فن طراحی داخلیفن طراحی ساختمانوبلاگ

 تغییرات ساده برای تجدید دکوراسیون منزل

 با نزدیک شدن به فصل پاییز می توان با رنگ های روشن و سردی که بر دکور تابستانی حاکم بود خداحافظی کرد تا به استقبال رنگ های خاکی گرمی که حکایت از گرمی و صمیمیت دارد که هر کدبانویی می تواند با اعمال آن احساس کند حال و هوای خانه از نظر  زیبایی شناختی تر، متمایزتر و ظریف تر عوض شده است.

 تغییرات ساده برای تجدید دکوراسیون منزل

کارشناس دکوراسیون داخلی توضیح می دهد که بازسازی دکوراسیون خانه در پاییز ایده های زیادی را به همراه دارد که فرد را قادر می سازد آنچه را که با سلیقه های مختلف مطابقت دارد انتخاب کند. تا این فصل بدون احساس و برای یافتن هارمونی در فضای گرم پاییزی نگذرد.

دکور پاییزی بی نظیر

کامونی نکات مهمی را برای انتخاب رنگ ها و هماهنگی آنها با لوازم جانبی ارائه می دهد. برای حس بیشتر حال و هوای پاییزی؛ یک آینه با اندازه متوسط ​​با قاب چوبی و شکل برگ را می توان برای تکمیل دکوراسیون اتاق قرار داد و آویزان کرد.

رنگ قهوه ای – رنگ تنه درختان – حال و هوای کلی پاییز را القا می کند و می توان آن را برای یک طرف اتاق خواب با رنگ بژ مایل به روشن برای بقیه اتاق انتخاب کرد و داشتن یک رنگ خوب است. کف پارکت به رنگ چوب طبیعی و برای زمینه تخت می توان زمینه چوبی همرنگ دیوار که قهوه ای تیره است درست کرد.

رنگهای گرم

زرد یکی از رنگ هایی است که بیشتر با پاییز همراه است و سایه های زیادی از آن وجود دارد. اما هنگامی که به عنوان یک رنگ تزئینی انتخاب می شود; برای رنگ دیوارها باید به رنگ طلایی مات انتخاب شود و علاوه بر انتخاب رنگ زرد برای پرده ها و نورپردازی ها، کف پارکت را به رنگ چوب روشن انتخاب کنید.دکوری نفیس و پر از گرما و ظرافت.

رنگ نارنجی به طور کلی جلوه ای زیبا و پر زرق و برق به دکور می دهد و می توان آن را با ته رنگ روشن به عنوان رنگ پس زمینه یکی از اضلاع اتاق نشیمن با معرفی رنگ بژ روشن و قهوه ای با آن برای رنگ ها انتخاب کرد. از مبلمان، زیرا وجود این سه در کنار هم ظاهری زیبا می دهد. از آنجایی که آن ها به خوبی با یکدیگر همخوانی دارند، قهوه ای را برای گلدان گل و بژ روشن را برای سایر اکسسوری ها انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

نقاشی هایی که حال و هوای خانه را تغییر می دهد

برخی از نقاشی ها یا قطعات تزئینی که فصل پاییز را به تصویر می کشند را می توان بر روی دیوار ورودی اصلی خانه به نمایش گذاشت.این امر فورا حال و هوای کلی خانه را تغییر می دهد.رنگ های پاییزی بین خاکی، قرمز، نارنجی، طلایی و قهوه ای هماهنگ می شوند. این به مکان گرما و حسی از عاشقانه می بخشد و زن خانه دار این آزادی را دارد که بین نقاشی های رنگ روغنی که دارای تصاویر طبیعت هستند یا نقاشی هایی که با هنر انتزاعی مشخص می شوند، انتخاب کند.

دکور پاییزی قسمت مرکزی میز ناهار خوری

کارشناس ما خاطرنشان می کند که میز ناهارخوری نیز یکی از محورهای اساسی دکور پاییزی خانه است، چه انتخاب کلاسیک باشد یا مدرن از عتیقه جات یا قطعات تزئینی اصلی آن اتاق. استفاده از رنگ های قرمز و زرد جلوه بصری مورد نظر را می دهد و می توان از سفره و رومیزی با لمس پاییز در تمام رنگ های آن استفاده کرد.

قاب های طلایی

قاب عکس و قاب آینه را عوض کنید تا رنگ آنها با رنگ های پاییز مطابقت داشته باشد. فریم ها را می توان در رنگ های طلایی یا خاکی انتخاب کرد تا با بقیه دکوراسیون خانه هماهنگ شود.

لامپ ها جلوه ای رمانتیک دارند

نورهای آبی سرد را با نورهای زرد گرم تغییر دهید. رنگ نور تاثیر زیادی در دکوراسیون و فضای خانه دارد. سایه های لامپ را می توان در رنگ های زمینی گرم انتخاب کرد.

همچنین استفاده از واحدهای نورپردازی روشن و پرنور در هنگام غروب خورشید درخشش فوق العاده ای به مکان می بخشد. علاوه بر لامپ های کاغذی که با شمع روشن می شوند و فضایی عاشقانه را در بالکن ایجاد می کنند.

گوشه خصوصی دور شومینه

در مورد گوشه خلوت دور شومینه باید بگوییم که با آمدن پاییز مورد انتظارترین مکان برای تجدید است و می توان برگ های خشک باغ یا گل های خشک مناسب رنگ های پاییزی را جمع آوری کرد و در گلدان های شفاف یا گلدان های چندگانه قرار داد. گوشه های اطراف محل با استفاده از چندین فرم از شمع های رنگی.

گیاهان یکی از مهمترین تزئینات پاییزی هستند

استفاده از گیاهان طبیعی و بالارونده – به عنوان تزیینات در بالکن خارجی یا داخلی خانه – ایده زیبایی است، همچنین می توان ساقه های ذرت خشک یا آلو خشک را در گلدان های جلوی در خانه قرار داد.

بالش و روکش های رنگارنگ

شکل پتوهای رنگ روشن روی مبل ها یا روی سبدهای بامبو مورد استفاده در اتاق نشیمن باید هماهنگ باشد و می توان بالش ها را تجدید کرد و یا روکش های مخصوص به رنگ های پاییزی مانند قرمز بنفش و خاکستری مخصوصا در گوشه مطالعه قرار داد. در سرمای پاییز به مکان صمیمیت ببخشد. استفاده از روغن ها، بخور، عطرهای ادویه طبیعی، چوب دارچین، میخک و جوز هندی خوب است.

پتوهای تزئینی گرم

از روکش های آماده مبلمان می توان استفاده کرد و با هزینه کم برای پوشاندن مبلمان موجود می باشد و رنگ های این روکش ها آمیزه ای از آتشین، خاکی و سرد است و بسیاری از آن ها دارای اشکال تزئینی متنوع و متناسب با هر سلیقه ای هستند، علاوه بر این. به چند رنگ پاییزی در هر اتاق از خانه با تغییر رنگ بالش ها و تکه های فرش کوچک.

پرده های ضخیم گرم نگه می دارند

باید توجه داشت که پرده های استفاده شده در خانه با توجه به فصل ها متفاوت است، بنابراین اکنون وقت آن است که پرده های سبک و نرم را بردارید و از پارچه های ضخیم مانند مخمل یا هر پارچه دیگری با ضخامت و رنگ های مختلف متناسب با فصل پاییز استفاده کنید. جو و گرم نگه داشتن اتاق از گزند سرما با در نظر گرفتن هماهنگی رنگ پرده با رنگ دکور و وسایل اتاق.

رنگ آمیزی دیوارها به رنگ های پاییزی

کامونی کارشناس دکوراسیون پیشنهاد می کند در رنگ آمیزی دیوارهای خانه از سایه های مدرن پاییزی مانند زرد، نارنجی، شرابی و سبز استفاده کنید، رنگ دیوار نما را می توان به رنگ دیگری تغییر داد و یا چند گل رز بزرگ را رنگ آمیزی کرد، کاغذ دیواری ها را نیز می توان با طرح های پاییزی مانند برگ درختان و شاخه های گیاه روی یک دیوار فقط برای ظاهری مدرن استفاده شود.

کارشناس ما تاکید می کند که تغییرات شدید در دکوراسیون کل خانه نباید متناسب با فصل خاصی باشد تا خانم خانه در فصل بعد نیازی به تغییر مجدد آن نداشته باشد.

و توصیه می‌کند از راه‌های ساده و کم‌هزینه برای تجدید دکوراسیون استفاده کنید، زیرا بسیار مهم‌تر از تغییر کامل دکور است و در عین حال مراقب باشید از اشتباهات دکور خانه دوری کنید. همچنین دوری از کسالت و فضاهای منفی در خانه بسیار ضروری است و در عین حال جلوه هایی متمایز به مکان می بخشد.

منبع : ساختمان

رضا امیری

نوشتاری به آیندگان...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا