خدمات ساختمانیرپورتاژ آگهینظافتچی

نظافت شرکت و اداره با اپلیکیشن خدمات نظافتی سرویک

یکی از مهم ترین مسائلی که در مورد ظاهر محیط های کاری وجود دارد، نظافت و تمیز بودن آنها است. به طوری که هر کس وارد محیط های اداری و شرکت ها می شود، در اولین نگاه متوجه این مساله خواهد شد.

یکی از مهم ترین مسائلی که در مورد ظاهر محیط های کاری وجود دارد، نظافت و تمیز بودن آنها است. به طوری که هر کس وارد محیط های اداری و شرکت ها می شود، در اولین نگاه متوجه این مساله خواهد شد. چنانچه محیط کاری ظاهر تمیز، مرتب و پاکیزه ای داشته باشد، تاثیر قابل توجهی بر مشتریان و دیگر افرادی دارد که وارد این محیط می شوند. به عبارت بهتر نظافت محیط کار میتواند کارایی و سود یک مجموعه را بیشتر کرده و در روحیه کارکنان تاثیر مثبت زیادی بگذارد.

این روزها با توجه به پیچیدگی های زندگی و مشغله های کاری، بسیاری از افراد بیشتر زمان خود را در محیط کار سپری می کنند و زمان کافی برای نظافت محل کار خود را ندارند. شرکت های بزرگ معمولا برای کارهای مربوط به نظافت محیط کاری خود، آبدارچی یا نیروی نظافتی دائم استخدام می کنند. با این حال بسیاری از شرکت ها و ادارات کوچک در تهران برای نظافت محل کار خود نیروی ثابت ندارند. اما دلیل این مساله چیست؟ می توان گفت استخدام یک نیروی دائم برای انجام دادن کارهای نظافتی در شرکت ها و ادارات کوچک معمولا به صرفه نیست. چون این ادارات و شرکت ها فضا و نیروی محدودی دارند. اما برای نظافت شرکت های کوچک باید چه اقدامی انجام داد؟

در حال حاضر شرکت های زیادی با هدف ارائه خدمات نظافت ویژه محل کار در تهران و دیگر کلان شهرها تشکیل شده اند. این شرکت ها با بهره گیری از نیروهای متخصص و با تجربه، انواع خدمات نظافتی محیط کار را ارائه می دهند. اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که این شرکت ها دقیقا چه خدماتی را ارائه می دهند؟ برای نظافت محل کار باید چه نکاتی را مورد توجه قرار داد؟ معتبرترین و باکیفیت ترین شرکت خدماتی نظافتی در تهران کدام است؟ در ادامه این مقاله قصد داریم به این پرسش ها پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

مهم ترین نکات در مورد نظافت محیط کار

بدیهی است نظافت و آراستگی محیط کاری در افزایش زیبایی و جذابیت آن تاثیر فوق العاده ای دارد. چنانچه محیط شرکت یا اداره ای نامرتب و کثیف باشد حتی اگر با لوازم، وسایل و دکور جذاب و گران قیمتی تجهیز شده باشد، جلوه ای نامتناسب خواهد داشت. یکی از مهم ترین وظایف مدیران یک شرکت، حفظ پاکیزگی و نظافت محیط کاری است

نوشته های مشابه

 نکته ای که باید در مورد نظافت محل کار مد نظر قرار دهید این است که این مکان ها معمولا محل تردد و رفت و آمد افراد مختلف هستند. به همین دلیل نیروهای خدماتی برای تمیز کردن این مکان ها باید دقت زیادی داشته باشند. از این رو برای نظافت قسمت های مختلف محل کار به نیروی متخصص نیاز است که اقدامات نظافتی را به صورت کاملا اصولی و با دقت انجام دهد. اما چطور می توان این افراد را برای نظافت ویژه محل کار پیدا کرد؟

معرفی اپلیکیشن خدمات منزل سرویک

این روزها اپلیکیشن های متنوعی ساخته شده اند که با هدف راحت تر کردن زندگی انسان ها، خدمات متفاوتی را ارائه می دهند. این اپلیکیشن ها به شما کمک می کنند تنها با چند کلیک ساده و در کمترین زمان ممکن، کالای مورد نظر خود را خریداری کرده و یا خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید. اما آیا اپلیکیشن مخصوص خدمات نظافتی هم وجود دارد؟ خوشبختانه پاسخ این سوال مثبت است.

شرکت خدمات نظافتی سرویک با ارائه انواع خدمات نظافت ویژه محل کار، دغدغه صاحبان مشاغل و شرکت ها درباره نظافت محل کار خود را به حداقل رسانده است. اپلیکیشن خدمات منزل سرویک را می توانید از برنامه بازار، وبسایت سرویک و یا حتی گوگل پلی دریافت کنید. با کمک این برنامه می توانید تنها با چند کلیک، انواع خدمات مورد نیاز خود از جمله نظافت ویژه محل کار، نظافت ساعتی، نظافت منزل و.. را درخواست دهید.

پیشنهاد میدهیم چنانچه نیاز به دریافت خدمات نظافت محل کار دارید، از سایت خدمات نظافتی سرویک بازدید کرده و قوانین و مقررات ثبت درخواست در این سامانه را به طور کامل مطالعه کنید. این کار به شما کمک می کند در ثبت درخواست خود بهتر عمل کنید. اما شاید بپرسید سرویک دقیقا چه خدماتی را ارائه می دهد؟ در ادامه به ارائه پاسخی برای این پرسش می پردازیم.

سرویک چه خدماتی را برای نظافت محل کار ارائه می دهد؟

اپلیکیشن خدمات منزل سرویک با بهره گیری از متخصصان مجرب و متعهد، خدمات خود را در تمامی روزهای هفته و به صورت شبانه روزی ارائه می دهد. بد نیست بدانید سرویک نیروهای خود را با سخت گیری زیادی انتخاب می کند. کلیه کارکنان سرویک دارای مهارت، تجربه و تخصص بالا بوده و دارای گواهی سلامت، گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی عدم اعتیاد هستند. از دیگر ویژگی های مهم سرویک، امکان دریافت وجه پرداخت شده در صورت نارضایتی مشتری است. خدمات نظافتی سرویک اطمینان و اعتماد زیادی به کیفیت خدمات و همچنین تعهد و تخصص کارکنان خود دارد. به گونه ای که اگر مشتری از خدمات ارائه شده رضایت نداشت، می تواند وجه پرداختی را پس گرفته و مجددا خدمات مورد نظر خود را به صورت کاملا رایگان دریافت کند.

تنها مسئله ای که باید هنگام استفاده از خدمات نظافتی سرویک مورد توجه قرار گیرد، اعلام جنسیت نیروی کار و زمان مورد نظر برای دریافت خدمات است. نکته ای که باید هنگام انتخاب جنسیت نیروی نظافت مورد توجه قرار دهید، تناسب داشتن نیروی کار با خدمات مورد نیاز شماست. به عنوان مثال انجام دادن برخی کارهای خدماتی مانند نصب پرده، شستشوی دیوارها، تمیز کردن تراس و یا تی کشیدن کف سالن ها و اتاق ها بهتر است توسط نیروی مرد انجام شوند. چون معمولا نیروهای خدماتی مرد اینگونه کارها را بهتر و با کیفیت تر انجام می دهند. از دیگر خدمات سرویک می توان به پشتیبانی مستمر و لحظه ای اشاره کرد که خیال مشتریان را از بابت تعهد این مجموعه راحت می کند.

نظافت بخش های مختلف محیط کاری با سرویک

ساختمان های اداری از بخش های مختلفی از جمله راه پله ها، آبدارخانه، اتاق ها، سرویس بهداشتی و.. تشکیل شده اند. هر کدام از این قسمت ها باید به صورت منظم و دوره ای تمیز شوند. بهترین راهکار برای تمیز کردن و نظافت محل کار، این است که ابتدا قسمت هایی مانند آشپزخانه و اتاق ها که رفت و آمد و تردد کمتری دارند تمیز شوند. پس از آن باید شیشه ها، میزها و صندلی ها گردگیری شده و سپس با استفاده از مواد شوینده و دستمال تنظیف تمیز شوند.

بعد از آن نوبت به جارو زدن کف اتاق ها، راهروها و.. با طی نخی می رسد. توصیه می شود پس از اتمام این مرحله، رفت و آمدی در این مکان ها نشود تا قسمت های تمیز شده به صورت کامل خشک شوند. شستشوی سرویس بهداشتی معمولا در آخرین مرحله انجام می شود. چون می توان طی ها، دستمال ها، جارو و دیگر وسایل نظافت را در همین مرحله تمیز کرد و در جای خود قرار داد.

رضا امیری

نوشتاری به آیندگان...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا