ابزار آلات ساختمانیعایق ضد حریقفن مصالح ساختمانیوبلاگ

پانل های آلومینیومی برای سقف های هوشمند را توضیح دهید!

ساخت ویلا پانل های آلومینیومی برای سقف های هوشمند | متاول

پانل‌های آلومینیومی  برای ایجاد سقف‌های هوشمند استفاده می‌شوند، این سقف‌های آکوستیک تابشی هستند که به گرم کردن و خنک کردن کارآمد اتاق‌ها و ایجاد آکوستیک دلپذیر اتاق کمک می‌کنند. سقف ها می توانند حامل های عملکردی برای تهویه مطبوع، تامین هوای تازه، آکوستیک اتاق و عناصر کنترل نور باشند.

مزایای

بهره وری اقتصادی
گرمایش و سرمایش با یک سیستم
مصرف انرژی کمتر، زیرا دمای اتاق درک شده را می توان ۱-۲ درجه سانتی گراد پایین تر تنظیم کرد
نیاز به فضای کمتر در حفره سقف و در مرکز فنی، زیرا آب منبع انرژی بهتری نسبت به هوا است
به سختی هزینه تعمیر و نگهداری
عملکرد بالا اجازه می دهد تا تراکم اشغال کمتر
نصب سریع و آسان
زمان واکنش سریع به دلیل رسانای حرارتی عالی آلومینیوم و مس
غیبت کمتر مرتبط با بیماری
بهبود عملکرد کارکنان
تندرستی
تابش مانند خورشید گرم می شود

طراحی ویلا مدرن
بدون اختلال صدا
بدون پیش نویس قابل توجه
عدم تجمع باکتری و گرد و غبار
آکوستیک خوب اتاق به دلیل جذب صدا بالا
سطح دمای یکسان در اتاق
معماری
هندسه کانتور و لبه های مختلف
سطوح و پوشش های مختلف
انعطاف پذیری نامحدود در برنامه ریزی، طراحی اتاق و چیدمان اتاق
نصب آسان اسپرینکلرها، لامپ ها، فلپ های تعمیر و نگهداری
ساخت سقف نازک به دلیل ارتفاع کم ساخت
وزن کم
ظرفیت بار بالا با ساختار ساندویچی
صافی بی نظیر
همچنین برای مقاوم سازی مناسب است
مناسب برای هر پلان طبقه
سقف تابشی چگونه کار می کند؟

نوشته های مشابه

سقف های تابشی
سقف تابشی یک سقف کاذب است که برای گرم کردن و خنک کردن اتاق با استفاده از تشعشع استفاده می شود. برای گرم کردن، آب گرم از طریق لوله های مسی در پشت پانل جریان می یابد. در فاز خنک کننده، المنت سقفی تشعشعات گرما را جذب کرده و باعث کاهش دمای اتاق می شود.

امکانات

راحت و سالم
سقف های تابشی الزامات مهمی را در مورد آب و هوای اتاق برآورده می کنند و راحتی را افزایش می دهند. سیستم‌های تهویه مطبوع معمولی اغلب راه‌حل رضایت‌بخشی ارائه نمی‌دهند زیرا هوا یک وسیله انتقال حرارت موثر نیست.

علاوه بر این، پیش نویس مورد نیاز برای خنک کردن نه تنها ناخوشایند احساس می شود، بلکه گرد و غبار و میکروب ها را نیز به گردش در می آورد.
انرژی کارآمد و صرفه جویی در هزینه
دمای اتاق عمل که توسط کارمند احساس می شود را می توان بین ۱ تا ۲ درجه سانتیگراد کمتر از دمای هوای اتاق با خنک کننده هوای خالص تنظیم کرد، اما با همان راحتی درک شده هنگام استفاده از سقف های تابشی. در فناوری ساختمان، انتظار می‌رود گرمایش ۶ درصد در هزینه انرژی به ازای هر ۱ درجه سانتی‌گراد صرفه‌جویی کند و دمای هوای اتاق را کاهش دهد.
سقف های تابشی از دو فلز رسانای گرما خوب تشکیل شده است: آلومینیوم و مس که سریعتر واکنش نشان می دهند و عملکرد بالاتری نسبت به سیستم های فولادی یا گچ تخته می دهند.
صرفه جویی در فضا
سقف های تابشی فضایی را برای ما آزاد می کنند در غیر این صورت برای رادیاتورها یا کانال های هوای بزرگ در حفره سقف صرفه جویی می شود. بنابراین حجم ساختمان تبدیل شده با همان فضای قابل استفاده کاهش می یابد.
آکوستیک اتاق
جذب صدا در دفاتر مدرن تقریباً همیشه با پنجره‌های بزرگ و ساختمان‌های با دمای مرکزی که سطوح سخت صدا را نشان می‌دهند مشکل است. برای برقراری ارتباط آرام، باید به آکوستیک اتاق توجه ویژه ای شود. استفاده از سقف های تابشی سوراخ شده ایده آل است.

اگر این امکان پذیر نباشد، عناصر سقف آکوستیک سوراخ دار بدون عملکرد سرمایش و گرمایش نیز می توانند مقاوم سازی شوند.
تکنولوژی نورپردازی یکپارچه
استحکام بالای اجازه می دهد تا استاتیک توسط برش های بزرگ برای چراغ های فرورفته و وزن لامپ های بالا، به عنوان مثال، ضعیف شود. با چراغ های آویز برای بادبان های سقف تابشی استفاده از چراغ های LED نیز امکان پذیر است.

روشنایی کوچک را می توان بین لوله های مسی قرار داد، بنابراین ظرفیت گرمایش و سرمایش کاهش نمی یابد. آویزها را نیز می توان متعاقباً از طریق سوراخ موجود وصل کرد.
تامین هوا
با استفاده از سقف های تابشی، قسمت زیادی از بار سرمایشی اتاق ها را آب می برد. هوای مورد نیاز اتاق را می توان در دماهای پایین به داخل اتاق آورد، همچنین برای تخلیه بارهای خنک کننده. خروجی هوای تغذیه در پشت سقف های تابشی  پنهان شده است و جریان هوای افقی را با اثر چرخشی تضمین می کند.

منبع : ساختمان

رضا امیری

نوشتاری به آیندگان...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا