فن طراحی داخلیفن طراحی ساختمان

رنگ مبلمان خانه مخصوص پاییز و زمستان در سال ۲۰۲۲

طراحان داخلی و شرکت های بزرگ مبلمان سازی شروع به معرفی گرایش های جدید طراحی در دکوراسیون منزل برای پاییز و زمستان 2022 کرده اند و به نظر می رسد که به روز رسانی هایی در مورد روندهای غالب در تابستان 2022 وجود دارد، اما آنها به روز رسانی های جزئی هستند. هرکسی که بخواهد ظاهر خانه خود را تغییر دهد می تواند بسته به بودجه، سلیقه شخصی و اندازه تغییر مورد نظر، مراحل ساده ای را دنبال کند.

ساخت ویلا مدرن رنگ مبلمان خانه مخصوص پاییز و زمستان در سال ۲۰۲۲

رنگ های چوبی گرم و رنگ های زمینی

طراحان داخلی می گویند که استفاده از تکه های ساده در رنگ های گرم چوب طبیعی جلوه ای صمیمی و گرم به خصوص در فصل پاییز می دهد. یک میز قهوه خانه یا تابلوهای کوچک چوبی را می توان با رنگ های زمینی معروف به رنگ های زمینی مانند سایه های سبز زیتونی یا قهوه ای تیره یا قهوه ای مایل به قرمز، زرد و نارنجی تیره ترکیب کرد.

بریگان جین، طراح داخلی، متخصص در بازسازی خانه، می گوید که حصیری که یکی از انواع بامبو است، افزودنی متمایز به دکوراسیون خانه است، بنابراین می توان از صندلی ها و بشقاب های حصیری برای تزئین دیوارها از طناب های بافته شده استفاده کرد. این نوع دکوراسیون حسی از تجمل و گرما را به خانه ببخشد به راحتی در سینی های سرو و سبدهای گیاه گنجانده می شود و در کنار سبزی گیاهان طبیعی حس صمیمیت ایجاد می کند.

طراحی ویلا

بازگشت به دهه هفتاد در نقوش و گلدوزی

در روند مبلمان بازگشت بزرگی به دهه هفتاد وجود دارد، اما انتخاب عناصر تزیین شده، گلدوزی شده یا میخ‌کاری شده یکی از راه‌های بارز تزیین دهه هفتاد است و عناصر منبت دیگر به یک جهت از طرح‌ها مربوط نمی‌شوند، بلکه می‌توانند با هم ترکیب شوند.
با مبلمان کلاسیک و مبلمان مدرن برای ایجاد ظاهری زیبا از طریق برخی لوازم جانبی جدید مانند بالش های کوچک گلدوزی شده، آینه های پوشیده از سنگ های درخشان، یا واحدهای نورپردازی درخشان استفاده کنید.

متخصص طراحی و مد آناستازیا پینکو می گوید که چنین عناصر تزئینی دارای مزیت زیبایی شناختی و کاربردی هستند که اهمیت آن کمتر از طراحی زیبایی شناختی آنها نیست.

طرح گل و درخت خشک شده

گل های خشک یک انتخاب ایده آل برای فصل پاییز هستند و چیدمان ها و انواع زیادی برای مکان های مختلف وجود دارد.گل های خشک را می توان به صورت گلدسته روی دیوار یا دسته گل های داخل گلدان استفاده کرد. گل های خشک شده می توانند تا ۶ ماه دوام بیاورند، اما به مراقبت مداوم نیاز دارند تا به دلیل تجمع گرد و غبار کدر نشوند.

گل های خشک شده را می توان با سشوار در محیط خنک و با کمترین سرعت هوا تمیز کرد و گل ها را در فاصله ۱۵ سانتی متری قرار داد. بهتر است گل های خشک شده را در یک مکان باز یا نزدیک پنجره یا بالکن تمیز کنید تا گرد و غبار روی مبلمان نریزد و در هوا پرواز نکند.

تزئینات فلزی و لمسی لوکس

یکی از محبوب ترین ترندهای پاییز ۲۰۲۲ در دکوراسیون منزل ، لهجه های متالیک در برنز جلا داده شده، طلای درخشان، مس یا نقره ای براق است. شکل خانه و مبلمان آن هر چه باشد، عناصر فلزی مناسبی برای آن وجود خواهد داشت که به ظاهر خانه لوکس واقعی می بخشد.

تزئینات فلزی می توانند لامپ های آویز، قاب آینه، تابلوهای نقاشی یا دیوارکوب، کلاسیک و مدرن و همچنین روشویی های دیواری فلزی باشند.

اگر اهل تزیینات براق نیستید، در این صورت می توانید از رنگ های فلزی رنگ آمیزی شده در رنگ های یکدست مانند مشکی یا قرمز استفاده کنید و همچنین می توانید آن ها را با رنگ طلایی ترکیب کنید تا ظاهری لوکس و در عین حال مدرن داشته باشید.

برای یک آشپزخانه درخشان و دنج، ظروف مسی را انتخاب کنید و به جای پنهان کردن آنها در کمدهای بسته، می توان آنها را به دیوارهای آشپزخانه آویزان کرد تا جذابیت دنیای قدیمی را به آشپزخانه اضافه کند.

پارچه های نرم و راحت

بعد از بحران کووید-۱۹، خانه به پناهگاهی برای ما تبدیل شده است و دیگر تنها مکانی برای اقامت نیست و با گذشت زمان در خانه بودیم و محلی برای کار و ملاقات با دوستان و دیدگاه ما به خانه تغییر کرد و ما به اندازه زیبایی و شاید بیشتر به فضایی راحت نیاز داشتیم، بنابراین پارچه های نرم و راحت یکی از مهم ترین دلایل راحتی در خانه هستند.

پارچه های راحت و نرم احساس راحتی و آرامش را منتقل می کنند و خانه را به مکانی شیک تبدیل می کنند که به راحتی تمیز می شود و الگوهای پارچه ۲۰۲۲ با خطوط تمیز و شفاف مشخص می شوند و تا حد امکان از مواد طبیعی مانند پشم، خز و خز ساخته شده اند. ابریشم، با طیفی از رنگ های خاکی که هنگام استفاده در بالش، پرده، روکش مبل و فرش، جذابیت سبک آنتیک را به خانه می بخشد.

عناصر طبیعی جذاب

زیبایی خانه با عناصر طبیعی جذاب به خانه می افزاید، به گفته دکوراتورها، تمرکز بر استفاده از عناصر طبیعی در داخل خانه در پاییز و زمستان ۲۰۲۲ مانند تکه های کریستال یا چند شمع با رایحه طبیعی است. گیاهان، علاوه بر تزئینات چوبی مانند واحدهای روشنایی یا میزهای کناری کوچک. وقتی به طبیعت فکر می کنیم قطعا نمی توان گیاهان و گل های طبیعی را فراموش کرد.

منبع : ساختمان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا