ابزار آلات ساختمانیرنگ و نقاشی ساختمانفن مصالح ساختمانیوبلاگ

فینیش های آلومینیومی – رنگ های فلزی چیست؟

ساخت ویلا مدرن فینیش های آلومینیومی – رنگ های فلزی

استفاده از سطوح آلومینیومی با روکش کاربردها ساخت پانل های نما و سقف ویژگی ها زیبایی شناسی فلزی کلاسیک، نگهداری کمتر نسبت به فلزات اصلی، ضد گرافیتی، خود تمیز شونده رنگ ها نقره ای، طلایی، زرد، قهوه ای، نارنجی اندازه ضخامت آلومینیوم: ۰.۳ میلی متر – ۲.۰ میلی متر بر اساس پروژه گارانتی ارائه شده توسط پروژه

از فرآیند پوشش سیم پیچی برای ارائه روکش هایی برای محصولات فلزی استفاده می کند که مادام العمر دوام می آورند. چند لایه پوشش اعمال می شود. بعد از هر لایه پوشش، یک مرحله فر وجود دارد. چندین آلیاژ آلومینیوم موجود است که تقریباً هر رنگی را می توان روی آنها اعمال کرد.

پایان های فلزی

طیف رنگی فلز از زیبایی شناسی فلزی کلاسیک الهام گرفته شده است. سطوح شباهت زیادی به سطوح اصلی دارند در حالی که مزایای اساسی آلومینیوم را ارائه می دهند. سبک، قوی، بادوام، آسان برای حمل و نگهداری، و نیاز به حداقل تعمیر و نگهداری.

نوشته های مشابه

برای جلوگیری از تفاوت رنگؤ پانل های فلزی را در یک جهت نصب کنید و برای جلوگیری از تفاوت رنگ، پروژه ها را در یک دسته سفارش دهید

پوشش بالا

محدوده پوشش فلزی یک محدوده تخصصی با کیفیت بالا است. تمام پوشش‌ها از حداقل ۳ لایه PVDF و/یا FEVE ساخته شده‌اند که محافظت بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش، دوره‌های گارانتی طولانی مدت و استفاده بالقوه در سراسر جهان ارائه می‌کنند.

طراحی ویلا

رنگ های PVDF 3L دارای براقیت استاندارد ۳۰ واحد براق هستند. سطوح براقیت بالا تا ۹۰ گرم واحد یا به اندازه ۱۰ گرم واحد با انتخاب لایه بالایی FEVE امکان پذیر است. این لایه رویی FEVE همچنین دارای خواص ضد گرافیتی و خود تمیز شوندگی است. یک لایه حداکثر مقاومت در برابر خوردگی Protec نیز برای این محدوده موجود است.

توسعه پوشش سفارشی
توسعه رنگ سفارشی
تطبیق رنگ دقیق
نمونه برداری فلز
سرویس ماکت
شبکه تولیدکنندگان پنل

منبع :  ساخت و ساز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا