درب

درب ضد سرقت مدرن؛ دربی برای نسل امروز

به گزارش گروه ساختمان: درب ضد سرقت مدرن با داشتن طراحی های مینیمال، ساده و شیک بوده و برای انواع منازل مسکونی، ادارات و مراکز تجاری استفاده می گردد. این درب ها را می توان در رنگ های سفید، طوسی و طیف رنگی قهوه ای روشن و تیره تولید کرد. درب های ضد سرقت در انواع مختلف مخصوصا نوع مدرن آن برای درب های ورودی استفاده می شوند که در جهت ایجاد امنیت در ساختمان ها می باشند. درب های ضد سرقت علاوه بر ایمنی که ایجاد می کنند باید ظاهری لوکس و زیبا هم داشته باشند. امروزه انواع درب های ضد سرقت مدرن با روکش هایی همانند راش، گردو به صورت مات و براق ظاهر امروزی به درب ها بخشیده اند.

حتما برای خرید این درب ها نگرانی های زیادی وجود دارد. برای مثال کیفیت درب به چه صورت است؟ رویه و روکش درب از چه متریالی ساخته شده است؟ آیا درب های ضد سرقت مدرن در ابعاد استاندارد ساخته می شوند یا سفارشی هم دارند؟ از آن جایی که این درب ها نسبت به درب های معمولی قیمت بالاتری دارند، باید از مراجع معتبری خریداری شوند. یکی از این مراکز معتبر شرکت هایپر صنعت فامکو می باشد که دارای درب های ضد سرقت مدرن متنوعی بوده و در کنار کیفیت بالا، نمایی زیبا و شیک هم دارند.

روکش درب ضد سرقت مدرن به چه شکل است؟

روکش درب ضد سرقت مدرن - تصویر 2
روکش درب ضد سرقت مدرن – تصویر ۲

برای درب های ضد سرقت مدرن از روکش چوب طبیعی راش، بلوط و گردو استفاده می شود. در برخی موارد نیز جنس بدنه درب از نوع MDF بوده و روی آن یک رویه با رنگ پلی اورتان می زنند. رویه های مختلفی برای درب های ضد سرقت مدرن می توان در نظر گرفت. برای مثال انواع رویه های سکوریت، شیشه نشکن، ترموود، هایگلاس و غیره روی درب های ضد سرقت دیده می شود. حتی رویه های ترکیبی از جذابیت های زیادی برخوردار است که برای بعضی ساختمان ها استفاده می گردد. برای مثال درب ضد سرقت مدرن FA 9010 از انواع درب های زیبا بوده که با روکش طبیعی راش، گردو یا بلوط طراحی شده اند.

رنگ در درب های ضد سرقت مدرن چه اهمیتی دارد؟ درب های ضد سرقت دارای تنوع طراحی و رنگ بندی می باشند. رنگ این درب ها مناسب هر سلیقه ای است. دقت داشته باشید که رنگ استفاده شده در رویه درب ها باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد چرا که این رویه درب است که سال ها کیفیت خود را حفظ می کند. رنگ های خنثی همانند سفید و طوسی و رنگ قهوه ای در طیف های مختلف برای درب های ضد سرقت گزینه های مناسبی می باشد.

آیا درب های ضد سرقت مدرن ضد دیلم هستند؟

درب های ضد سرقت از ایمن ترین درب ها محسوب می شوند. این درب ها با تکنولوژی ضد دیلم ساخته شده اند. درب های ضد سرقت مدرن ضد دیلم دارای ساختار منحصر به فردی بوده و از نفوذ هرگونه سارقی به داخل جلوگیری می نمایند. برای ضد دیلم کردن درب های ضد سرقت مدرن از یک ورق فولادی استاندارد استفاده می کنند. همچنین جنس قفل هایی که برای این درب ها استفاده می شود ترکیبی از استیل و فلز مقاوم می باشد.

ابعاد استاندارد درب ضد سرقت مدرن

درب ضد سرقت مدرن در دو ابعاد استاندارد ۱۰۵*۲۱۰ و ۱۱۰*۲۱۰ سانتیمتر تولید می شود. این ابعاد متناسب با چهارچوب های مدرن طراحی شده و برای درب های تک لنگه ساخته می شوند. اما اگر خواستار تولید درب با سایزهای به غیر از ابعاد استاندارد هستید، این درب ها با سایز های سفارشی نیز تولید می گردد.

ابعاد درب ضد سرقت مدرن - تصویر 3
ابعاد درب ضد سرقت مدرن – تصویر ۳

نکات مهم در خرید درب ضد سرقت مدرن

هنگام خرید درب ضد سرقت مدرن باید به یکسری نکات توجه کرد که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد:

  • توجه داشته باشید که زمان خرید این درب ها باید از فروشگاه ها و مراکز معتبری خریداری نمایید. گارانتی و خدمات پس از فروش برای خرید این درب ها از مواردی است که باید به آن دقت داشت.
  • موضوعاتی همانند اطلاعات فنی، متریال مصرفی، ساختارهای داخلی و خارجی درب، چهارچوب و مدت زمان آماده سازی را در نظر داشته باشید.
  • یراق آلاتی که در این درب ها استفاده می شوند نیز اهمیت دارد. این محصولات بیشتر جنبه تزئینی داشته و ظاهری جذاب به نمای درب می بخشند. همچنین باید دقت داشته باشید متریال آنها مرغوب بوده و ضد زنگ و خوردگی باشند.

برند قفل درب ضد سرقت مدرن چیست؟

برای درب های ضد سرقت مدرن در بازار ایران از قفل کاله ترکیه استفاده می نمایند. قفل ها نیز انواع متفاوتی دارند که حتی می توان آنها را با دستگیره هوشمند منطبق کرده و امنیت را افزایش داد. انواع قفل در ضد سرقت مدرن عبارتند از:

  • قفل درب سرقت مدرن کلیدی
  • قفل درب ضد سرقت کارتی
  • قفل درب ضد سرقت مدرن اثر انگشتی
  • قفل درب سرقت مدرن دیجیتالی

علاوه بر برند، مقاومت قفل نیز از جمله مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت. شاید این موضوع را ندانید، اما برخی از سارقین برای باز شدن درب های ضد سرقت مدرن با ریختن اسید روی قفل درب، به راحتی وارد می شوند. بنابراین استفاده کردن از قفل ضد اسید می تواند راهکار مناسبی باشد.

درب ضد سرقت مدرن را از کجا تهیه کنیم؟

قبل از خرید درب ضد سرقت مدرن حتما توجه داشته باشید که از چه مراکزی خرید انجام می دهید. در هایپر صنعت فامکو، درب های ضد سرقت مدرن با روکش های متنوع در رنگ های زیادی وجود دارند که می توان از آنها برای ورودی آپارتمان ها، منازل و سایر مراکز تجاری استفاده کرد. همچنین شما می توانید با بازدید از شوروم این شرکت درب مورد نظر را انتخاب کرده و در ابعاد سفارشی ثبت سفارش نمایید.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و فوت و فن ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

دکمه بازگشت به بالا