ابزار آلات ساختمانیوبلاگ

خانه هوشمند – HomeServer | GIRA را توضیح دهید؟

ساخت ویلا

خانه هوشمند – HomeServer | GIRA

استفاده از سیستم هوشمند کنترل ساختمان برنامه های مسکونی، تجاری، داخلی، خارجی ویژگی ها دسترسی به کل کنترل های ساختمان، دسترسی از راه دور از طریق برنامه Gira را فراهم می کند.

محصولات خانه هوشمند Gira را می توان برای ایجاد یک شبکه خانگی گسترده، هم در ساختمان های جدید و هم در ساختمان های بازسازی شده استفاده کرد. سیستم خانه هوشمند Gira ترکیبی از روشنایی، گرمایش، پرده‌ها و کنترل صوتی در یک سیستم است. Gira یک راه حل سیمی KNX و همچنین یک سیستم بی سیم ارائه می دهد. در نسخه بی سیم، کنترل به راحتی از طریق یک دکمه فشاری انجام می شود. صفحه نمایش لمسی Gira G1 به کاربران این امکان را می دهد که چراغ ها را روشن و خاموش کنند، گرمایش را کم کنند یا کرکره ها و کرکره ها را پایین بیاورند. با عملکرد “خاموش مرکزی”، هر ویژگی کنترل شده در ساختمان را می توان به راحتی خاموش کرد، و آن را راحت و صرفه جویی در انرژی می کند.

Gira – HomeServer

نوشته های مشابه

طراحی ویلا مدرن

این یک کامپیوتر داخلی برای ساختمان های هوشمند است. این سیستم تاسیسات الکتریکی سیستم KNX را به شبکه کامپیوتری و اینترنت متصل می‌کند و در نتیجه امکان کنترل فناوری ساختمان هوشمند را بدون توجه به موقعیت مکانی کاربر به صورت مرکزی فراهم می‌کند.

فن‌آوری‌های اضافی را می‌توان به‌طور یکپارچه از طریق اینترکام، دوربین‌ها و واحدهای صوتی و همچنین سیستم‌های تولیدکنندگان دیگر برای حمام، آشپزخانه یا سرگرمی‌های خانگی یکپارچه کرد. گسترش سیستم با مزایای متعددی از جمله:

سرنشینان از تجربه کامل با حداکثر راحتی، امنیت و بهره وری انرژی لذت می برند
رابط برنده جایزه با امکان کنترل آسان سناریوهای پیچیده، کنترل فناوری هوشمند را لذت بخش می کند.
کاربرد و کاربرد در ساخت و ساز
بیرونی / بیرونی، داخلی

منبع : ساختمان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا