ابزار آلات ساختمانیچوبفن طراحی داخلیوبلاگ

 طرح های کاربردی و ایمن برای کمد اتاق خواب کودکان

ساخت ویلا کوچک 

طرح های کاربردی و ایمن برای کمد اتاق خواب کودکان

 اتاق خواب کودکان یکی از بیشترین اتاق های خانه است که به فضای زیادی برای قرار دادن لباس ها و اسباب بازی های کودکان، علاوه بر محصولات مراقبتی، حوله و پوشک در صورتی که هنوز جوان هستند، نیاز دارد.

این اتاق ها حریم خصوصی خود را دارند زیرا تأثیر زیادی بر روح و روان کودک می گذارند، بنابراین باید بهترین طرح ها را انتخاب کرد، زیرا کودکان به اهداف مختلفی نیاز دارند و این البته باعث هرج و مرج زیادی در اتاق می شود و بنابراین نیاز به سازماندهی مداوم دارد. و چاره کار فقط با داشتن کمد مناسب و کاربردی با طراحی متناسب با اتاق و مبلمان آن است .

دالیا الگابالی طراح داخلی معتقد است که بهترین راه حل کمد دیواری است زیرا فضای زیادی از اتاق را اشغال نمی کند و باعث صرفه جویی در فضا برای سایر نیازهای کودک می شود.

طراحی برای کودکان

طراح داخلی دالیا الگابالی تأیید می کند که بهترین کار انتخاب کمد لباس یا کمد متناسب با فضای اتاق است تا فرزندانتان احساس شلوغی نکنند و بسیاری از طراحان داخلی به اضافه کردن اشکال مختلف کمد برای اتاق کودکان توجه کرده اند.

نوشته های مشابه

مشخص شد طرح هایی هستند که برای فضاهای بزرگ مناسب هستند و با ۳ یا ۴ در طراحی می شوند و کمدهایی هستند که متناسب با فضاهای اتاق های کوچک هستند و با دو در طراحی می شوند و طرح هایی وجود دارند که باز هستند. به طوری که والدین و فرزندان به راحتی به وسایل دسترسی پیدا می کنند.

الجبلی خاطرنشان کرد: اتاق خواب های یکپارچه کودکان مناسب برای اتاق نوزادان و اتاق های دیگری نیز وجود دارد که برای کودکان بزرگتر مناسب است و همچنین اتاق های یکپارچه برای نوجوانان وجود دارد و هر یک شامل کمد است که طراحی آن نزدیک است. به طراحی مبلمان اتاق.

طرح های کمد داخلی

طراح دکور کوهستانی توجه زیادی به طراحی کابینت داخلی دارد به طوری که قفسه ها و کشوهای زیادی در آن گنجانده شده است و مایل است طرحی را برای کابینت انتخاب کند که متناسب با تعداد کودکان باشد، خواه برای اهداف باشد. از یک یا دو فرزند، به طوری که تمام اهداف را برآورده می کند.

الجبلی می گوید که مادران معمولاً از مشکل به هم ریختگی مکرر اتاق خواب کودکان و پراکندگی اشیا در آن رنج می برند، بنابراین لازم است کمد لباس کودک با طراحی متمایز، مدرن و کاربردی انتخاب شود و راه حلی مطمئن برای این مشکل باشد.

بر مهمترین نکات مثبت تمرکز دارد، یعنی:

اتاق بزرگ: کمد ممکن است جایی در اتاق اشغال کند، اما در عوض فضای بیشتری را برای نگهداری لباس ها، اشیا و اسباب بازی ها فراهم می کند و باعث می شود اتاق بسیار بزرگتر به نظر برسد.

آشفتگی کمتر، سازماندهی آسانتر: سازماندهی بهم ریختگی کمتر آسانتر است و مشکل حل می شود.

طراحی ویلا کلاسیک

تأثیر سازماندهی بر کودکان: کمد لباس کودکان آنها را به زندگی در فضایی منظم و مرتب عادت می دهد و روز به روز به بلوغ می رسد و این حس سازماندهی را که مادرشان دارد به آنها منتقل می کند.

چه چیزی را می توانیم در این کمد ذخیره کنیم؟

لباس های مختلف: از لباس های بیرونی، مناسبت ها، ورزش، مدرسه و لباس خواب.

کفش و جوراب

روتختی و پرتاب: یک قفسه کامل را برای چیدمان ملحفه و بالش اختصاص دهید.

اسباب بازی ها: اسباب بازی ها را بچینید و مطمئن شوید که آنها را در قفسه ای قرار دهید که به راحتی در دسترس کودکان باشد.

طرح های شیک و مدرن

به گفته الجبلی کمد های جا لباسی در طراحی های مدرن رایج شده اند که در اتاق خواب های کوچک نیز راه حل های کاربردی و فوق العاده ای هستند. باز کردن کمد فضایی از اتاق خواب را اشغال نمی کند و تخت را می توان در کنار اتاق خواب قرار داد. کمد و دسترسی به تمام اهداف به راحتی.

همچنین داشتن یک کمد لباس بزرگ با فضاهای ذخیره سازی متعدد که بتواند نیازهای کودک را تا رسیدن به مرحله نوجوانی و شاید بیشتر برآورده کند، بسیار رایج است.

صرفه جویی در فضا

او می افزاید که دو تخت یک نفره را می توان در یک سازه برای صرفه جویی در فضا ترکیب کرد و در این مدل می توان دید که چگونه “کمد لباس” نیز در خود سازه ادغام شده است، همانطور که در زیر تخت بالایی طراحی شده است، در کنار تخت پایینی که بقیه اتاق را خالی می کند تا به فضایی ایده آل برای بازی و تفریح ​​تبدیل شود.

طراح داخلی، دالیا الگابالی، معتقد است بهترین راه حل کمد دیواری نصب شده روی دیوار است، زیرا فضای زیادی از اتاق را اشغال نمی کند و در عین حال برای نگهداری تمام وسایل مناسب است. وسایل کودک مانند لباس، حوله، جوراب و غیره و این کمدها از نظر شکل متفاوت هستند و گزینه های گسترده ای در اختیار مادر قرار می دهند.

منبع :  ساخت و ساز ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا