفی وجود دارند که شما می توانید سفارش خدمات نمایشگاهی خود را به آن ها بسپارید اما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که مجموعه ای که انتخاب می کنید بتواند نیازها و خواسته های شما را در جهت سفارش تبلیغات در نمایشگاه قبول کند و در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت و قیمت خدمات را به شما ارائه دهد؛ ما در اینجا می خواهیم کانون آگهی و تبلیغات صبح آگهی را به شما معرفی کنیم که با خیال راحت شما بتوانید خدمات نمایشگاهی خود را به ما بسپارید و حضوری پررنگ در نمایشگاه صنعت ساختمان داشته باشید؛ شما عزیزان می توانید به سایت ما مراجعه نمایید و نمونه کارهای ما را مشاهده نمایید و از طریق شماره تماس ۶۶۱۷۲۶۱۷-۰۲۱ با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

سخن پایانی

در این مقاله درباره بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ۱۴۰۳ صحبت کردیم و خدمات نمایشگاهی را که می توان در این نمایشگاه استفاده کرد نام بردیم؛ باید توجه داشته باشید که برای حضوری موفق در نمایشگاه باید بتوانید تبلیغاتی گسترده و مفید داشته باشید تا بتوانید نظر بازدیدکنندگان نمایشگاه را به خود جلب نمایید و حضور در نمایشگاه باعث ارتقا و بهبود کسب و کار شما گردد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا