پارکتفن بازسازی ساختمانفن طراحی داخلیفن طراحی ساختمانفن مصالح ساختمانی

کفپوش ها مهمترین عناصر دکوراسیون داخلی هستند

کفپوش به شدت بر دکور خانه تاثیر می گذارد و نمی توان آن را نادیده گرفت، همچنین یک عنصر زیبایی شناسی محسوب می شود که به طور کلی به ایجاد فضایی خاص در کل خانه کمک می کند تا بین آن و بقیه عناصر هماهنگی وجود داشته باشد.

کفپوش ها مهمترین عناصر دکوراسیون داخلی هستند

طراحی ویلا کفپوش به شدت بر دکور خانه تاثیر می گذارد و نمی توان آن را نادیده گرفت، همچنین یک عنصر زیبایی شناسی محسوب می شود که به طور کلی به ایجاد فضایی خاص در کل خانه کمک می کند تا بین آن و بقیه عناصر هماهنگی وجود داشته باشد.

به راحتی می توان به کفپوش های زیبا و مناسب دست یافت زیرا گزینه های آنها متعدد است و یکی از عوامل موفقیت دکوراسیون انتخاب کفپوش مناسب برای مکان مناسب برای انجام عملکرد مورد نیاز خود و زیبایی بخشیدن به محیط اطراف است.

کفپوش یکی از مهم ترین عناصر اساسی هر فضایی است، چه باز و چه بسته، اما بسیاری از ما به آن اهمیت نمی دهیم و به دنبال آسان ترین گزینه هستیم.بزرگ، جادار و بی حد و حصر، بنابراین تنوع زیادی در آن وجود دارد. طرح های مختلف کفپوش و نکات بسیار برای انتخاب مناسب ترین و بهترین.

هالا سیف الدین طراح داخلی می گوید انتخاب کفپوش به ظرافت و گرمایی که به مکان می بخشد مربوط می شود، بنابراین انواع مختلفی دارد.

“پارکت”

با وجود ظاهر همه گونه های مشابه به آن، اما همچنان شکوه و زیبایی خود را حفظ کرده است و روش نصب خاصی دارد و نظافت آن برای حفظ طولانی ترین مدت ممکن و انواع چوب های به کار رفته در آن امری ضروری است. متفاوت است، مانند کاج، مشک یا تراشه، و تنظیمات برای انتخاب مناسب و تاثیرگذار متفاوت است، و انتخاب مناسبی است.بسیار برای اتاق خواب، کودکان و نشیمن.

این پارکت همچنین رنگ روکش چوب طبیعی را به خود می گیرد، زیرا بسته به نوع درخت، رنگ های آن از رنگ های چوب روشن مانند بژ، خاکستری و زرد و تیره مانند قهوه ای سوخته و قهوه ای تا نارنجی متغیر است.

پارکت متناسب با همه بودجه ها است و قیمت آن به نوع چوب بستگی دارد. گران ترین آنها شامل چوب های کاربردی است که در برابر رطوبت و عوامل آب مقاوم است و از چوب جامد ساخته شده است که ماندگاری طولانی دارد، در حالی که ارزان ترین آنها به پوشش ام دی اف محدود می شود. با روکش چوب

پارکت برای استفاده در هر فضایی چه در اتاق خواب و چه در سالن های مدرن مناسب است، با علم به اینکه ادغام پارکت در دکوراسیون سنتی توصیه نمی شود، برخی از مدل ها به صورت تکه های مربعی که به صورت افقی نصب می شوند موجود است و مخصوصا در فضای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. اتاق خواب ها با دکوراسیون مدرن، در حالی که برخی دیگر به شکل راه راه در چندین رنگ است و در دکوراسیون سنتی و مدرن استفاده می شود.

کفپوش براق

کفپوش براق یا مات که کفپوش جلوه های ویژه برای هر سلیقه و تابلوهای هنری را به صورت یک پارچه ارائه می کند.

کاشی هایی با ظاهر قدیمی وجود دارند که یکی از جدیدترین ترندهای مد هستند و در سبک های مختلف مانند اسکاندیناوی، روستیک، شهری و مدرن استفاده می شوند.

سرامیک

واحدهای سرامیکی مساوی، چه اندازه آنها (۴۰*۴۰)، (۶۰*۶۰) و یا (۹۰*۹۰) باشد، همه در نهایت یک بشقاب معمولی و مساوی هستند و تنوع در رنگ ها و مواد به کار رفته است.

سرامیک به صورت پارکت یکی از جدیدترین مدهای امروزی است که همه سعی می کنند کف خانه ها را به دلیل مزایایی که بیشتر از دیگران دارد جایگزین کفپوش خانه ها کنند، ما آن را حفظ کرده ایم و می تواند تا ۲۰ یا ۳۰ سال طول بکشد.

همچنین به خصوص با حضور کودکان به امنیت خانه می افزاید.لازم به ذکر است که پارکت سرامیکی فرم های متعدد و متنوعی دارد و اغلب از چوب ساخته شده است که باعث می شود خانه همیشه گرم باشد.

چینی و گرانیت

ظروف چینی دارای اشکال و رنگ های متعددی است و در مقایسه با سرامیک ها مقاومت بالایی دارد و همچنین تمیز کردن و مراقبت از آن آسان است و نسبت به انواع قبلی قیمت کمتری دارد اما از سرامیک گران تر است.

در مورد گرانیت، بسیار سخت است، دماهای بالا را تحمل می کند و نمی تواند خراشیده یا کبود شود و به دلیل تجملاتش متمایز است.

سنگ مرمر

سنگ مرمر یکی از مرغوب ترین و گران ترین انواع کفپوش هاست و ظرافت لازم را دارد.ممکن است سنگ مرمر با کفپوش های دیگر متفاوت باشد چرا که می توان بدون نیاز به فرش از آن و طرح های آن راضی بود.مزایای کف‌های مرمری را می‌بینیم و بین رنگ کف‌ها و رنگ‌های مبلمان، دکوراسیون و دیوارها که رنگ مایل به قهوه‌ای است، همخوانی واضحی را می‌بینیم و بین آن‌ها همخوانی پیدا می‌کنیم.

وینیل

معمولاً در مکان هایی که رطوبت را می شناسند استفاده می شود، به ویژه آشپزخانه ها و حمام ها، کف های وینیل پر از الیاف مصنوعی ضد لکه، همه کاره و بادوام هستند، کفپوش وینیل جذاب و مقرون به صرفه شده است و به راحتی تمیز می شود و در بسیاری از آنها در رنگ ها و سبک ها، متناسب با دکوراسیون داخلی موجود است.

منبع : ساختمان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا