رپورتاژ آگهی

هزینه طراحی ویلا در سال ۱۴۰۳؟

هزینه طراحی ویلا

 عوامل زیادی بر هزینه طراحی ویلا تأثیر می گذارد، از جمله:

  • شکل پلان های ساختمان، زیرا تفاوت در مساحت و نوع دیوار ساختمان بر روی مقدار مصالح ساختمانی و کارهای تکمیلی متفاوت تاثیر می گذارد.
  • ارتفاع طبقات هر چه ارتفاع کف بیشتر باشد، میزان مصالح مصرفی برای ساخت دیوار بیشتر می شود و ساعات کار برای اجرای این ارتفاع افزایش می یابد.
  • هر چه ضخامت دیوار ساختمان بیشتر باشد، منابع و زمان مورد نیاز بیشتر است.
  • برخی از ساختمان ها از فضاهای زیادی برای حرکت مانند: خروجی ها، ورودی ها و راهروها تشکیل شده اند که این فضاها فضای ساختمان را اشغال می کنند.
  • سیستم های مختلف ساختمان مانند: لوله کشی، سیستم های برق و تهویه مطبوع; که به تأثیر بر هزینه ساخت و ساز کمک می کند و بنابراین انتخاب سیستم باید به تعادل برسد.
  • نمای خانه ها بخش مهمی از تأثیر طراحی چیدمان بر هزینه ساخت و ساز است. جایی که هر نوع در مواد استفاده شده و روش طراحی و کار با دیگری متفاوت است.

اگر به دنبال طراحی پروژه مسکونی خود با طراحی معماری استثنایی و مدرن هستید تا همگام با ویژگی های مدرن، سفارشی سازی شده از ابتدا تا زمان اجرا با هزینه های معقول باشید، ما در شرکت اویم شاهانه  این کار را برای شما انجام می دهیم.

می توانید با شماره زیر با ما تماس بگیرید. ما سعی می کنیم در روزهای کاری و غیر کاری و در ۲۴ ساعت شبانه روز به تمام سوالات شما پاسخ دهیم.

طراحی ویلا

شرکت طراحی ویلا

شرکت  اویم شاهانه با چندین سال فعالیت در زمینه معماری و طراحی داخلی، با ارائه طرحی یکپارچه از ایده طراحی، طراحی معماری و طراحی داخلی  تاسیس شد.

 با اعتقاد به این که هر پروژه باید هویتی متمایز و خاص مرتبط با آن داشته باشد، خواسته و نیاز مشتری با ارائه ایده‌های هوشمند، کاربردی و متمایز با استفاده از آخرین فناوری‌ها و متریال‌های مورد استفاده در زمینه طراحی، اجرا می‌شود.

ما یک تیم حرفه ای متشکل از مهندسان، طراحان داخلی، سرپرستان و صنعتگران داریم که در جهت رفع نیازهای مشتری و رسیدن به هدف طراحی وی از نظر کیفیت، ایده و بودجه فعالیت می کنند.

مبلمان ویلایی

طراحی مبلمان ویلایی یکی از وظایف اولیه طراحان داخلی است، زیرا کاردستی مستلزم ادغام مهارت، دانش، درک و تخیل است و با تجربه تکمیل می شود.

  • برخی از افراد مبلمان ساده را ب سایر مبلمانی که دارای رنگ های گوناگونی هستند ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر مبلمانی را ترجیح می دهند که نشان دهنده تجمل گرایی باشد.
  • ما در تلاش هستیم تا طراحی های هماهنگ را انجام دهیم و فضای آسایش و آرامش را در روح و روان اعضای خانواده ایجاد کنیم.
  • مبلمان متناسب با رنگ دیوارها و ماهیت کف داخل ویلاها انتخاب می شود .

مبلمان یکی از مهم ترین نیازهای اولیه خانه است، وقتی به فکر خرید یک خانه جدید می افتید، اولین چیزی که فرد به دنبال آن است، انتخاب دکوراسیون داخلی و مبلمان مدرن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا